Mitä tapailemani mies minusta oikein haluaa? En ymmärrä.
Olen noin kuukauden ajan tapaillut erästä erittäin kiinnostavaa miestä. Me juttelemme puhelimessa ja viestittelemme joka päivä ja tapaamme 2-4 kertaa viikossa. Mies on yleensä ollut tapaamisten järjestämisessä ja keskustelujen aloituksissa se aloitteellinen osapuoli. Olen todella alkanut kiinnostua miehestä romanttisessa mielessä, ja mies on puheillaan antanut ymmärtää samaa.
Mies ei kuitenkaan ole tehnyt minkäänlaista fyysistä aloitetta, vaikka miten olen yrittänyt tehdä hänelle selväksi, että minuun saa koskea. Olen yrittänyt suudella häntä ja saada sänkyynkin, mutta hän on torjunut minut aina. Jos kiehnään hänen lähellään tai otan vaikka kädestä kiinni hän ei tunnu reagoivan oikein mitenkään. Olen puhunut hänelle asiasta, ja hän on sanonut ettei oikein pidä koskettelusta ja läheisyydestä jos ei ole tuntenut ja tutustunut toiseen kunnolla. En oikein tiedä uskoako, sillä hän ei ole mikään ujo ja hän on myös paljon kokeneempi kuin minä. Hän kuitenkin haluaa edelleen tavata minua ja jutella kanssani, ja sanoo olevansa kiinnostunut minusta romanttisesti, mutta läheisyys ja seksi ei tunnu hänelle tulevan kysymykseenkään.
Olen täysin ymmälläni, haluaako hän kaikesta huolimatta olla kuitenkin pelkkä kaveri vai mistä on kyse? En meinaa pysyä housuissani tämän miehen kanssa, ja minä niin haluaisin tämän miehen iholleni, mutta pelkään vain tuhlaavani aikaani, sillä minä kaipaan suhteessa läheisyyttä.
Kommentit (65)
Nuorempana, taisin olla 22v, tapasin samanikäisen miehen/pojan. Hän pyysi aika usein luokseen katsomaan leffaa, jäin yöksikin, mutta mitään ei tapahtunut. En kyllä tyrkyttänyt itseäni, enkä uskaltanut aloitettakaan tehdä... olin vain ihmeissäni.
Koitti kuitenkin se yö kun alkoi tapahtumaan, ja siitä sählinki vasta alkoi. Ei hän ollutkaan valmis suhteeseen ja oli sitä ja tätä. Päädyttiin sit johonkin outoon on/off-seksisuhteesen, kesti joku kolme vuotta. Molemmat oltiin sinkkuina koko ajan, kumpikaan ei löytänyt parempaa seuraa ja molemmat oli valmiina tapaamaan heti kun toinen otti yhteyttä.
Tapasin sitten nykyisen mieheni ja pääsin lopullisesti irti tästä tyypistä.
En tiedä oliko tästä tarinasta mitään iloa tai apua sulle, sori.
Mä haluaisin just tuollaisen miehen. Hitto... Inhottaa ne kyrpää joka paikkaan tunkevat urpot.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:51"]Epäilee olevansa homo, yrittää vielä naisen kanssa vaikkei fyysistä himoa tunnekaan. Tulee mieleen hämmentynyt bi joka ei vielä ole sinut itsensä kanssa. Saatko suhteestanne sen mitä tarviset, jos et yritä selvittää mikä mättää ja/tai lähde.
Tärkeämpää kuin se mitä hän sinusta haluaa on se, että sinä saat mitä tarviset.
[/quote]
Minäkin veikkaan 40 vuoden elämänkokemuksella, että mies on homoseksuaali. Heteromies tapailee naista, jos hän on ihastunut tai seksuaalisesti kiinnostunut. Jos kyse on kaveruudesta, se selviää viimeistään tuossa vaiheessa, kun miestä lähestyy fyysisesti. Heteromies vastaa lähestymisiin ja tarttuu tilanteeseen.
Minä joskus nuorena tapailin miestä, joka ei lämmennyt ollenkaan. Miksi lie minua edes tapaili? Luultavasti aseksuaalisuus johtui joko lääkityksestä (elinikäinen sairaus, lääke vaikutti tunne-elämään).
Jos kyseessä olisi nainen, ei tässä nähtäisi mitään outoa. Ehkä miehellä on huonoja kokemuksia seksistä tai hän haluaa oikeasti tutustua ihmiseen.
Ei halua tuollaista lorttopillua, mutta on niin herrasmies ettei kehtaa sanoa että lääppimisesi häiritsee.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 18:59"]
Mä haluaisin just tuollaisen miehen. Hitto... Inhottaa ne kyrpää joka paikkaan tunkevat urpot.
[/quote] Haluat sellaisen joka ei halaa, ei silitä ei pidä kädestä.....?
Vähän samankaltaista tapailin kuukauden - kunnes selvisi, että oikeasti olikin varattu!
Oletko siis ihan varma tuosta suhdestatuksesta; oletko käynyt miehen luona kylässä, onko hän käynyt luonasi yökylässä, katsooko hän kelloa ennen kotiinlähtöä, kun tapaatte?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 18:57"]
Nuorempana, taisin olla 22v, tapasin samanikäisen miehen/pojan. Hän pyysi aika usein luokseen katsomaan leffaa, jäin yöksikin, mutta mitään ei tapahtunut. En kyllä tyrkyttänyt itseäni, enkä uskaltanut aloitettakaan tehdä... olin vain ihmeissäni. Koitti kuitenkin se yö kun alkoi tapahtumaan, ja siitä sählinki vasta alkoi. Ei hän ollutkaan valmis suhteeseen ja oli sitä ja tätä. Päädyttiin sit johonkin outoon on/off-seksisuhteesen, kesti joku kolme vuotta. Molemmat oltiin sinkkuina koko ajan, kumpikaan ei löytänyt parempaa seuraa ja molemmat oli valmiina tapaamaan heti kun toinen otti yhteyttä. Tapasin sitten nykyisen mieheni ja pääsin lopullisesti irti tästä tyypistä. En tiedä oliko tästä tarinasta mitään iloa tai apua sulle, sori.
[/quote]
Miten miehen kuviot jatkuivat? Tiedätkö?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:54"]
Miten tapasitte? Minkä ikäinen mies? Millainen sosiaalinen status?
[/quote]
33, vakituisessa työssä käyvä ja hyvät sosiaaliset piirit. Tapasimme kuntosalilla.
AP
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 16:54"]
Miten tapasitte? Minkä ikäinen mies? Millainen sosiaalinen status?
[/quote]
33, vakituisessa työssä käyvä ja hyvät sosiaaliset piirit. Tapasimme kuntosalilla.
AP
[/quote]
Kerro lisää ! Oletko käynyt hänen kotona? Onko asunut pitkään nykyisessä osoitteessa? Se voi kertoa paljon taustoista. Miten kuntosalilla tutustuu?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 20:17"]
Vähän samankaltaista tapailin kuukauden - kunnes selvisi, että oikeasti olikin varattu!
Oletko siis ihan varma tuosta suhdestatuksesta; oletko käynyt miehen luona kylässä, onko hän käynyt luonasi yökylässä, katsooko hän kelloa ennen kotiinlähtöä, kun tapaatte?
[/quote]
Olemme käyneet toistemme luona kylässä ja hän on ollut sinkkuna viimeiset kaksi vuotta. Ei ole katsellut kelloa kotiinlähdettäessä kun olemme tavanneet.
Miten vietätte aikaa yhdessä? Kehuuko hän sinua koskaan?
Onko sulla joskus tunne ettei hän aina kerro koko totuutta? Onko vastaukset kysymyksiisi "turhan helppoja"? Oletko tavannut hänen kavereita? Sukulaisia?
Sillä on luultavasti joku seksiongelma.
Jostain uskonnollisesta perheestä
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:09"]
Jostain uskonnollisesta perheestä
[/quote]
Ei ole, hän ja hänen perheensä ovat ateisteja.
Hei!
Voi olla lestaadiolaisesta perheestä jolloin meille todellakin voi olla tärkeää (vaikkei enää oltaisi lestaadiolaisia) että tuntee toisen hyvin, ennen kuin kosketaan. Se tekee kaikesta "kauniimpaa" kun sen oikeasti haluaa ja on varma. Se, että tyrkytät itseäsi voi olla iso miinus, joka häiritsee miestä.
Munan koon voi päätellä siitä onko hänellä pienet kädet, pieni nenä ym. Isot suonikkaat kädet ja nenä on yhtä, kuin iso ja suonikas, sykkivä kyrpä. Nam.
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:00"]Ehkä se mies on demiseksuaali. Jotkut haluaa oikeasti tuntea toisen ennen kuin haluaa panna. [/quote] Joo mut mies joka pystyy vastustamaan naisen lähestymistä ilman että se näyttää tekevän tiukkaa... Kertoo kyllä ettei viisari ole edes värähtänyt...
[/quote]
Niin? Eli demiseksuaali.