Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut käyvät yksin kapakassa istumassa illalla ja juomassa kaljan tai pari?

Vierailija
08.08.2025 |

Niin, miksi se on parempi kuin vain olla kotona viettämässä iltaa? 

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa masentavalta.

Vierailija
2/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maikka lähti töistä, meni pubiin, veti kolme kaljaa ja lähti himaansa nukkumaan. Eläköidyttyään alkoholisoitui ja joi eläkkeensä kotisohvallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haluaa nähdä ihmisiä vaikka ei kummoisemmasta sosiaalisuudesta välitäkään. On kiva olla välillä muualla kuin neljän seinän sisällä. En tiedä, onhan niitä syitä varmaan useanlaisia. En kuitenkaan ihmettele miksi joku tekee noin. 

Vierailija
4/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illuusio "yhdessä" juomisesta/elämisestä?

Vierailija
5/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa masentavalta.

Miksi olis vähemmän masentavan kuuloista juoda se kalja tai kaksi yksin kotona? En käy baareissa, en juo kaljaa mutten silti ymmärrä mikä tuossa masentavaa on.

Vierailija
6/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jano?

Vierailija
7/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin kapakat on masentavia mutta kun istuu alas ja juo sen yhden kaljan niin ymmärtää mistä siinä on kysymys.

Vierailija
8/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluhan se on aina mielessä mutta juodaan pari bisseä ensin.

Vierailija
9/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kerran porukalla juhlimassa jotain kilpailumenestystä tms, ja meitä (naisia) tuli jututtamaan meitä vanhempi ressukkamies, joka sanoi tulleensa baariin yhdelle töiden jälkeen.

No, viimeinenkin arvostukseni häntä kohtaan katosi, kun näin hänen ostavan toisen tuopin ja olevan paikalla vielä silloinkin, kun minä lähdin pois: valehtelija, alkoholisti.

Vierailija
10/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoille virkistävää istua jossain muualla kuin kotona TV:n tai tietokoneen ääressä kokoajan. Ja miksei. Sitävarten ne paikat on olemassa että sinne voi mennä ja juoda mitä haluaa.

Vierailija
11/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mä kaverinkin kanssa käydä, jos sellainen olisi.

Olen ns ihan tavallinen,  keski-ikäinen, työssäkäyvä perheenisä.

Kaverin puutteessa on käytävä yksin, tykkään käydä pubeissa katselemassa ihmisvilinää ja juttelemassa ihmisille.

Vierailija
12/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme kerran porukalla juhlimassa jotain kilpailumenestystä tms, ja meitä (naisia) tuli jututtamaan meitä vanhempi ressukkamies, joka sanoi tulleensa baariin yhdelle töiden jälkeen.

No, viimeinenkin arvostukseni häntä kohtaan katosi, kun näin hänen ostavan toisen tuopin ja olevan paikalla vielä silloinkin, kun minä lähdin pois: valehtelija, alkoholisti.

Jos hän oli tullut yhdelle mutta viihtyikin sitten niin että jäikin pidemmäksi aikaa. En minä ketään valehtelijaksi ja alkoholistiksi tuon perustella leimaisi.

Vierailija
13/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottaa sitä oikeaa... Ei tänäänkään!

Vierailija
14/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa rentoutua, ottaa pari bisseä ja katsella ihmisiä. Mikäli osuu joku sopiva kohdalle niin voi myös vongata pillua.

Vierailija
15/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä,48-vuotias nainen, usein perjantaina käyn. Ihan vaan koska on kiva nähdä ihmisiä välillä. En minä niille halua jutella tai muuta seuraa kuten seksiä, vain istua tuoppini kanssa ja katsella kaikkea. En koskaan juo kuin pari, sitten menen kotiin. 

jotenkin erikoista, että joku edes ihmettelee tällaista. Kyllä täällä Turussa ainakin ihmiset käy parilla after workilla tms ihan muuten vaan, silloin kun siltä tuntuu, itsekseenkin, eikä siinä ole mitään erikoista. Nytkin kun tätä kirjoitan terassilta, moni täällä istuu itsekseen juoma edessä ja puhelinta selaillen, yksi lukee jopa kirjaa.

Vierailija
16/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli yhteen aikaan tapana käydä kerran kuussa baarissa juopottelemassa kaikessa rauhassa. Menin tiskille, tilasin votkaa ja istuin siinä valomerkkiin saakka. Ne olivat mukavia reissuja, sillä ei tarvinnut istua hiljaa ja olla yksin, vaan kävin mielenkiintoisia keskusteluja ympärilläni olleiden ihmisten kanssa. Jotkut saattoivat olla tiskillä pitkiä aikoja, ja silloin ehdimme puhua paljon. Joskus kävin baarimikon kanssa ulkona tupakalla, hänkin siis piti sopivassa välissä pienen tauon.

Tästä kaikesta jäi hyvät muistot. Nämä baarikäynnit lopahtivat ihan omia aikojaan, ilman mitään sen kummempaa syytä.

Vierailija
17/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän näin naisena kun menee yksin baariin bisselle niin seksiseuraa saa hyvin helposti. On joskus alkanut vakavampikin suhde näin. Huomattavasti helpompaa ja mukavampaa kuin jotkut Tinder-leikit eikä tarvitse arvailla kuvista ja teksteistä minkälaisen tyypin kanssa on tekemisissä. Suosittelen kokeilemaan jos on miestä vailla, mihin vaan tarkoitukseen.

Vierailija
18/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin just tänää tekstin jossa sanottiin, että ihminen joka on niin sinut itsensä kanssa, että pystyy käymään yksin syömässä ravintolassa, on ihminen, jota ei pysäytä mikään. Siinä mietittävää ap:lle.

Vierailija
19/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oma rentoutumistapa. Tehnyt koronasta lähtien etätöitä. Tulisin ihan mökkihöperöksi. Kerran viikossa lähden parin kilometrin päähän iltapäivästä. Syön hyvän lounaan ja sitten menen omine ajatuksineen istumaan paikalliseen parille. Juon yleensä pari jotain hyvää erikoisolutta, istuskelen ja joku sattuu siihen, niin saatan jutella jonkun toisen asiakkaan kanssa.

Vierailija
20/98 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim minä jos haluan pitää itsekseni miniloman ja lähden johonkin, esim Turkuun, tykkään käydä muutamalla jossain kivassa baarissa. En sieltä ketään tunne ja yksin menen. Joskus istun itsekseni koko sen ajan, joskus joku tulee juttelemaan, molempi parempi. Juon sen yhden tai pari ja kävelen hotellille lukemaan. Kivaa on. Mikäli jotkut masentuvat siitä niin voi voi.