Salilla näkee nykyään paljon miehekkäitä naisia!
Monilla naisilla tuo massan kasvattaminen mennyt jo liiallisuuksiin! Sali täynnä lihavia, harteikkaita härkiä paksuine reisineen ja peppuineen ja treeni vaan jatkuu kasvattaen näitä miesmäisiä piirteitä lisää! Monille pieni painonpudotus tekisi hyvää. Tämän jälkeen kannattaisi hankkia kunnon saliohjelma, jolla vartalosta saisi tasapainoisen. Lisäksi aerobista liikuntaa.
Kommentit (101)
Oisko sit parempi maata himassa?
Maistuu se testosteroninappi naisillekin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:07"]Oisko sit parempi maata himassa?
[/quote]
Hei, vois käydä vaikka lenkillä välillä! Ei oo pakko maata!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:01"]
Itse käyn ihan kaupungin salilla. Täällä paljon nuoria aikuisia edullisten hintojen takia. Olen kyllä huomannut tuollaisten miemäisten naisten määrän lisääntyneen. Ovat muutenkin rotevia ja monet ylipainoisiakin, mutta korostavat yksipuolisella treenaamisella sitä lisää. Mahassa voi olla makkaroita ja reisissä paljon rasvaa myös. Leveäksi treenattu selkä ja hartiat nyt ovat vaan miesmäiset. Samoin valtavat tukkireidet ovat kamalat.
[/quote]
On se vaan jännä, miten ne naiset niin helposti saavat sen V-selän ja pallohartiat, vaikkeivat juuri koskaan näytä tekevän mm. leuanvetoa tai hartialiikkeitä (kevyellä käsipainolla vipuilu ei kasvata). Miehet sitten jopa ihan tosissaan yrittävät eivätkä geneettisestä edustaankaan huolimatta siinä näytä onnistuvan.
Olisiko vain niin, että nämä yksilöt ovat vain pläskejä eikä treenillä ole mitään tekemistä asian kanssa? Tai että joidenkin mielestä ½kiloakin lihasta on "liikaa", vaikkei mainittua leveätä selkää jne. olisi lähimainkaan treenattuna.
[/quote]
No niinpä :)
Olen treenannut pari vuotta todella kovaa ja hups, kun paidan otan päältä pois, ei ole naisena v-mallista yläosaa, eikä massiivisia reisiä :)
Mahtaa sillä kuntosalilla käydä melkoisia hormooninkäyttäjiä, jos noin vain saadaan hurjat lihakset tuosta noin vain :D
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:01"]
Itse käyn ihan kaupungin salilla. Täällä paljon nuoria aikuisia edullisten hintojen takia. Olen kyllä huomannut tuollaisten miemäisten naisten määrän lisääntyneen. Ovat muutenkin rotevia ja monet ylipainoisiakin, mutta korostavat yksipuolisella treenaamisella sitä lisää. Mahassa voi olla makkaroita ja reisissä paljon rasvaa myös. Leveäksi treenattu selkä ja hartiat nyt ovat vaan miesmäiset. Samoin valtavat tukkireidet ovat kamalat.
[/quote]
On se vaan jännä, miten ne naiset niin helposti saavat sen V-selän ja pallohartiat, vaikkeivat juuri koskaan näytä tekevän mm. leuanvetoa tai hartialiikkeitä (kevyellä käsipainolla vipuilu ei kasvata). Miehet sitten jopa ihan tosissaan yrittävät eivätkä geneettisestä edustaankaan huolimatta siinä näytä onnistuvan.
Olisiko vain niin, että nämä yksilöt ovat vain pläskejä eikä treenillä ole mitään tekemistä asian kanssa? Tai että joidenkin mielestä ½kiloakin lihasta on "liikaa", vaikkei mainittua leveätä selkää jne. olisi lähimainkaan treenattuna.
[/quote]
Eikös aloituksessa nimenomaan painotettu sopivaa treeniohjelmaa ja myös sitä painonpudotusta!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:52"]
Tässä on esimerkiksi aikalailla täydellinen naisvartalo. Vahva, "lean" ja liikkuva :P~
[/quote]
Huomioitavaa myös, että 99,99% salinaisista EI treenaa oly-nostoja, vaan jotain kummallisia himputus-liikkeitä. Ja niillä vemputuksilla ei tuollaista massaa saa, joten vaikea uskoa, että muut kuin varsinaista voiman- tai painonnostoa harrastavat naiset olisivat oikeasti kovin massiivisia. Bodarit tietysti, mutta naisbodareita ei Suomessa paljon näy.
[/quote]Siihen on omat historialliset syynsä, miksi nuo tietyt liikkeet ovat tulleet urheiluun, mutta eivät ne ole sen parempia kuin muutkaan. Jos haluaa selän ja polvet paskaksi tai pistää hartiat ja kyynerpäät koville, voi tehdä noita 'äijien' liikkeitä verenmaku suussa. Kilpailuliikkeinä ne vaikuttavat toki houkuttelevilta, mutta ei niissä mitään sellaista taikaa ole, mitä ei muualla olisi.
Netin videoiden ja sivustojen myötä on tullut sellainen häpeäkulttuuri, jonka mukaan "jokainen" mies voi nostaa niin ja niin paljon, kunhan vain treenaa "oikein" ja myös itsensä aikuisiän diabetekseen syöminen ja riskinotto 'kunnon massaliikkeillä' on varmaan lisääntynyt. Tämä on samanlaista valhetta kuin se, että "jokainen" voi tehdä spagaatin, jos vain saa toisen koipensa taipumaan 90 astetta sivulle. Eli ei ymmärretä geenien ja muun yksilöllisyyden merkitystä, vaan käytetään niitä geneettisesti lahjakkaita treenaajia mittapuuna ja naureskellaan tavallisille, yrittäen tehdä heidän tuloksistaan jotakin moraalista vikaa. Siinä sitten (nuori) porukka rimpuilee itsellensä eläkeläisen nivelet täyttäessään noita epärealistisia odotuksia.
-Mies 29v + 1v-
Jos joku ei just nyt ole haluamassa laihduttaa eikä lenkkeillä, mut saa vaikka hengähdystauon muusta elämästä salilla niin ei voi käydä, kun valittajien silmiä särkee?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:07"]Oisko sit parempi maata himassa? [/quote] Hei, vois käydä vaikka lenkillä välillä! Ei oo pakko maata!
[/quote]
Jospa ei halua näyttää nälkätalven oravalta?
Lenkkeily on ihan hyvä harrastus, varsinkin intervallivetoina. Mutta ei juoksijatkaan kyllä omaan silmään kovin herkullisia ole. Liian laihoja ja kuivia :/
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:24"] Tuommoisesta lihaksikkaasta naisesta vielä tykkään. -Mies 29v + 1v- [/quote] Heh, lihaksikkaampi kuin mun miesystävä. :)
[/quote]
"Mies"ystävä
[/quote]
27 v.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:07"]Oisko sit parempi maata himassa? [/quote] Hei, vois käydä vaikka lenkillä välillä! Ei oo pakko maata!
[/quote]
Jospa ei halua näyttää nälkätalven oravalta?
Lenkkeily on ihan hyvä harrastus, varsinkin intervallivetoina. Mutta ei juoksijatkaan kyllä omaan silmään kovin herkullisia ole. Liian laihoja ja kuivia :/
[/quote]
Kaikkien polvet ei kestä juoksua. Ja jos tykkää salista ja saa itsensä sinne 3 x vko ja vihaa lenkkeilyä ja pakottaa itsensä sinne 2 x vko ja vihaa sitä, niin mikähän olis fiksuinta. Kaikki liikunta on kotiin päin. Minä ainakin liikun omien motiivieni mukaan eikä niistä yksikään ole ulkonäkö.
Meidän salilla näkee paljon kaunisvartaloisia naisia. Itse olen ylipainoinen ja lihaksikas, ehkä sitten miehekäs? Tai sitten vaan läski. Semmosta se on elämä, aina ei mee just niin kuin olis kuvitellut. Ja ehkä taas jossain vaiheessa elämää on jotain muuta.
Ai ai tytöt, vahva nainen on uhka! Hyi hyi, kuinka kehtaatte! Äkkiä stepperille ja cosmo käyeen, ei teidän tehtävänne ole olla hväkuntoisia, vaan hiirille kelpaavia poikatyttöjä!
Vahva nainen ei mulle ainakaan uhka :D en itse haluaisi muistuttaa miestä. Suurin osa miehistä kuitenkin tykkää naisellisista naisista. Tuntuuhan se hyvältä kun tuetää näyttävänsä paremmalta kuin nää ihme karjut. Pidän kunnostani huolta mutta mulla ei oo mitään tarvetta nostella painoja ja todistella muille olevani voimakas nainen.. Eiei
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:51"]
Vahva nainen ei mulle ainakaan uhka :D en itse haluaisi muistuttaa miestä. Suurin osa miehistä kuitenkin tykkää naisellisista naisista. Tuntuuhan se hyvältä kun tuetää näyttävänsä paremmalta kuin nää ihme karjut. Pidän kunnostani huolta mutta mulla ei oo mitään tarvetta nostella painoja ja todistella muille olevani voimakas nainen.. Eiei
[/quote]
Kukin tavallaan. Vaikka olen voimakas, kyllä miehet näkyvät vallan mainiosti tietävän, että olen nainen:)
Mutta fyysistä työtä tekevänä ja vähän vanhempana naisena olen onnellinen, että olen voimakas, enkä vain pehmeä miehiä miellyttääkseni. Selkäni on hyvässä kunnossa ja polvet. Lonkissa ei kuluman alkuja. Jaksan hyvin tehdä töitä varmaan sinne eläkkeeseen asti, ellei sitten jotain muuta sairautta iske.
Moni pehmeä työkaverini on jo tässä viidenkympin iässä melkoinen raajarikko selkävaivoineen ja olkakulumineen. Silti näille pehmeille, miehen silmää miellyttäville naisille ei voida järjestää helpompaa työtä.
Eli kumman valitsen. Totta ihmeessä sen, että olen voimakas ja jaksan nostella ja kantaa ja siirtää ilman selkäkipuja. Jos joku mies erehtyy minua luulemaan mieheksi, niin suosittelen käyntiä optikolla. Mutta jos edelleen on sitä mieltä, että olen mies, niin en usko, että hänen ihailua kaipaankaan. Vaikka yleensä en ole elämässä elänytkään sille periaatteelle, että elämäntehtäväni on miellyttää miesten silmää.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:51"]
[/quote]
Kuuluisa "laiha läski" siis. Miehet eivät yleisesti ottaen pidä velttoja ja lihaksemattomia, olkoonkin hoikka, vartaloita kovin puoleensa vetävinä.
Tähän on ihan evoluutioon perustuva syy. Vahvat pakarat, reidet ja keskivartalo mm. viestittävät nopeudesta ja ketteryydestä. Tämä on ollut tärkeä valintakriteeri vielä joitakin tuhansia vuosia sitten. Kymmenien tuhansien vuosien evoluutiota ei kumota vuosittain vaihtuvilla lehtien luomilla trendeillä. Kyllä se primitiivivietti ajaa siellä alla vahvemmin.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:51"]
[/quote]
Kukin tavallaan. Vaikka olen voimakas, kyllä miehet näkyvät vallan mainiosti tietävän, että olen nainen:)
Mutta fyysistä työtä tekevänä ja vähän vanhempana naisena olen onnellinen, että olen voimakas, enkä vain pehmeä miehiä miellyttääkseni. Selkäni on hyvässä kunnossa ja polvet. Lonkissa ei kuluman alkuja. Jaksan hyvin tehdä töitä varmaan sinne eläkkeeseen asti, ellei sitten jotain muuta sairautta iske.
Moni pehmeä työkaverini on jo tässä viidenkympin iässä melkoinen raajarikko selkävaivoineen ja olkakulumineen. Silti näille pehmeille, miehen silmää miellyttäville naisille ei voida järjestää helpompaa työtä.
Eli kumman valitsen. Totta ihmeessä sen, että olen voimakas ja jaksan nostella ja kantaa ja siirtää ilman selkäkipuja. Jos joku mies erehtyy minua luulemaan mieheksi, niin suosittelen käyntiä optikolla. Mutta jos edelleen on sitä mieltä, että olen mies, niin en usko, että hänen ihailua kaipaankaan. Vaikka yleensä en ole elämässä elänytkään sille periaatteelle, että elämäntehtäväni on miellyttää miesten silmää.
[/quote]
Voi luoja. Kerta toisensa jaksaa nää sunlaiset ihmiset ihmetyttää täällä palstalla.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:51"] Vahva nainen ei mulle ainakaan uhka :D en itse haluaisi muistuttaa miestä. Suurin osa miehistä kuitenkin tykkää naisellisista naisista. Tuntuuhan se hyvältä kun tuetää näyttävänsä paremmalta kuin nää ihme karjut. Pidän kunnostani huolta mutta mulla ei oo mitään tarvetta nostella painoja ja todistella muille olevani voimakas nainen.. Eiei [/quote] Kukin tavallaan. Vaikka olen voimakas, kyllä miehet näkyvät vallan mainiosti tietävän, että olen nainen:) Mutta fyysistä työtä tekevänä ja vähän vanhempana naisena olen onnellinen, että olen voimakas, enkä vain pehmeä miehiä miellyttääkseni. Selkäni on hyvässä kunnossa ja polvet. Lonkissa ei kuluman alkuja. Jaksan hyvin tehdä töitä varmaan sinne eläkkeeseen asti, ellei sitten jotain muuta sairautta iske. Moni pehmeä työkaverini on jo tässä viidenkympin iässä melkoinen raajarikko selkävaivoineen ja olkakulumineen. Silti näille pehmeille, miehen silmää miellyttäville naisille ei voida järjestää helpompaa työtä. Eli kumman valitsen. Totta ihmeessä sen, että olen voimakas ja jaksan nostella ja kantaa ja siirtää ilman selkäkipuja. Jos joku mies erehtyy minua luulemaan mieheksi, niin suosittelen käyntiä optikolla. Mutta jos edelleen on sitä mieltä, että olen mies, niin en usko, että hänen ihailua kaipaankaan. Vaikka yleensä en ole elämässä elänytkään sille periaatteelle, että elämäntehtäväni on miellyttää miesten silmää. [/quote] Voi luoja. Kerta toisensa jaksaa nää sunlaiset ihmiset ihmetyttää täällä palstalla.
