Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salilla näkee nykyään paljon miehekkäitä naisia!

Vierailija
23.08.2015 |

Monilla naisilla tuo massan kasvattaminen mennyt jo liiallisuuksiin! Sali täynnä lihavia, harteikkaita härkiä paksuine reisineen ja peppuineen ja treeni vaan jatkuu kasvattaen näitä miesmäisiä piirteitä lisää! Monille pieni painonpudotus tekisi hyvää. Tämän jälkeen kannattaisi hankkia kunnon saliohjelma, jolla vartalosta saisi tasapainoisen. Lisäksi aerobista liikuntaa.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:13"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:51"] Vahva nainen ei mulle ainakaan uhka :D en itse haluaisi muistuttaa miestä. Suurin osa miehistä kuitenkin tykkää naisellisista naisista. Tuntuuhan se hyvältä kun tuetää näyttävänsä paremmalta kuin nää ihme karjut. Pidän kunnostani huolta mutta mulla ei oo mitään tarvetta nostella painoja ja todistella muille olevani voimakas nainen.. Eiei [/quote] Kukin tavallaan. Vaikka olen voimakas, kyllä miehet näkyvät vallan mainiosti tietävän, että olen nainen:) Mutta fyysistä työtä tekevänä ja vähän vanhempana naisena olen onnellinen, että olen voimakas, enkä vain pehmeä miehiä miellyttääkseni. Selkäni on hyvässä kunnossa ja polvet. Lonkissa ei kuluman alkuja. Jaksan hyvin tehdä töitä varmaan sinne eläkkeeseen asti, ellei sitten jotain muuta sairautta iske.  Moni pehmeä työkaverini on jo tässä viidenkympin iässä melkoinen raajarikko selkävaivoineen ja olkakulumineen. Silti näille pehmeille, miehen silmää miellyttäville naisille ei voida järjestää helpompaa työtä. Eli kumman valitsen. Totta ihmeessä sen, että olen voimakas ja jaksan nostella ja kantaa ja siirtää ilman selkäkipuja. Jos joku mies erehtyy minua luulemaan mieheksi, niin suosittelen käyntiä optikolla. Mutta jos edelleen on sitä mieltä, että olen mies, niin en usko, että hänen ihailua kaipaankaan. Vaikka yleensä en ole elämässä elänytkään sille periaatteelle, että elämäntehtäväni on miellyttää miesten silmää. [/quote] Voi luoja. Kerta toisensa jaksaa nää sunlaiset ihmiset ihmetyttää täällä palstalla. [/quote] Mutta puhun totta. Huomaat sen vanhana. Tuki-ja liikuntaelinsairaudet ovat todella yleisiä Suomessa varsinkin naisten keskuudessa. [/quote] Mutta ne ei tule kaikille. Kyllä, harrastan liikuntaa ja käyn salilla enkä silti näytä miehekkäältä. Et tiedä liikkumistavoistani mitään joten turhaa mulle selität tuollaisista :)

[/quote]

Jos luet kirjoitukseni tarkemmin, huomaat, että miehet kyllä eroittavat minut naiseksi. Itse kritisoit sitä, että nainen on vahva.

Vahvuus ja se, ettei näytä naiselta, eivät ole sama asia. Itse en ole nähnyt salilla vielä yhtään kuulantyöntäjän vartaloista naista. Kyllä siellä yleisin näky on pullukka nainen, joka veivaa crossarilla ja yrittää sillä polttaa rasvaa ja ahmaisee sen jälkeen pari protskupatukkaa, kun kokee, että pitää äkkiä saada palautettua kulutetut kalorit pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi