Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapailemani mies minusta oikein haluaa? En ymmärrä.

Vierailija
22.08.2015 |

Olen noin kuukauden ajan tapaillut erästä erittäin kiinnostavaa miestä. Me juttelemme puhelimessa ja viestittelemme joka päivä ja tapaamme 2-4 kertaa viikossa. Mies on yleensä ollut tapaamisten järjestämisessä ja keskustelujen aloituksissa se aloitteellinen osapuoli. Olen todella alkanut kiinnostua miehestä romanttisessa mielessä, ja mies on puheillaan antanut ymmärtää samaa. 

Mies ei kuitenkaan ole tehnyt minkäänlaista fyysistä aloitetta, vaikka miten olen yrittänyt tehdä hänelle selväksi, että minuun saa koskea. Olen yrittänyt suudella häntä ja saada sänkyynkin, mutta hän on torjunut minut aina. Jos kiehnään hänen lähellään tai otan vaikka kädestä kiinni hän ei tunnu reagoivan oikein mitenkään. Olen puhunut hänelle asiasta, ja hän on sanonut ettei oikein pidä koskettelusta ja läheisyydestä jos ei ole tuntenut ja tutustunut toiseen kunnolla. En oikein tiedä uskoako, sillä hän ei ole mikään ujo ja hän on myös paljon kokeneempi kuin minä. Hän kuitenkin haluaa edelleen tavata minua ja jutella kanssani, ja sanoo olevansa kiinnostunut minusta romanttisesti, mutta läheisyys ja seksi ei tunnu hänelle tulevan kysymykseenkään.

Olen täysin ymmälläni, haluaako hän kaikesta huolimatta olla kuitenkin pelkkä kaveri vai mistä on kyse? En meinaa pysyä housuissani tämän miehen kanssa, ja minä niin haluaisin tämän miehen iholleni, mutta pelkään vain tuhlaavani aikaani, sillä minä kaipaan suhteessa läheisyyttä.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:49"]

Varattu, eikä ole varma haluaako kuitenkaan sun kanssa mitään.

[/quote]

Ei ole varattu. Mutta miksi sitten hän haluaa tavata ja jutella kanssani jos hän ei kuitenkaan haluaisi kanssani mitään? En ymmärrä...

Vierailija
2/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halaa? Ei pidä kädestä? Ei katso silmiin? Hakee sinusta ystävää. Ei naista vaan kaveria/ystävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä! Äläkä hyväksy mitään kiertelyitä ja kaarteluita. Jos niitä on tarjolla, sano ettet voi ajatella vakavampaa suhdetta mieheen, joka ei rehellisesti pysty kertomaan omista motiiveistaan.

Vierailija
4/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin veikkaan, että kahden vaiheilla sinun ja jonkun muun välillä. Ehkä joku varattu nainen, tai muuten saavuttamaton? Tuntuisi väärältä sekaantua sinuun ja ehkä sinetöidä viimeisetkin mahdollisuutensa ihastukseen. Joko se, tai et ole hänestä seksuaalisesti viehättävä, ja innokkuutesi häiritsee ja saa vierastamaan läheisyyttä entisestään.

Olen pahoillani, mutta en itse keksi kovin sinun kannaltasi positiivisia syitä tuollaiseen. Toki joku seksiin liittyvä ongelma kolmas vaihtoehto, mutta yleensä silloinkin söpöily ja läheisyys kelpaavat. Estynyt luonne? Ei kovin lämmin ja läheinen suhde jatkossakaan, jos jo "alkuhuuma" on tuollaista...

Vierailija
5/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tapasitte? Minkä ikäinen mies? Millainen sosiaalinen status?

Vierailija
6/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö lääkkeitä mitkä syö libidon? Masennuslääkkeitä toisin sanoen.

Vierailija
7/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen elämän tilanne miehen elämässä tällä hetkellä on?

Vierailija
8/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies on demiseksuaali. Jotkut haluaa oikeasti tuntea toisen ennen kuin haluaa panna.

Vierailija
9/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä anna hyvää kuvaa naisesta joka tyrkyttää itseään. Eihän siinä ole jäljellä mitään kiehtovaa ja mielenkiintoa. Päinvastoin, kuka nyt haluaa helppia ja ei mielenkiintoista naista joka ei osaa antaa muuta kuvaa itsestään..

Vierailija
10/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 17:00"]Ehkä se mies on demiseksuaali. Jotkut haluaa oikeasti tuntea toisen ennen kuin haluaa panna.
[/quote]

Joo mut mies joka pystyy vastustamaan naisen lähestymistä ilman että se näyttää tekevän tiukkaa... Kertoo kyllä ettei viisari ole edes värähtänyt...

Vierailija
11/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla ymmärrettävää että joku ei halua heti seksiä. Mutta millään lailla ei ole ymmärrettävää, ettei halua edes pitää kädestä kiinni tai halata! Ikävä kyllä minäkin olen sitä mieltä, että tuossa ei ole sun kannalta mitään positiivista skenaariota :/. Joko hän ei tykkää ollenkaan läheisyydestä, tai sitten ei oikeasti tykkää sinusta (romanttisessa mielessä).

Vierailija
12/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mihin tulkintaan itse olet päätynyt?

Vierailija
13/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilee olevansa homo, yrittää vielä naisen kanssa vaikkei fyysistä himoa tunnekaan. Tulee mieleen hämmentynyt bi joka ei vielä ole sinut itsensä kanssa. Saatko suhteestanne sen mitä tarviset, jos et yritä selvittää mikä mättää ja/tai lähde.

Tärkeämpää kuin se mitä hän sinusta haluaa on se, että sinä saat mitä tarviset.

Vierailija
14/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota. Olin tilanteessa, jossa mies ei tuntunut haluavan seksiä ja olin todella hämmentynyt. Lopulta sitten paljastui, että pahemman luokan erektio-ongelma, ei tahtonut pysyä kovana ja kondomin kanssa oli ihan turha edes yrittää.

Syynä tupakointi...

Vierailija
15/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. Omani on samanlainen. Nykyään ollaan naimisissa ja ihana seksielämä. Luotettava mies :-)

Vierailija
16/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen lisää: omani halasi ja piti kädestä heti. Muut asiat etenI hitaasti.

Vierailija
17/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuo mies pelkkää kaveruutta haluaa, jos tapaatte 2-4 kertaa viikossa ja muutenkin olette paljon yhteydessä. Ei kai monikaan aikuinen tapaisi noin tiheään tahtiin pelkkää kaveria? Toki jotain vähän outoa tuossa kyllä on, enkä itse ehkä kovin kauan jaksaisi odotella tilanteen parantumista.

Vierailija
18/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 18:17"]Tuskin tuo mies pelkkää kaveruutta haluaa, jos tapaatte 2-4 kertaa viikossa ja muutenkin olette paljon yhteydessä. Ei kai monikaan aikuinen tapaisi noin tiheään tahtiin pelkkää kaveria? Toki jotain vähän outoa tuossa kyllä on, enkä itse ehkä kovin kauan jaksaisi odotella tilanteen parantumista.
[/quote]

Yksinäinen? Entinen naiskaveri jätti?

Vierailija
19/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko romanttinen kiinnostus = eroottinen kiinnostus? Tässä pulma.

Vierailija
20/65 |
22.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.08.2015 klo 15:54"]

Ehkä se mies on jollain tasolla aseksuaali?

[/quote]

Tämä. Sanon näin naisena, joka oli jollain tasolla aseksuaali. En tosin ole enää. Syynä hormonaaliset ja henkiset lukot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme