Salilla näkee nykyään paljon miehekkäitä naisia!
Monilla naisilla tuo massan kasvattaminen mennyt jo liiallisuuksiin! Sali täynnä lihavia, harteikkaita härkiä paksuine reisineen ja peppuineen ja treeni vaan jatkuu kasvattaen näitä miesmäisiä piirteitä lisää! Monille pieni painonpudotus tekisi hyvää. Tämän jälkeen kannattaisi hankkia kunnon saliohjelma, jolla vartalosta saisi tasapainoisen. Lisäksi aerobista liikuntaa.
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:27"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:51"] Vahva nainen ei mulle ainakaan uhka :D en itse haluaisi muistuttaa miestä. Suurin osa miehistä kuitenkin tykkää naisellisista naisista. Tuntuuhan se hyvältä kun tuetää näyttävänsä paremmalta kuin nää ihme karjut. Pidän kunnostani huolta mutta mulla ei oo mitään tarvetta nostella painoja ja todistella muille olevani voimakas nainen.. Eiei [/quote] Kukin tavallaan. Vaikka olen voimakas, kyllä miehet näkyvät vallan mainiosti tietävän, että olen nainen:) Mutta fyysistä työtä tekevänä ja vähän vanhempana naisena olen onnellinen, että olen voimakas, enkä vain pehmeä miehiä miellyttääkseni. Selkäni on hyvässä kunnossa ja polvet. Lonkissa ei kuluman alkuja. Jaksan hyvin tehdä töitä varmaan sinne eläkkeeseen asti, ellei sitten jotain muuta sairautta iske. Moni pehmeä työkaverini on jo tässä viidenkympin iässä melkoinen raajarikko selkävaivoineen ja olkakulumineen. Silti näille pehmeille, miehen silmää miellyttäville naisille ei voida järjestää helpompaa työtä. Eli kumman valitsen. Totta ihmeessä sen, että olen voimakas ja jaksan nostella ja kantaa ja siirtää ilman selkäkipuja. Jos joku mies erehtyy minua luulemaan mieheksi, niin suosittelen käyntiä optikolla. Mutta jos edelleen on sitä mieltä, että olen mies, niin en usko, että hänen ihailua kaipaankaan. Vaikka yleensä en ole elämässä elänytkään sille periaatteelle, että elämäntehtäväni on miellyttää miesten silmää. [/quote] Voi luoja. Kerta toisensa jaksaa nää sunlaiset ihmiset ihmetyttää täällä palstalla.
[/quote]
Mutta puhun totta. Huomaat sen vanhana. Tuki-ja liikuntaelinsairaudet ovat todella yleisiä Suomessa varsinkin naisten keskuudessa.
[/quote]
Näin juuri. Nyt yli 50-kymppisistä työkavereista alkaa putoilemaan pois pitkille sairaslomille ne laihat läskit. Ja luonnostaan pitkät ja hoikat, jotka ei oo urheilleet, "kun ei oo tarttenut". Tai ne jotka ovat urheilleet vain laihtuakseen. Olen tässä iässä mieluummin vahva, ja vaikka sitten rumakin jonkun mielestä.
[/quote]
Eipähän tarvitse vääntää töitä loppuun asti, kun pääsee sairaseläkkeelle ja tekemään sitä, mitä oikeasti haluaa, kun työt eivät rassaa. Puurtakaa te voimakkaat naiset vain loppuun asti työpaikoillanne. Me muut alamme saikuttaa jo ajoissa, jotta saa merkintöjä papereihin ja pääsee eläkkeelle aiemmin.
[/quote]
Mutta älkää sitten tulko vikisemään meille. Teidän vinku ja valitus alkaa v*tuttamaan jo meitä puurtajia. Ollaan puhuttu siitä paljon keskenämme, teidän poissaollessa saikuillanne. Meillä on muuten koulutetut kivat ammatit, joista tykkäämme, eli teemme jo sitä mitä haluamme. Eihän tota työelämää muuten jaksaiskaan.
[/quote]
Ihan sama, mitä juoruatte selän takana. Mutta me pääsemme 10vuotta aiemmin toteuttamaan itseämme vapaa-ajalle. Lisäksi päälle ne pitkät saikut, jotka saamme tehdä, mitä haluamme.
Luterilaiseen ajatteluun kuuluu juuri tuollainen,että raada salilla työnantajan hyödyksi ja pidä itsesi kunnossa, että saat palvella työnantajaa loppuun asti.
