Salilla näkee nykyään paljon miehekkäitä naisia!
Monilla naisilla tuo massan kasvattaminen mennyt jo liiallisuuksiin! Sali täynnä lihavia, harteikkaita härkiä paksuine reisineen ja peppuineen ja treeni vaan jatkuu kasvattaen näitä miesmäisiä piirteitä lisää! Monille pieni painonpudotus tekisi hyvää. Tämän jälkeen kannattaisi hankkia kunnon saliohjelma, jolla vartalosta saisi tasapainoisen. Lisäksi aerobista liikuntaa.
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:13"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:51"] Vahva nainen ei mulle ainakaan uhka :D en itse haluaisi muistuttaa miestä. Suurin osa miehistä kuitenkin tykkää naisellisista naisista. Tuntuuhan se hyvältä kun tuetää näyttävänsä paremmalta kuin nää ihme karjut. Pidän kunnostani huolta mutta mulla ei oo mitään tarvetta nostella painoja ja todistella muille olevani voimakas nainen.. Eiei [/quote] Kukin tavallaan. Vaikka olen voimakas, kyllä miehet näkyvät vallan mainiosti tietävän, että olen nainen:) Mutta fyysistä työtä tekevänä ja vähän vanhempana naisena olen onnellinen, että olen voimakas, enkä vain pehmeä miehiä miellyttääkseni. Selkäni on hyvässä kunnossa ja polvet. Lonkissa ei kuluman alkuja. Jaksan hyvin tehdä töitä varmaan sinne eläkkeeseen asti, ellei sitten jotain muuta sairautta iske. Moni pehmeä työkaverini on jo tässä viidenkympin iässä melkoinen raajarikko selkävaivoineen ja olkakulumineen. Silti näille pehmeille, miehen silmää miellyttäville naisille ei voida järjestää helpompaa työtä. Eli kumman valitsen. Totta ihmeessä sen, että olen voimakas ja jaksan nostella ja kantaa ja siirtää ilman selkäkipuja. Jos joku mies erehtyy minua luulemaan mieheksi, niin suosittelen käyntiä optikolla. Mutta jos edelleen on sitä mieltä, että olen mies, niin en usko, että hänen ihailua kaipaankaan. Vaikka yleensä en ole elämässä elänytkään sille periaatteelle, että elämäntehtäväni on miellyttää miesten silmää. [/quote] Voi luoja. Kerta toisensa jaksaa nää sunlaiset ihmiset ihmetyttää täällä palstalla. [/quote] Mutta puhun totta. Huomaat sen vanhana. Tuki-ja liikuntaelinsairaudet ovat todella yleisiä Suomessa varsinkin naisten keskuudessa. [/quote] Mutta ne ei tule kaikille. Kyllä, harrastan liikuntaa ja käyn salilla enkä silti näytä miehekkäältä. Et tiedä liikkumistavoistani mitään joten turhaa mulle selität tuollaisista :)
[/quote]
Jos luet kirjoitukseni tarkemmin, huomaat, että miehet kyllä eroittavat minut naiseksi. Itse kritisoit sitä, että nainen on vahva.
Vahvuus ja se, ettei näytä naiselta, eivät ole sama asia. Itse en ole nähnyt salilla vielä yhtään kuulantyöntäjän vartaloista naista. Kyllä siellä yleisin näky on pullukka nainen, joka veivaa crossarilla ja yrittää sillä polttaa rasvaa ja ahmaisee sen jälkeen pari protskupatukkaa, kun kokee, että pitää äkkiä saada palautettua kulutetut kalorit pois.
[/quote]
No onko se sitten miehekäs vai etkö ole nähnyt miehekkäitä? Meidän salilla on kyllä lähes kaikki hyvin naiseksi tunnistettavia. Osa hoikempia ja osa paksumpia. Osa lihaksikkaampia kuin osa.
En kyllä ole kuullut, et ketään haukuttaisiin siitä, ettei ole kasvattanut itselleen rintoja. Onhan se muukin naisellisuus toisilla luonnonantimena paremmin muodostunut kuin toisilla. Ihan sataprosenttisesti se ei ole omien valintojen tulosta.
Miehet kyllä säikähtävät oikeasti naista, joka nostaa penkissä 50 kiloa tai enemmänkin. Vielä pahempaa miehen itsetunnolle on se, jos nainen menee vaikka pihan raivauksessa nostamaan ison kiven ja kantaa sen syrjemmäs.
Mies haluaa olla se vahva, joka auttaa heikkoa naista. Ei niin, että nainen tempaisee kivenmurikan kottikärryihin ja vie sen pihan perälle. Miehelle tulee ihan eri tavalla suojeluhalu sellaista naista kohtaan, joka salillakin pyytää miestä nostamaan viiden kilon painon prässiin, kuin naista, joka latoo sinne 200kg ilman apua.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:38"]Miehet kyllä säikähtävät oikeasti naista, joka nostaa penkissä 50 kiloa tai enemmänkin. Vielä pahempaa miehen itsetunnolle on se, jos nainen menee vaikka pihan raivauksessa nostamaan ison kiven ja kantaa sen syrjemmäs.
Mies haluaa olla se vahva, joka auttaa heikkoa naista. Ei niin, että nainen tempaisee kivenmurikan kottikärryihin ja vie sen pihan perälle. Miehelle tulee ihan eri tavalla suojeluhalu sellaista naista kohtaan, joka salillakin pyytää miestä nostamaan viiden kilon painon prässiin, kuin naista, joka latoo sinne 200kg ilman apua.
[/quote]
Niin, kun saa tuntea itsensä vahvaksi. Mutta jospa se nainenkin haluaa tuntea itsensä vahvaksi? Ja etenkin olla vahva.
Crossitin puolella varsinkin näkyy näitä mörssärinaisia paljonkin. Ihmeen hormoonityyppejä, jotka tempovat rinnalle isoja painoja. Joskus haluttaisi käydä katsomassa, kasvaako niillä parta. Naisille sopisi paljon paremmin lenkkeily ja zumba ja muut tällaiset lajit, missä naiselliset muodot korostuisi. Syvien lihasten treenaaminen myös pilateksella ja vatsatanssilla antaa liikkumiseen viehkeän keinunnan, mikä saa miesten silmät seuraamaan pehmeää peppua.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:38"]Miehet kyllä säikähtävät oikeasti naista, joka nostaa penkissä 50 kiloa tai enemmänkin. Vielä pahempaa miehen itsetunnolle on se, jos nainen menee vaikka pihan raivauksessa nostamaan ison kiven ja kantaa sen syrjemmäs. Mies haluaa olla se vahva, joka auttaa heikkoa naista. Ei niin, että nainen tempaisee kivenmurikan kottikärryihin ja vie sen pihan perälle. Miehelle tulee ihan eri tavalla suojeluhalu sellaista naista kohtaan, joka salillakin pyytää miestä nostamaan viiden kilon painon prässiin, kuin naista, joka latoo sinne 200kg ilman apua. [/quote] Niin, kun saa tuntea itsensä vahvaksi. Mutta jospa se nainenkin haluaa tuntea itsensä vahvaksi? Ja etenkin olla vahva.
[/quote]
Se nyt vaan ei sovi naiselle ja ei ole biologisesti oikein
Onneksi ei tartte kyselöä muilta mitä saa treenata ja miltä näyttää
Tähän on menty. Homoliitoille kyllä, mutta naisen puolesta määritellään sallitut liikuntamuodot ja vartalonmalli.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:46"]
Tähän on menty. Homoliitoille kyllä, mutta naisen puolesta määritellään sallitut liikuntamuodot ja vartalonmalli.
[/quote]
Mutta kuka nainen oikeasti haluaa näyttää mieheltä ja olla voimakas. Naisen perustarpeisiin kuuluu olla suojeltu ja hemmoteltu. Kenellekään miehelle ei ole ylpeydenaihe sellainen vaimo, joka tempaisee moottorisahan käteen ja sadaa talven polttopuut ja vielä pilkkoo ne päälle
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:42"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:38"]Miehet kyllä säikähtävät oikeasti naista, joka nostaa penkissä 50 kiloa tai enemmänkin. Vielä pahempaa miehen itsetunnolle on se, jos nainen menee vaikka pihan raivauksessa nostamaan ison kiven ja kantaa sen syrjemmäs. Mies haluaa olla se vahva, joka auttaa heikkoa naista. Ei niin, että nainen tempaisee kivenmurikan kottikärryihin ja vie sen pihan perälle. Miehelle tulee ihan eri tavalla suojeluhalu sellaista naista kohtaan, joka salillakin pyytää miestä nostamaan viiden kilon painon prässiin, kuin naista, joka latoo sinne 200kg ilman apua. [/quote] Niin, kun saa tuntea itsensä vahvaksi. Mutta jospa se nainenkin haluaa tuntea itsensä vahvaksi? Ja etenkin olla vahva.
[/quote]
Se nyt vaan ei sovi naiselle ja ei ole biologisesti oikein
[/quote]
Juuri näin. Näitähän naisia löytyy jotka haluaa olla vahvempia kuin miehet, kasvatella kainalokarvojaan yms mutta mulla ei oo tarvetta olla mikään superhypervahva nainen. Sama jos mulla ei olis rintoja tai hiukseni kynittäis tosi lyhyeksi niin menettäisin osan naisellisuudestani.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:46"]
[/quote]
Mutta kuka nainen oikeasti haluaa näyttää mieheltä ja olla voimakas. Naisen perustarpeisiin kuuluu olla suojeltu ja hemmoteltu. Kenellekään miehelle ei ole ylpeydenaihe sellainen vaimo, joka tempaisee moottorisahan käteen ja sadaa talven polttopuut ja vielä pilkkoo ne päälle
[/quote]
Mulla on kainalot ajeltu ja pitkät hiukset, enkä ole yhtä vahva kuin miehet, mutta silti treenaan salilla just ihan sitä, mitä itse haluan. Kukaan mies ole mua elämässäni suojellut eikä hemmotellut, joten parempi, et pärjää omillaan.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:46"]
[/quote]
[/quote]
Mulla on kainalot ajeltu ja pitkät hiukset, enkä ole yhtä vahva kuin miehet, mutta silti treenaan salilla just ihan sitä, mitä itse haluan. Kukaan mies ole mua elämässäni suojellut eikä hemmotellut, joten parempi, et pärjää omillaan.
[/quote]
Reenaa reenaa, se on sun elämääsi. Muut naiset nauttivat miehen hemmottelusta ja turvasta, mutta jos ei oo sun juttus niin anna muiden olla sellaisia.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:25"]Ehkä et tiennyt, mutta sellainen lihaskimppuvartalo on nyt in.
[/quote]
Jep jep, in :DDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Reenaa reenaa, se on sun elämääsi. Muut naiset nauttivat miehen hemmottelusta ja turvasta, mutta jos ei oo sun juttus niin anna muiden olla sellaisia.
[/quote]
Niinhän annankin. Tämä ketjuhan oli siitä, että minun haluttaisiin elävän toisin. Pitäisi muuttua siroksi prinsessaksi ja sitten se prinssi karauttaa paikalle salamana. Eikö se ole parempi, että on lihasta, millä sen massansa kannattelee kuin olla laiska läski ja maata sohvalla.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:51"]
Vahva nainen ei mulle ainakaan uhka :D en itse haluaisi muistuttaa miestä. Suurin osa miehistä kuitenkin tykkää naisellisista naisista. Tuntuuhan se hyvältä kun tuetää näyttävänsä paremmalta kuin nää ihme karjut. Pidän kunnostani huolta mutta mulla ei oo mitään tarvetta nostella painoja ja todistella muille olevani voimakas nainen.. Eiei
[/quote]
Kuuluisa "laiha läski" siis. Miehet eivät yleisesti ottaen pidä velttoja ja lihaksemattomia, olkoonkin hoikka, vartaloita kovin puoleensa vetävinä.
Tähän on ihan evoluutioon perustuva syy. Vahvat pakarat, reidet ja keskivartalo mm. viestittävät nopeudesta ja ketteryydestä. Tämä on ollut tärkeä valintakriteeri vielä joitakin tuhansia vuosia sitten. Kymmenien tuhansien vuosien evoluutiota ei kumota vuosittain vaihtuvilla lehtien luomilla trendeillä. Kyllä se primitiivivietti ajaa siellä alla vahvemmin.
[/quote]
Kautta aikojen se on ollut kylläkin niin että rinnat ja sopiva lantionmuoto viehättää niitä miehiä. Ei juurikaan kertomasi vahvat reidet ja keskivartalo joka sopii taas paremminkin miehen kuvaan.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:46"]
[/quote]
[/quote]
Kuinkahan monella kymmenellä prosentilla naisista on mies, joka ei ole ylpeydenaihe. Just wondering.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:48"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:46"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niinhän annankin. Tämä ketjuhan oli siitä, että minun haluttaisiin elävän toisin. Pitäisi muuttua siroksi prinsessaksi ja sitten se prinssi karauttaa paikalle salamana. Eikö se ole parempi, että on lihasta, millä sen massansa kannattelee kuin olla laiska läski ja maata sohvalla.