[/quote]
Mutta puhun totta. Huomaat sen vanhana. Tuki-ja liikuntaelinsairaudet ovat todella yleisiä Suomessa varsinkin naisten keskuudessa.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:51"]
[/quote]
Kuuluisa "laiha läski" siis. Miehet eivät yleisesti ottaen pidä velttoja ja lihaksemattomia, olkoonkin hoikka, vartaloita kovin puoleensa vetävinä.
Tähän on ihan evoluutioon perustuva syy. Vahvat pakarat, reidet ja keskivartalo mm. viestittävät nopeudesta ja ketteryydestä. Tämä on ollut tärkeä valintakriteeri vielä joitakin tuhansia vuosia sitten. Kymmenien tuhansien vuosien evoluutiota ei kumota vuosittain vaihtuvilla lehtien luomilla trendeillä. Kyllä se primitiivivietti ajaa siellä alla vahvemmin.
[/quote]
Kuuluisa laihaläski ? Etkö ymmärrä lukemaasi? Sanoin juuri että pidän kunnostani huolta. Kyllä, käyn lenkillä ja käyn myös salilla. Mulla on lantioo, pyöreä peppu ja kouraan sopivat rinnat. Kiinteyttä löytyy kyllä kropasta joten "laihaläski" ei sovi muhun. Et taida edes tietää sen tarkoitusta :) näytän hyvällä ja teen myös fyysistä työtä. Silti näytän naiselta pitkine hiuksineni myös. Ja oma mies kyllä tykkää. En ikinä ottaisi itselleni mitään kuulantyöntäjän Kroppaa, hyi kauhistus
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:51"] Vahva nainen ei mulle ainakaan uhka :D en itse haluaisi muistuttaa miestä. Suurin osa miehistä kuitenkin tykkää naisellisista naisista. Tuntuuhan se hyvältä kun tuetää näyttävänsä paremmalta kuin nää ihme karjut. Pidän kunnostani huolta mutta mulla ei oo mitään tarvetta nostella painoja ja todistella muille olevani voimakas nainen.. Eiei [/quote] Kukin tavallaan. Vaikka olen voimakas, kyllä miehet näkyvät vallan mainiosti tietävän, että olen nainen:) Mutta fyysistä työtä tekevänä ja vähän vanhempana naisena olen onnellinen, että olen voimakas, enkä vain pehmeä miehiä miellyttääkseni. Selkäni on hyvässä kunnossa ja polvet. Lonkissa ei kuluman alkuja. Jaksan hyvin tehdä töitä varmaan sinne eläkkeeseen asti, ellei sitten jotain muuta sairautta iske. Moni pehmeä työkaverini on jo tässä viidenkympin iässä melkoinen raajarikko selkävaivoineen ja olkakulumineen. Silti näille pehmeille, miehen silmää miellyttäville naisille ei voida järjestää helpompaa työtä. Eli kumman valitsen. Totta ihmeessä sen, että olen voimakas ja jaksan nostella ja kantaa ja siirtää ilman selkäkipuja. Jos joku mies erehtyy minua luulemaan mieheksi, niin suosittelen käyntiä optikolla. Mutta jos edelleen on sitä mieltä, että olen mies, niin en usko, että hänen ihailua kaipaankaan. Vaikka yleensä en ole elämässä elänytkään sille periaatteelle, että elämäntehtäväni on miellyttää miesten silmää. [/quote] Voi luoja. Kerta toisensa jaksaa nää sunlaiset ihmiset ihmetyttää täällä palstalla.
[/quote]
Mutta puhun totta. Huomaat sen vanhana. Tuki-ja liikuntaelinsairaudet ovat todella yleisiä Suomessa varsinkin naisten keskuudessa.
[/quote]
Mutta ne ei tule kaikille. Kyllä, harrastan liikuntaa ja käyn salilla enkä silti näytä miehekkäältä. Et tiedä liikkumistavoistani mitään joten turhaa mulle selität tuollaisista :)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:01"]
[/quote]