Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos vieras lapsi rikkoo kyläpaikassa lelun

Vierailija
23.08.2015 |

Miten menetellä? Meillä oli pari kaveria lastensa kanssa vierailulla. Lapset leikkivät lapsen huoneessa ja heidän lähdön jälkeen huomasin että 80€ arvoinen lelu oli säpäleinä. Tuo lelu oli sijoitettu aikuisen pään korkeudelle, eli yksikään lapsi ei ole sitä saanut otettua, enkä minä antanut vaan joku aikuinen on sen antanut. Ja nyt se on tuusan paskana. Kiva!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:45"]No meillä siskoni 8 vee adhd-Jemica heitti 13-vuotiaan tyttäreni iPadin seinään. Meni tuusan nuuskaksi ja kaikki aikuiset näkivät. Arvatkaapa korvasikin siskoni? Tyttäreni oli serkulleen aivan raivona, siskoni tähän: eihän se nyt niin vakavaa ole, ei sitä tablettia koko ajan tarvitse käyttää. Kaiken kruunasi se, että sisko oli omin luvin antanut tyttöni tabletin lapselleen. Onneksi oli takuut ja vakuutukset.
[/quote]

Onpas urpo sisko sulla, ei millään pahalla. Minä olisin vaatinut korvausta siskoltani ja vetänyt kyllä välit poikki.

Joo ri sillä tabletilla tarvii koko ajan olla mutta ei sitä sen takia heitetä seinää... ihme ajattelumaailma
[/quote]

Välit poikki? Haloo

Vierailija
22/26 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:43"] Minusta minä olen vastuussa lapsien tekemisistä silloin, kun ovat meillä ( jos ei vanhempi ole mukana) [/quote]Huh. Enpä taidakaan ottaa meille lapsia ikinä hoitoon. [/quote] no minä olen myös ammatiltani lto.

[/quote]

Oikea vai vale lto? Eli onko ihan lto-tutkinto vai vain opetat lapsia päiväkodissa? "Ammatiltani", mutta et koulutukseltasi?
[/quote] en tiedä mitä tarkoitat. Olen kandi nyt ja graduani teen minkä työltäni ehdin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:18"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:50"]

Miten muuten tälläisessä tilanteessa tulee menetellä jos vanhempi ei suostu maksamaan?

[/quote]

Ihan kuin yleensä, jos lasku jää maksamatta. Sitä voi lähteä perimään.
[/quote]

Just

Vierailija
24/26 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä siskoa laskutta kun sehän meni vakuutusyhtiön korvattavaksi. Eli me kaikki osallistuimme siihen. Ennen vanhaan vanhemmat olisivat ostaneet uuden padin.. 

Vierailija
25/26 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:10"] no minä olen myös ammatiltani lto. [/quote] Oikea vai vale lto? Eli onko ihan lto-tutkinto vai vain opetat lapsia päiväkodissa? "Ammatiltani", mutta et koulutukseltasi? [/quote] en tiedä mitä tarkoitat. Olen kandi nyt ja graduani teen minkä työltäni ehdin.

[/quote]

Lto on virallinen tutkintonimike, jos Lto-tutkinto puuttuu, silloin ei ole lto. Viimeiset lto-tutkinnot myönnettiin 90-luvun lopulla valmistuneille, osa heistä sai lisäksi kandin tai maisterin paperit, kun suorittivat ylimääräisiä opintoja toiseen tutkintoon.

Vierailija
26/26 |
31.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä siskoni 8 vee adhd-Jemica heitti 13-vuotiaan tyttäreni iPadin seinään. Meni tuusan nuuskaksi ja kaikki aikuiset näkivät. Arvatkaapa korvasikin siskoni? Tyttäreni oli serkulleen aivan raivona, siskoni tähän: eihän se nyt niin vakavaa ole, ei sitä tablettia koko ajan tarvitse käyttää. Kaiken kruunasi se, että sisko oli omin luvin antanut tyttöni tabletin lapselleen. Onneksi oli takuut ja vakuutukset.

No ei todellakaan tarvitse käyttää koko ajan jotain tablettia. Ihmeellistä tämä nykyaika kun äidin pikku mussukat saavat itkuraivarit kun joutuvat olemaan ilman jotain iPadia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan