Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin äiti itkee pihallaan :(

Vierailija
22.08.2015 |

En tunne häntä, mutta kuulen ja näen hänen itkevän.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 18:14"]Katseletko sä vaan aidan yli ja kirjotat hänestä tabletilla? Ota nyt hyvä ihminen kuvakin ja laita ketjuun.
[/quote]

Missä puhuttiin tabletista? Idiootti.

Vierailija
62/65 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi aikuiselta kysellä jotain? Ei siinä kuolleet henkiin herää ja muut asiat käsittääkseni tajuissaan oleva aikuinen pystyy itse hoitamaan ja niihin apua pyytämään, jos tarvitsee.

Itkuhan on sellainen epätoivoinen reaktio ja monesti se pelkästään helpottaa, että saa itkeä RAUHASSA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa teidän itkutapauksissa on luultavasti kyse sivustakatsojaefektistä: kun ympärillä on paljon muitakin, jotka ei reagoi, ei tule itsekään reagoitua. Sitä olettaa, että joku muu tekee asialle jotain, kun ei ole ainoana sivustakatsojana vastuussa asiasta. Aiheesta lisää: http://psychology.about.com/od/socialpsychology/a/bystandereffect.htm

Toi sivustakatsojaefekti voi olla tosi vaarallinen - YouTubesta löytyy vaikka kuinka paljon esimerkkejä, kun joku on ollut hengenvaarassa esim. loukkaantuneena, eikä kukaan auta. Jokin aika tätä testattiin Suomessakin, kun vanha nainen näytteli muistisairasta sairaalavaatteissa kaduilla, eikä kukaan auttanut.

Siksi olen itse tehnyt tietoisen päätöksen siitä, että jos tuntuu siltä, että jokin on vialla tai joku tarvitsee apua, menen väliin. Mitä on pahinta, mitä voi tapahtua? Autettava voi korkeintaan tiuskaista. Mutta jos ei mene väliin, voi sattua vaikka mitä kamalaa.

Vierailija
64/65 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 02:59"]Kannattko tehdä mulkun kanssa lapsi ja sitten itkeskellä?
[/quote]

Tämä oli tarkoitettu varmasti minulle. Mies on muuttunut viimeisen puolen vuoden aikana. Lapsi on jo 2-vuotias.

Vierailija
65/65 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaita kyyliä on aina naapureissa. Antakaa niiden naapureiden elää rauhassa. Jos menee pihalle itkemään, se on varmaan juuri sitä, että haluaa olla rauhassa