[/quote]
Niin siis kuka täällä on sanonut että pitäisi elää toisin? Näyttää olevan pikkanen ongelma sulle kyseinen aihe. Et muuten täällä olisi tuohon sävyyn valittamassa. Ja muitakin muotoja on olemassa kuin laiska läski ja joku vahva nainen. Avaa silmäsi.
Enpä ole kyllä nähnyt ainoatakaan mörssärinaista omalla salillani... Muutama ihan koko kroppaa treenaava joilla pienet lihaksi ja alhainen rasvaprosentti ja sitten suurin osa näitä perseen kasvattajia.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 12:25"]
Ehkä et tiennyt, mutta sellainen lihaskimppuvartalo on nyt in.
[/quote]Se ei ole koskaan in. Lihasnainen on äijä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:13"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:51"] Vahva nainen ei mulle ainakaan uhka :D en itse haluaisi muistuttaa miestä. Suurin osa miehistä kuitenkin tykkää naisellisista naisista. Tuntuuhan se hyvältä kun tuetää näyttävänsä paremmalta kuin nää ihme karjut. Pidän kunnostani huolta mutta mulla ei oo mitään tarvetta nostella painoja ja todistella muille olevani voimakas nainen.. Eiei [/quote] Kukin tavallaan. Vaikka olen voimakas, kyllä miehet näkyvät vallan mainiosti tietävän, että olen nainen:) Mutta fyysistä työtä tekevänä ja vähän vanhempana naisena olen onnellinen, että olen voimakas, enkä vain pehmeä miehiä miellyttääkseni. Selkäni on hyvässä kunnossa ja polvet. Lonkissa ei kuluman alkuja. Jaksan hyvin tehdä töitä varmaan sinne eläkkeeseen asti, ellei sitten jotain muuta sairautta iske. Moni pehmeä työkaverini on jo tässä viidenkympin iässä melkoinen raajarikko selkävaivoineen ja olkakulumineen. Silti näille pehmeille, miehen silmää miellyttäville naisille ei voida järjestää helpompaa työtä. Eli kumman valitsen. Totta ihmeessä sen, että olen voimakas ja jaksan nostella ja kantaa ja siirtää ilman selkäkipuja. Jos joku mies erehtyy minua luulemaan mieheksi, niin suosittelen käyntiä optikolla. Mutta jos edelleen on sitä mieltä, että olen mies, niin en usko, että hänen ihailua kaipaankaan. Vaikka yleensä en ole elämässä elänytkään sille periaatteelle, että elämäntehtäväni on miellyttää miesten silmää. [/quote] Voi luoja. Kerta toisensa jaksaa nää sunlaiset ihmiset ihmetyttää täällä palstalla. [/quote] Mutta puhun totta. Huomaat sen vanhana. Tuki-ja liikuntaelinsairaudet ovat todella yleisiä Suomessa varsinkin naisten keskuudessa. [/quote] Mutta ne ei tule kaikille. Kyllä, harrastan liikuntaa ja käyn salilla enkä silti näytä miehekkäältä. Et tiedä liikkumistavoistani mitään joten turhaa mulle selität tuollaisista :)
[/quote]
Jos luet kirjoitukseni tarkemmin, huomaat, että miehet kyllä eroittavat minut naiseksi. Itse kritisoit sitä, että nainen on vahva.
Vahvuus ja se, ettei näytä naiselta, eivät ole sama asia. Itse en ole nähnyt salilla vielä yhtään kuulantyöntäjän vartaloista naista. Kyllä siellä yleisin näky on pullukka nainen, joka veivaa crossarilla ja yrittää sillä polttaa rasvaa ja ahmaisee sen jälkeen pari protskupatukkaa, kun kokee, että pitää äkkiä saada palautettua kulutetut kalorit pois.
[/quote]
Niin, kyllä ne varmaan erottaakin mutta saatat sä silti miehekkäältä näyttää. Miehekkäältä näyttäminen on eri asia kuin mieheltä näyttäminen katsos. Mulla ei ole tarkoitus olla mikään voimannostaja, ei todellakaan. Onhan siellä kaikennäköistä kulkijaa siellä salilla, miksi tuijotat mitä pullukat tekevät? Eikö käy vähän oudoksi toi sun homma. Ja jos meinaat wttä mä olen pullukka niin melko kaukana siitä. Kiinteä mutta naiselliset muodot omaava.