Kenen julkkiksen kanssa kävit koulua samaan aikaan?
Siinäpä se eli kenen julkkiksen kanssa kävit koulua samaan aikaan? :)
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:07"]
Kristo Salminen, Tomi Metsäketo, Mikko Rimminen, Notkea Rotta
[/quote]
Rotta? Voi ei. Rakastan häntä. Kerro kaikki. Oletko pannut? On mielestäni niin hyvännäköinen, varsinkin ne huulet. T:kateellinen
Kuopiossa mun rinnakkaisluokalla oli Paula Vesala, Jenni Vartiainen ja Olli Herman. Jenni ja Olli oli ihan normaaleja urheilijoita mutta Paula oli aikamoinen pissis.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:13"]
Kuopiossa mun rinnakkaisluokalla oli Paula Vesala, Jenni Vartiainen ja Olli Herman. Jenni ja Olli oli ihan normaaleja urheilijoita mutta Paula oli aikamoinen pissis.
[/quote]
Tunsitko noita tyyppejä? Osaatko kertoa mikä se Jennin kamala tapahtuma tuossa iässä oli, mitä se ei kertonut Vain elämäässä?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:08"]
Tuure Kilpeläinen, ihana. Millainen oli koulussa?
[/quote]En tuntenut, oli sen verran nuorempi. Muusikkopiireissä hengasi silloin jo, oli sellain ihana hippityyppi :)
Mä oon ollu lukiossa samaan aikaan Roope Salmisen kanssa (joskin oli mua kaks vuotta vanhempi). Ja muutaman Salkkareissa näytelleen kanssa kai myös, ikinä en ole kyseistä ohjelmaa katsonut, mutta ainakin yksi tyttö ja poika taisi niissä mukana olla. Samalla vuosiluokilla oli myös useampi, jotka pääsivät Teatterikouluun ja ovat näkyneet leffoissa ja sarjoissa silloin tällöin.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:08"]
Ootteko facebookissa kavereina noiden kertomienne julkkisten kanssa (jos siis oot facessa)?
[/quote]Oon.
Vappu Pimiä oli samalla luokalla yläkoulussa. Hän liikkui aika huonoissa porukoissa, mutta oli itse ihan ystävällinen ja tuli kaikkien kanssa toimeen.
Joulupukki oli muutamaa luokkaa ylempänä, kiusasi meitä nuorempia paitsi Aira Samulinia kun sen setä oli nyrkkeilijä.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:13"]
[/quote]
Tunsitko noita tyyppejä? Osaatko kertoa mikä se Jennin kamala tapahtuma tuossa iässä oli, mitä se ei kertonut Vain elämäässä?
[/quote]
Tiedän mutta en todellakaan kerro.
Tunnetuin on ehkä Saku Koivu, joka kävi samaan aikaan urheilulukiota kanssani ... Hänen lisäkseen lukuisia muita omien lajiensa huippu-urheilijoita. Olen itsekin erään lajin EM-hopeamitalisti
Isäni oli Sauli Niinistön luokkakaveri lukiossa.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:01"]
Esa Mäkelän.
[/quote]
Oliko Maskussa?
Vai Turuus?
[/quote]
Turussa. Esalla oli virkattu solmio. En unohda koskaan.
[/quote]
Kuka on Esa Mäkelä?