Kenen julkkiksen kanssa kävit koulua samaan aikaan?
Siinäpä se eli kenen julkkiksen kanssa kävit koulua samaan aikaan? :)
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:06"]Kyrön Heidi oli samalla yläasteella.
[/quote]
On kertonut julkisuudessa olleensa pahasti koulukiusattu.
http://www.nuorisopalvelubalanssi.fi/kuukauden-vieras/laulaja-heidi-kyro/
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:24"]Mä oon ollu lukiossa samaan aikaan Roope Salmisen kanssa (joskin oli mua kaks vuotta vanhempi). Ja muutaman Salkkareissa näytelleen kanssa kai myös, ikinä en ole kyseistä ohjelmaa katsonut, mutta ainakin yksi tyttö ja poika taisi niissä mukana olla. Samalla vuosiluokilla oli myös useampi, jotka pääsivät Teatterikouluun ja ovat näkyneet leffoissa ja sarjoissa silloin tällöin.
[/quote]
Kallion lukio?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:13"]
Kuopiossa mun rinnakkaisluokalla oli Paula Vesala, Jenni Vartiainen ja Olli Herman. Jenni ja Olli oli ihan normaaleja urheilijoita mutta Paula oli aikamoinen pissis.
[/quote]
Tunsitko noita tyyppejä? Osaatko kertoa mikä se Jennin kamala tapahtuma tuossa iässä oli, mitä se ei kertonut Vain elämäässä?
[/quote]
Tiedän mutta en todellakaan kerro.
[/quote]
Ei taida kovin salaista olla, jos Kuopiossa on naapuriluokkalaisetkin tienneet.
Onks kukaan ollut Tuksun kanssa samalla luokalla tai samassa koulussa? :)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:24"]
Kuopiossa mun rinnakkaisluokalla oli Paula Vesala, Jenni Vartiainen ja Olli Herman. Jenni ja Olli oli ihan normaaleja urheilijoita mutta Paula oli aikamoinen pissis.
[/quote]
Tunsitko noita tyyppejä? Osaatko kertoa mikä se Jennin kamala tapahtuma tuossa iässä oli, mitä se ei kertonut Vain elämäässä?
[/quote]
Tiedän mutta en todellakaan kerro.
[/quote]
Ei taida kovin salaista olla, jos Kuopiossa on naapuriluokkalaisetkin tienneet.
[/quote]
Koska kaverit ei voi olla eri luokilla keskenään
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:35"] [quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:24"] [quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:13"] Kuopiossa mun rinnakkaisluokalla oli Paula Vesala, Jenni Vartiainen ja Olli Herman. Jenni ja Olli oli ihan normaaleja urheilijoita mutta Paula oli aikamoinen pissis. [/quote] Tunsitko noita tyyppejä? Osaatko kertoa mikä se Jennin kamala tapahtuma tuossa iässä oli, mitä se ei kertonut Vain elämäässä? [/quote] Tiedän mutta en todellakaan kerro. [/quote] Ei taida kovin salaista olla, jos Kuopiossa on naapuriluokkalaisetkin tienneet. [/quote] Koska kaverit ei voi olla eri luokilla keskenään[/quote]
Aa olet lähempikin kaveri.
[/quote]
Rinnakkaisluokalla? Paula Vesalahan on Ollia ja Jenniä himpun vanhempi. Olit varmaan yhteiskoulussa? Mä olin Ollin kanssa yhtä aikaa lukiossa. Ja samalla luokalla aiemmin Anne-Mari Bergin kanssa.
Opiskelin Harvadissa samaan aikaan Matt Damondin kanssa, joskus 80 luvun lopulla:)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 22:16"]Opiskelin Harvadissa samaan aikaan Matt Damondin kanssa, joskus 80 luvun lopulla:)
[/quote]
Harvad ja Damond? Mitä ne on?
Hahha en tod kenenkään. Maalaislukiossa ei paljon tulevia julkkiksia näkynyt!
Ehhh ite saman koulun käyneenä voin kertoo et paula ja jenni oli eri luokka-asteilla.. Ei voinut olla rinnakkaisluokallasi koska eivät edes keskenään olleet samalla luokalla
Sinä joka olit Rotan kanssa koulussa? Missä olet? En voi mennä nukkumaan ennen kuin lisää! Ethän halua että valvon monta viikkoa tämän palstan seurassa??
Kiira Korpi Sammon keskuslukiossa :)