Me muut nautimme elämästä saikuilla ja varhaiseläkkeellä ja teidän paskanjauhaminen ei kiinnosta pätkääkään. Itsekin suunnittelin, että kun pääsen sairaseläkkeelle, laihdutan sitten kilot pois, mutta siihen asti aion olla vaivainen ja olla pois töistä niin paljon, kuin pystyn. Pitäkää te työpaikka pystyssä, minä nautin elämästä.
[/quote]
Toivottavasti teidän työnantajat lukee tätä myös. Mielenkiintoisia noi kuvaukset saikuistanne...
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:14"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:51"] Vahva nainen ei mulle ainakaan uhka :D en itse haluaisi muistuttaa miestä. Suurin osa miehistä kuitenkin tykkää naisellisista naisista. Tuntuuhan se hyvältä kun tuetää näyttävänsä paremmalta kuin nää ihme karjut. Pidän kunnostani huolta mutta mulla ei oo mitään tarvetta nostella painoja ja todistella muille olevani voimakas nainen.. Eiei [/quote] Kukin tavallaan. Vaikka olen voimakas, kyllä miehet näkyvät vallan mainiosti tietävän, että olen nainen:) Mutta fyysistä työtä tekevänä ja vähän vanhempana naisena olen onnellinen, että olen voimakas, enkä vain pehmeä miehiä miellyttääkseni. Selkäni on hyvässä kunnossa ja polvet. Lonkissa ei kuluman alkuja. Jaksan hyvin tehdä töitä varmaan sinne eläkkeeseen asti, ellei sitten jotain muuta sairautta iske. Moni pehmeä työkaverini on jo tässä viidenkympin iässä melkoinen raajarikko selkävaivoineen ja olkakulumineen. Silti näille pehmeille, miehen silmää miellyttäville naisille ei voida järjestää helpompaa työtä. Eli kumman valitsen. Totta ihmeessä sen, että olen voimakas ja jaksan nostella ja kantaa ja siirtää ilman selkäkipuja. Jos joku mies erehtyy minua luulemaan mieheksi, niin suosittelen käyntiä optikolla. Mutta jos edelleen on sitä mieltä, että olen mies, niin en usko, että hänen ihailua kaipaankaan. Vaikka yleensä en ole elämässä elänytkään sille periaatteelle, että elämäntehtäväni on miellyttää miesten silmää. [/quote] Voi luoja. Kerta toisensa jaksaa nää sunlaiset ihmiset ihmetyttää täällä palstalla.
[/quote]
Mutta puhun totta. Huomaat sen vanhana. Tuki-ja liikuntaelinsairaudet ovat todella yleisiä Suomessa varsinkin naisten keskuudessa.
[/quote]
Näin juuri. Nyt yli 50-kymppisistä työkavereista alkaa putoilemaan pois pitkille sairaslomille ne laihat läskit. Ja luonnostaan pitkät ja hoikat, jotka ei oo urheilleet, "kun ei oo tarttenut". Tai ne jotka ovat urheilleet vain laihtuakseen. Olen tässä iässä mieluummin vahva, ja vaikka sitten rumakin jonkun mielestä.
[/quote]
Eipähän tarvitse vääntää töitä loppuun asti, kun pääsee sairaseläkkeelle ja tekemään sitä, mitä oikeasti haluaa, kun työt eivät rassaa. Puurtakaa te voimakkaat naiset vain loppuun asti työpaikoillanne. Me muut alamme saikuttaa jo ajoissa, jotta saa merkintöjä papereihin ja pääsee eläkkeelle aiemmin.
[/quote]
Mutta älkää sitten tulko vikisemään meille. Teidän vinku ja valitus alkaa v*tuttamaan jo meitä puurtajia. Ollaan puhuttu siitä paljon keskenämme, teidän poissaollessa saikuillanne. Meillä on muuten koulutetut kivat ammatit, joista tykkäämme, eli teemme jo sitä mitä haluamme. Eihän tota työelämää muuten jaksaiskaan.
[/quote]
Ihan sama, mitä juoruatte selän takana. Mutta me pääsemme 10vuotta aiemmin toteuttamaan itseämme vapaa-ajalle. Lisäksi päälle ne pitkät saikut, jotka saamme tehdä, mitä haluamme.
Luterilaiseen ajatteluun kuuluu juuri tuollainen,että raada salilla työnantajan hyödyksi ja pidä itsesi kunnossa, että saat palvella työnantajaa loppuun asti.
Me muut nautimme elämästä saikuilla ja varhaiseläkkeellä ja teidän paskanjauhaminen ei kiinnosta pätkääkään. Itsekin suunnittelin, että kun pääsen sairaseläkkeelle, laihdutan sitten kilot pois, mutta siihen asti aion olla vaivainen ja olla pois töistä niin paljon, kuin pystyn. Pitäkää te työpaikka pystyssä, minä nautin elämästä.
[/quote]
Ja nyt oot sit hoikka ja terve sairaseläkeläinen? Enpä viitsis moista riskiä ottaa...
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:17"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:10"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:07"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:01"] Itse käyn ihan kaupungin salilla. Täällä paljon nuoria aikuisia edullisten hintojen takia. Olen kyllä huomannut tuollaisten miemäisten naisten määrän lisääntyneen. Ovat muutenkin rotevia ja monet ylipainoisiakin, mutta korostavat yksipuolisella treenaamisella sitä lisää. Mahassa voi olla makkaroita ja reisissä paljon rasvaa myös. Leveäksi treenattu selkä ja hartiat nyt ovat vaan miesmäiset. Samoin valtavat tukkireidet ovat kamalat. [/quote] On se vaan jännä, miten ne naiset niin helposti saavat sen V-selän ja pallohartiat, vaikkeivat juuri koskaan näytä tekevän mm. leuanvetoa tai hartialiikkeitä (kevyellä käsipainolla vipuilu ei kasvata). Miehet sitten jopa ihan tosissaan yrittävät eivätkä geneettisestä edustaankaan huolimatta siinä näytä onnistuvan. Olisiko vain niin, että nämä yksilöt ovat vain pläskejä eikä treenillä ole mitään tekemistä asian kanssa? Tai että joidenkin mielestä ½kiloakin lihasta on "liikaa", vaikkei mainittua leveätä selkää jne. olisi lähimainkaan treenattuna. [/quote] No niinpä :) Olen treenannut pari vuotta todella kovaa ja hups, kun paidan otan päältä pois, ei ole naisena v-mallista yläosaa, eikä massiivisia reisiä :) Mahtaa sillä kuntosalilla käydä melkoisia hormooninkäyttäjiä, jos noin vain saadaan hurjat lihakset tuosta noin vain :D [/quote] Mä oon 0-veriryhmää, ja musta ei tuu laihaa eikä siroa koskaan. Olen vahva ja lihaksikas - tai sitten läski. Ne on mulle annetut vaihtoehdot, ja niillä mennään. :) [/quote] Onko tuolla muka oikeasti jotain tekoa? 0-ryhmää itsekin ja kerään helposti kumpaakin massaa, sekä lihasta että läskiä.
[/quote]
On. Kannattaa lukea veriryhmistä.
[/quote]
Laita joku linkki T.yks O-veriryhmäläinen myös
[/quote]
Googlaa.
Mut tos ois vaikka tollanen linkki:
http://www.eu.gw.com/laihis/vryhma.html
Ostin ton kirjan joskus siitä Yliopiston kirjakaupasta Aleksilta.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:20"]Mä ainaki treenaan salilla just nii paljon ku huvittaa ja just nii isoilla painoilla ku haluan. Tykkään olla lihaksikas, isoreitinen, isopeppuinen ja omata hartiaa ja olkapäätä. Mun mielestä taas todella laihat naiset on oksettavia. En koskaan haluaisi näyttää sellaiselta.
[/quote]
No hyi saatana. Valtaosan mielestä sä näytät oksettavalta. Eikö oo mitään muuta välimuotoa kuin sinun kaltainen mörssäri ja todella laiha nainen.
[/quote]
Hahhaa sä et edes tiedä miltä mä näytän ja sanot noin?!! Se, että on lihaksia tekee musta jonku mörssärin vai? Ja on välimuoto. Se on läski pullukka perussuomalainen.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:28"]71 onneksi jo kirjoitteli ison osan mielipiteistäni. Minä olen pitkä ja atleettinen, urheilullisuus on iso osa identiteettiäni. Harrastan nykyään klassista voimanostoa, ja olenhan minä raamikas. Massakaudella en mikään kuivakaan, toki BMI ei yli 23 koskaan ole noussut. Valitettavasti olen pitkäraajainen, joten kaikista komeimmat, pyöreimmät lihakset jäävät saavuttamatta. Penkkiennätys on 70kg. Ja kyllä mä lenkilläkin käyn, viikossa on 7 päivää, salilla menee vain 4-5. :) Harrastan lenkkeilyn ohella myös pyöräilyä.
Onneksi mun ei tarvitse elää elämääni miettien, mitä miehet tai muut naiset minusta ajattelevat. Olen tyytyväinen kroppaani ja tykkään harrastuksestani, jonka avulla saan pään tyhjennettyä työn jälkeen. Kullakin olkoon stressinpurkuun ja liikkumiseen oma tyylinsä, mulla se on tämä. Mieheni miehisyys ei siitä rypisty, että avopuoliso on vahva myös. Tienataan tällä hetkellä saman verran, mutta jossain vaiheessa tienasikin reilusti enemmän kuin mies, eikä se miestä haitannut - miksi olisikaan? Miehestä on tärkeää, että mulla on mieleinen liikuntaharrastus ja toki me salilla yhdessäkin käydään, mies varmistaa mun penkin ja minä hänen.
Minulle on aina ollut tärkeää, että pystyn itse maksamaan oman elämäni, olen vahva niin henkisesti kuin fyysisestikin ja pärjään omillani. Ehkä tämä harrastus tukee sitä. En tarvitse miestä, joka haluaa nähdä mut pitsialusvaatteissa pikku prinsessanaan, korkkareissa kipsutellen ja kakkuja leipoen. Jos hankimme joskus lapsia, mies viettänee kotona yhtä paljon aikaa lasten kanssa kuin minä. En ole ikinä haaveillut kermakakkuhäistä enkä romanttisista Pariisin-reissuista (jota mies maksaa). Haluan tasa-arvoisen suhteen, jossa kummallakin on tilaa olla oma itsensä ja toisen ambitioita tuetaan. Kukkapuska tai kalliit laukut eivät ikinä korvaisi sitä, ostan itse omat hemmotteluni. Ei tämä estä mua tukeutumasta mieheen - hänkin voi kuitenkin tukeutua minuun.
Minä ihailen salilla kaikenlaisia liikkujia. Niin isompaa kuin pienempää, niin painoja repivää kuin juoksumatolla huhkiljaa. Kaikki liikkuvat, sehän on upeaa! Meidän salilla kovin mimmi vetää maasta 160kg ja penkistä nostaa ainakin 80kg. Hän on aivan normaalipainoinen, sporttinen nainen, jonka kyllä tunnistaa sukupuolensa edustajaksi (mikäli se nyt niin tärkeää on). Isot lihakset eivät olekaan voimanostossa tärkeintä, vaan ne tulokset. Niitä voivat saada monennäköiset aikaan. Itse olen harrastanut rautojen paiskomista jo ennen kuin siitä tuli muotia. Ja täytyy sanoa, että missään, ikinä en ole saanut niin paljon kehaisuja ja treffikutsuja kuin silloin, kun olin ainoa nainen vapaiden painojen parissa. Salijätkät on reiluja, ei niiden naisen tarvitse olla rakennekynsiään varova sipsuttaja. Arvostusta löytyy enemmän kunnolla treenaavaa naista kohtaan, joka uskaltaa olla oma itsensä. Nykyään vapaiden painojenkin puolella huhkii niin paljon upeita naisia, että mulla on jo kilpailua. :D Mutta tuolla vahvoja naisia kannustetaan ja ihaillaan avoimesti. Tietenkin saliäijä haluaa salimuijan - on edes joskus mahdollisuus nähdäkin sitä puolisoa, vaikka sitten salilla.
Totean vielä, että penkki, kyykky ja mave on todella hyviä liikkeitä, sanoo mies 29v jne ihan mitä tahansa. Oikein tehtynä niillä ei rikota niveliä vaan vahvistetaan niveliä tukevia lihaksia. Tekniikan pitää toki olla kasassa ja painot pitää suhteuttaa omiin voimatasoihin. Mutta täyttä typeryyttä väittää, että noilla liikkeillä ei saa tuloksia - kaikista helpoiten kun nimenomaan saa. Kaikki kolme hienoja, kokonaisvaltaisia moninivelliikkeitä. Tuohon kun vielä leuat ja hyvät tukevat liikkeet mukaan niin hyvä tulee. Jos haluaa haastetta, niin sitten olympialiikkeet mukaan.
[/quote]
Kukaan ei jaksa lukea noin pitkää viestiä, kunnon elämänkerta sulla.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:20"]Mä ainaki treenaan salilla just nii paljon ku huvittaa ja just nii isoilla painoilla ku haluan. Tykkään olla lihaksikas, isoreitinen, isopeppuinen ja omata hartiaa ja olkapäätä. Mun mielestä taas todella laihat naiset on oksettavia. En koskaan haluaisi näyttää sellaiselta.
[/quote]
No hyi saatana. Valtaosan mielestä sä näytät oksettavalta. Eikö oo mitään muuta välimuotoa kuin sinun kaltainen mörssäri ja todella laiha nainen.
[/quote]
Hahhaa sä et edes tiedä miltä mä näytän ja sanot noin?!! Se, että on lihaksia tekee musta jonku mörssärin vai? Ja on välimuoto. Se on läski pullukka perussuomalainen.
[/quote]
Haha kateellinen miehekäs kuulantyöntäjä.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:18"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:14"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:14"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:13"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:51"] Vahva nainen ei mulle ainakaan uhka :D en itse haluaisi muistuttaa miestä. Suurin osa miehistä kuitenkin tykkää naisellisista naisista. Tuntuuhan se hyvältä kun tuetää näyttävänsä paremmalta kuin nää ihme karjut. Pidän kunnostani huolta mutta mulla ei oo mitään tarvetta nostella painoja ja todistella muille olevani voimakas nainen.. Eiei [/quote] Kukin tavallaan. Vaikka olen voimakas, kyllä miehet näkyvät vallan mainiosti tietävän, että olen nainen:) Mutta fyysistä työtä tekevänä ja vähän vanhempana naisena olen onnellinen, että olen voimakas, enkä vain pehmeä miehiä miellyttääkseni. Selkäni on hyvässä kunnossa ja polvet. Lonkissa ei kuluman alkuja. Jaksan hyvin tehdä töitä varmaan sinne eläkkeeseen asti, ellei sitten jotain muuta sairautta iske. Moni pehmeä työkaverini on jo tässä viidenkympin iässä melkoinen raajarikko selkävaivoineen ja olkakulumineen. Silti näille pehmeille, miehen silmää miellyttäville naisille ei voida järjestää helpompaa työtä. Eli kumman valitsen. Totta ihmeessä sen, että olen voimakas ja jaksan nostella ja kantaa ja siirtää ilman selkäkipuja. Jos joku mies erehtyy minua luulemaan mieheksi, niin suosittelen käyntiä optikolla. Mutta jos edelleen on sitä mieltä, että olen mies, niin en usko, että hänen ihailua kaipaankaan. Vaikka yleensä en ole elämässä elänytkään sille periaatteelle, että elämäntehtäväni on miellyttää miesten silmää. [/quote] Voi luoja. Kerta toisensa jaksaa nää sunlaiset ihmiset ihmetyttää täällä palstalla. [/quote] Mutta puhun totta. Huomaat sen vanhana. Tuki-ja liikuntaelinsairaudet ovat todella yleisiä Suomessa varsinkin naisten keskuudessa. [/quote] Näin juuri. Nyt yli 50-kymppisistä työkavereista alkaa putoilemaan pois pitkille sairaslomille ne laihat läskit. Ja luonnostaan pitkät ja hoikat, jotka ei oo urheilleet, "kun ei oo tarttenut". Tai ne jotka ovat urheilleet vain laihtuakseen. Olen tässä iässä mieluummin vahva, ja vaikka sitten rumakin jonkun mielestä. [/quote] Eipähän tarvitse vääntää töitä loppuun asti, kun pääsee sairaseläkkeelle ja tekemään sitä, mitä oikeasti haluaa, kun työt eivät rassaa. Puurtakaa te voimakkaat naiset vain loppuun asti työpaikoillanne. Me muut alamme saikuttaa jo ajoissa, jotta saa merkintöjä papereihin ja pääsee eläkkeelle aiemmin. [/quote] Mutta älkää sitten tulko vikisemään meille. Teidän vinku ja valitus alkaa v*tuttamaan jo meitä puurtajia. Ollaan puhuttu siitä paljon keskenämme, teidän poissaollessa saikuillanne. Meillä on muuten koulutetut kivat ammatit, joista tykkäämme, eli teemme jo sitä mitä haluamme. Eihän tota työelämää muuten jaksaiskaan. [/quote] No kylläpäs jollakin meni tunteisiin taas.
[/quote]
V*tuttaa päivittäin noi loisija-akat, jotka teettää työt muilla, kun ovat niin pieniä, hentoja ja yksinkertaisia. Jäisivät sinne kotiin miestensä paapomiksi ihan kokonaan alunperinkin, ettei tarttis katella.
[/quote]
No sano se niille äläkä täällä rähjää. Ei kovin naisellista käytöstä tuollainen btw.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:20"]Mä ainaki treenaan salilla just nii paljon ku huvittaa ja just nii isoilla painoilla ku haluan. Tykkään olla lihaksikas, isoreitinen, isopeppuinen ja omata hartiaa ja olkapäätä. Mun mielestä taas todella laihat naiset on oksettavia. En koskaan haluaisi näyttää sellaiselta.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sori, olen kyllä kilpa-aerobiccaaja :) voit googlata miltä he näyttää ja mieti uudelleen.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:20"]Mä ainaki treenaan salilla just nii paljon ku huvittaa ja just nii isoilla painoilla ku haluan. Tykkään olla lihaksikas, isoreitinen, isopeppuinen ja omata hartiaa ja olkapäätä. Mun mielestä taas todella laihat naiset on oksettavia. En koskaan haluaisi näyttää sellaiselta.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sori, olen kyllä kilpa-aerobiccaaja :) voit googlata miltä he näyttää ja mieti uudelleen.
[/quote]
Sori, ihan mielikuvituksen tuotetta taas:) sori nyt vielä kerran!
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:46"]
Tähän on menty. Homoliitoille kyllä, mutta naisen puolesta määritellään sallitut liikuntamuodot ja vartalonmalli.
[/quote]
Mutta kuka nainen oikeasti haluaa näyttää mieheltä ja olla voimakas. Naisen perustarpeisiin kuuluu olla suojeltu ja hemmoteltu. Kenellekään miehelle ei ole ylpeydenaihe sellainen vaimo, joka tempaisee moottorisahan käteen ja sadaa talven polttopuut ja vielä pilkkoo ne päälle
[/quote]Äläpäs, meillä ainakin on niin tasa-arvoinen liitto - ja mies sen verran sinut oman miehisyytensä kanssa -, että kyllä mies ylpeilee mun osaamisellani, oli se sitten perinteisen naisellista tai miehekästä, ei meillä muutenkaan eritellä töitä tuolleen.. se tekee, kumpi kerkee tai on parempi hommassa.
Muuten tää on aivan älyvapaa ketju. Onko se todella niin vaikea ymmärtää, että kaikkien naisten ykkösprioriteettina ei ole jonkun huonoitsetuntoisen miehen miellyttäminen? MINÄ haluan olla vahva, ja olen, son aivan herttaisen yhdentekevää pitääkö joku mies mun ulkonäöstäni vai ei. Haluan näyttävät lihakset nimenomaan yläkroppaan, ja aika hyvin olen jo saanutkin. Eilen baarissakin tuntematon mies kommentoi, että se näkyy, että salilla käyn.. tuskin ihailevasti, mutta omaa mieltä hiveli.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:24"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:18"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:14"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:14"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:13"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:51"] Vahva nainen ei mulle ainakaan uhka :D en itse haluaisi muistuttaa miestä. Suurin osa miehistä kuitenkin tykkää naisellisista naisista. Tuntuuhan se hyvältä kun tuetää näyttävänsä paremmalta kuin nää ihme karjut. Pidän kunnostani huolta mutta mulla ei oo mitään tarvetta nostella painoja ja todistella muille olevani voimakas nainen.. Eiei [/quote] Kukin tavallaan. Vaikka olen voimakas, kyllä miehet näkyvät vallan mainiosti tietävän, että olen nainen:) Mutta fyysistä työtä tekevänä ja vähän vanhempana naisena olen onnellinen, että olen voimakas, enkä vain pehmeä miehiä miellyttääkseni. Selkäni on hyvässä kunnossa ja polvet. Lonkissa ei kuluman alkuja. Jaksan hyvin tehdä töitä varmaan sinne eläkkeeseen asti, ellei sitten jotain muuta sairautta iske. Moni pehmeä työkaverini on jo tässä viidenkympin iässä melkoinen raajarikko selkävaivoineen ja olkakulumineen. Silti näille pehmeille, miehen silmää miellyttäville naisille ei voida järjestää helpompaa työtä. Eli kumman valitsen. Totta ihmeessä sen, että olen voimakas ja jaksan nostella ja kantaa ja siirtää ilman selkäkipuja. Jos joku mies erehtyy minua luulemaan mieheksi, niin suosittelen käyntiä optikolla. Mutta jos edelleen on sitä mieltä, että olen mies, niin en usko, että hänen ihailua kaipaankaan. Vaikka yleensä en ole elämässä elänytkään sille periaatteelle, että elämäntehtäväni on miellyttää miesten silmää. [/quote] Voi luoja. Kerta toisensa jaksaa nää sunlaiset ihmiset ihmetyttää täällä palstalla. [/quote] Mutta puhun totta. Huomaat sen vanhana. Tuki-ja liikuntaelinsairaudet ovat todella yleisiä Suomessa varsinkin naisten keskuudessa. [/quote] Näin juuri. Nyt yli 50-kymppisistä työkavereista alkaa putoilemaan pois pitkille sairaslomille ne laihat läskit. Ja luonnostaan pitkät ja hoikat, jotka ei oo urheilleet, "kun ei oo tarttenut". Tai ne jotka ovat urheilleet vain laihtuakseen. Olen tässä iässä mieluummin vahva, ja vaikka sitten rumakin jonkun mielestä. [/quote] Eipähän tarvitse vääntää töitä loppuun asti, kun pääsee sairaseläkkeelle ja tekemään sitä, mitä oikeasti haluaa, kun työt eivät rassaa. Puurtakaa te voimakkaat naiset vain loppuun asti työpaikoillanne. Me muut alamme saikuttaa jo ajoissa, jotta saa merkintöjä papereihin ja pääsee eläkkeelle aiemmin. [/quote] Mutta älkää sitten tulko vikisemään meille. Teidän vinku ja valitus alkaa v*tuttamaan jo meitä puurtajia. Ollaan puhuttu siitä paljon keskenämme, teidän poissaollessa saikuillanne. Meillä on muuten koulutetut kivat ammatit, joista tykkäämme, eli teemme jo sitä mitä haluamme. Eihän tota työelämää muuten jaksaiskaan. [/quote] No kylläpäs jollakin meni tunteisiin taas. [/quote] V*tuttaa päivittäin noi loisija-akat, jotka teettää työt muilla, kun ovat niin pieniä, hentoja ja yksinkertaisia. Jäisivät sinne kotiin miestensä paapomiksi ihan kokonaan alunperinkin, ettei tarttis katella. [/quote] No sano se niille äläkä täällä rähjää. Ei kovin naisellista käytöstä tuollainen btw.
[/quote]
Mä oon sanonutkin, mutta ne suuttui. Mutta toi taas vähän ajan päästä töitänsä mulle...
Mites te lihaksia vihaavat voitte käyttää muotivaatteita, kun ne on nykyään vaan nikeä ja addua?
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 16:45"]Mites te lihaksia vihaavat voitte käyttää muotivaatteita, kun ne on nykyään vaan nikeä ja addua?
[/quote]
No, niin juntti en sentään ole, että salin ulkopuolella pukeutuisin urheiluvaatteisiin paitsi, jos olen muualla urheilemassa!
Kylläpäs lihaksikas nainen herättää täällä palstalla intohimoja! Puolesta ja vastaan! Eiköhän se nyt ole jokaisen oma asia miten treenaa ja mistä tykkää. Itse olen käynyt salilla säännöllisesti jo yli 15 vuotta, eiköhän se ole selvä, että painojakin voi jo laittaa kaikkiin lihasryhmiin keskivertotreenaajanaista enemmän. En pysty polvivaivojen takia tekemään monia polvia rasittavia liikkeitä, joten treenaan siksi enimmäkseen yläkroppaa ja vatsalihaksia. En ole ikinä nähnyt miehellä rintoja kokoa E75, joten ei lihaksikas, vahva nainen tarkoita sitä, että näyttäisi mieheltä. Pitkät, paksut hiuksetkin on. Kaikki tietenkin luomua. Täällä palstalla taas kateelliset pulauttaa omaa epäonnistumistaan haukkumalla muita. Näitä viestejä luettuani on vieläkin enemmän intoa mennä taas huomenna salille treenaamaan lisää, ihan teidän pällistelijöiden (kateellisten) kiusaksi! ;) Ihanaa, kun ei tarvitse miellyttää ketään muuta kuin itseä.
Osittain totta. Jotkut naiset muuttuvat miesmäisiksi treenatessaan. Ei tietty kaikki naiset. Käyn myös itse säännöllisesti salilla ja saa nähdä kuinka miehekäs minustakin tulee. ; )
Joillakin se perseen treenaus mennyt liiallisuuksiin. Lopputuloksena massiiviset reidet ja takamus, jotka ihan epätasapainossa muun kropan kanssa.
Ehkä et tiennyt, mutta sellainen lihaskimppuvartalo on nyt in.
Aika erikoinen sali, koska nainen saa todella tehdä paljon töitä sen eteen, että saa lihakset ja massaa.
Naurattaa pikemminkin nämä tikut ja läskit, jotka hinkkaa parin kilon painoilla pitkää sarjaa, kun "en halua näyttää miehekkäältä, vaan muokata pelkästään vartaloa"
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:18"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 15:14"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:14"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:13"] [quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 13:51"] Vahva nainen ei mulle ainakaan uhka :D en itse haluaisi muistuttaa miestä. Suurin osa miehistä kuitenkin tykkää naisellisista naisista. Tuntuuhan se hyvältä kun tuetää näyttävänsä paremmalta kuin nää ihme karjut. Pidän kunnostani huolta mutta mulla ei oo mitään tarvetta nostella painoja ja todistella muille olevani voimakas nainen.. Eiei [/quote] Kukin tavallaan. Vaikka olen voimakas, kyllä miehet näkyvät vallan mainiosti tietävän, että olen nainen:) Mutta fyysistä työtä tekevänä ja vähän vanhempana naisena olen onnellinen, että olen voimakas, enkä vain pehmeä miehiä miellyttääkseni. Selkäni on hyvässä kunnossa ja polvet. Lonkissa ei kuluman alkuja. Jaksan hyvin tehdä töitä varmaan sinne eläkkeeseen asti, ellei sitten jotain muuta sairautta iske. Moni pehmeä työkaverini on jo tässä viidenkympin iässä melkoinen raajarikko selkävaivoineen ja olkakulumineen. Silti näille pehmeille, miehen silmää miellyttäville naisille ei voida järjestää helpompaa työtä. Eli kumman valitsen. Totta ihmeessä sen, että olen voimakas ja jaksan nostella ja kantaa ja siirtää ilman selkäkipuja. Jos joku mies erehtyy minua luulemaan mieheksi, niin suosittelen käyntiä optikolla. Mutta jos edelleen on sitä mieltä, että olen mies, niin en usko, että hänen ihailua kaipaankaan. Vaikka yleensä en ole elämässä elänytkään sille periaatteelle, että elämäntehtäväni on miellyttää miesten silmää. [/quote] Voi luoja. Kerta toisensa jaksaa nää sunlaiset ihmiset ihmetyttää täällä palstalla. [/quote] Mutta puhun totta. Huomaat sen vanhana. Tuki-ja liikuntaelinsairaudet ovat todella yleisiä Suomessa varsinkin naisten keskuudessa. [/quote] Näin juuri. Nyt yli 50-kymppisistä työkavereista alkaa putoilemaan pois pitkille sairaslomille ne laihat läskit. Ja luonnostaan pitkät ja hoikat, jotka ei oo urheilleet, "kun ei oo tarttenut". Tai ne jotka ovat urheilleet vain laihtuakseen. Olen tässä iässä mieluummin vahva, ja vaikka sitten rumakin jonkun mielestä. [/quote] Eipähän tarvitse vääntää töitä loppuun asti, kun pääsee sairaseläkkeelle ja tekemään sitä, mitä oikeasti haluaa, kun työt eivät rassaa. Puurtakaa te voimakkaat naiset vain loppuun asti työpaikoillanne. Me muut alamme saikuttaa jo ajoissa, jotta saa merkintöjä papereihin ja pääsee eläkkeelle aiemmin. [/quote] Mutta älkää sitten tulko vikisemään meille. Teidän vinku ja valitus alkaa v*tuttamaan jo meitä puurtajia. Ollaan puhuttu siitä paljon keskenämme, teidän poissaollessa saikuillanne. Meillä on muuten koulutetut kivat ammatit, joista tykkäämme, eli teemme jo sitä mitä haluamme. Eihän tota työelämää muuten jaksaiskaan. [/quote] No kylläpäs jollakin meni tunteisiin taas.
[/quote]
V*tuttaa päivittäin noi loisija-akat, jotka teettää työt muilla, kun ovat niin pieniä, hentoja ja yksinkertaisia. Jäisivät sinne kotiin miestensä paapomiksi ihan kokonaan alunperinkin, ettei tarttis katella.