Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapailemani mies minusta oikein haluaa? En ymmärrä.

Vierailija
22.08.2015 |

Olen noin kuukauden ajan tapaillut erästä erittäin kiinnostavaa miestä. Me juttelemme puhelimessa ja viestittelemme joka päivä ja tapaamme 2-4 kertaa viikossa. Mies on yleensä ollut tapaamisten järjestämisessä ja keskustelujen aloituksissa se aloitteellinen osapuoli. Olen todella alkanut kiinnostua miehestä romanttisessa mielessä, ja mies on puheillaan antanut ymmärtää samaa. 

Mies ei kuitenkaan ole tehnyt minkäänlaista fyysistä aloitetta, vaikka miten olen yrittänyt tehdä hänelle selväksi, että minuun saa koskea. Olen yrittänyt suudella häntä ja saada sänkyynkin, mutta hän on torjunut minut aina. Jos kiehnään hänen lähellään tai otan vaikka kädestä kiinni hän ei tunnu reagoivan oikein mitenkään. Olen puhunut hänelle asiasta, ja hän on sanonut ettei oikein pidä koskettelusta ja läheisyydestä jos ei ole tuntenut ja tutustunut toiseen kunnolla. En oikein tiedä uskoako, sillä hän ei ole mikään ujo ja hän on myös paljon kokeneempi kuin minä. Hän kuitenkin haluaa edelleen tavata minua ja jutella kanssani, ja sanoo olevansa kiinnostunut minusta romanttisesti, mutta läheisyys ja seksi ei tunnu hänelle tulevan kysymykseenkään.

Olen täysin ymmälläni, haluaako hän kaikesta huolimatta olla kuitenkin pelkkä kaveri vai mistä on kyse? En meinaa pysyä housuissani tämän miehen kanssa, ja minä niin haluaisin tämän miehen iholleni, mutta pelkään vain tuhlaavani aikaani, sillä minä kaipaan suhteessa läheisyyttä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:21"]

Onko sulla joskus tunne ettei hän aina kerro koko totuutta? Onko vastaukset kysymyksiisi "turhan helppoja"? Oletko tavannut hänen kavereita? Sukulaisia?

[/quote]

Ei hän vaikuta yhtään miltään epäilyttävältä muuten kuin ettei hän oikein halua läheisyyttä. Emme ole nähneet toistemme kavereita emmekä sukulaisia vielä.

Vierailija
62/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 21:12"]

Miten vietätte aikaa yhdessä? Kehuuko hän sinua koskaan?

[/quote]

Käymme mm. kävelemässä, kahvilla, syömässä yms. yhdessä ja ollaan myös käyty toistemme kotona. Kyllä hän minua kehuu useastikin, hän on kehunut mm. sitä, miten hauskaa hänellä on seurassani ja miten älykäs ja huumorintajuinen minä olen.

[/quote]

onko kehunut ulkonäköä?

Vierailija
64/65 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 18:59"]

Mä haluaisin just tuollaisen miehen. Hitto... Inhottaa ne kyrpää joka paikkaan tunkevat urpot.

[/quote] Haluat sellaisen joka ei halaa, ei silitä ei pidä kädestä.....?

[/quote]

Noh, niin kauan kun en halua sänkyyn niin oikeastaan joo. Koska näytä minulle aikuinen mies, joka vain halaa ja silittelee ja pitää kädestä suhteen alkuaikoina, ja jota ei joudu sitten, jos nuo sallii, torjumaan yrittämästä enempääkin. Enkä halua torjua, ahdistun siitä, koska ongelma seksiin kykenemättömyydessä on minussa, ei siinä toisessa, mutta en jaksa uskoa, että tuore tuttavuus tämän tajuaa. 

Niinpä se, ettei tehdä mitään, ennen kuin olen oikeasti enempäänkin valmis, on korrektimpaa.

Vierailija
65/65 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on miekkonen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä