Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästättekö miehen viikonloppureissuun kaverin kanssa?

Vierailija
16.03.2022 |

Ollaan seurusteltu pari vuotta, molemmat ollaan erottu pitkistä avioliitoista ja lähemmäs 50 v ollaan. Miehellä on tapana käydä muutaman kerran vuodessa sinkkukaverinsa kanssa viikonloppureissussa hotellissa ym. Nyt on taas lähdössä reissuun, laskettelukohteeseen. Kumpikaan ei omista edes suksia. Reissujen tarkoitus on ryyppääminen ja tod.näk. naiset. Sinkkukaverilla ainakin tarkoitus löytää naisseuraa, jos ei molemmilla. Itse olen tullut petetyksi ja jätetyksi avioliitossani, joten luottamus on vaikeaa. Tiedän että miesystäväni on flirtti kun on juonut riittävästi. Olen tosi ahdistunut tästä reissusta, en tiedä onko normaalia tuntea näin. Käykö muiden miehet tällasilla viikonloppubreikeillä ja onko sellaset teille ok?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan eri asia jos lähtee oikeasti reissuun kaverin kanssa. Niin että esim. saunoo, kalastaa, käy kaupungilla syömässä, leffassa, kaljoilla jne. Kuin se että jossain hotellihuoneessa kännissä örvelletään naisten kanssa koko viikonloppu. En kattelis, en todellakaan!

Vierailija
62/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiiiin vanha ja väsynyt provo, ettei tosikaan. 🤦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suhteessa on jotain, tai siis ihmisessä vialla jos on tarvetta tuollaiseen ajanviettoon. Lähteä vain juomaan ja esittämään jotain komeaa nuorta kollia. Nuorempana olisi ihan eri asia. Noloa.

Vierailija
64/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai aikuisen miehen tarvitse sulta lupaa kysyä.  Toisaalta tuon reissun luonne kyllä ihmetyttää, jos menevät johonkin hiihtokohteeseen, jos eivät laskettele/hiihdä. Ja jos reissun tarkoitus on pelkästään iskeä naisia ja ryypätä, niin onko mies arvoisesi?

Vierailija
65/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärtäisin ja hyväksyisin reissun paremmin jos olisi joku kaveriporukka, mökkireissu, tai matkalla olis joku tarkoitus, mut he lähtee kahdestaan ja on hotellissa koko viikonlopun. Kaveri tuo kuulemma naisseuraa huoneeseen ym. En siis tajua miksi hän haluaa lähteä..

ap

Tosi huono, laimea ja lattea yritys. Keksi jotain parempaa ja viihdyttävämpää.

Vierailija
66/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies käy tosi paljon omilla reissuillaan. On käyny aina. Olen ottanut kannan, että aikuista en ala rajottamaan. Varmasti reissuissa on tapahtunut vaikka mitä. En halua tietää. Mutta niin tyhmä en ole, että sokeasti luottaisin. Sopivassa humalatilassa varmasti tapahtuu monenlaista.

Alkuun oli todella vaikeaa ja ahdisti aina. Valvoin ja mietin. Soittelinkin. Olen myös tullut aiemmin petetyksi. Sitten pakotin itseni tunteesta eroon.

Nykyään en soittele, en kysele. Mies menee miten lystää.

Tämä ei toki toimi toisin päin. Minua kontrolloi paljon. Aina sanoo, mene vaan. Jos menen, hirveä sota, kun palaan kotiin. Ja koskaan, en koskaan ole ketöän ikinä pettänyt.

Nykyään en sitten enään mene minnekkään. En jaksa sitä syyttelyä turhasta. Tämäkin mielestäni kertoo siitä, että jotain luvatonta mies omilla reissuillaan puuhaa.

Mikä ihmeen järki tällaisessa suhteessa on? Miksi kukaan ikinä alistuu toisen tiskirätiksi? Näitä on aina yhtä mahdoton ymmärtää.

Niin. Samaa mietin minäkin. Ei mitään järkeä. Eikä näin vuosien jälkeen kauheasti enää tunteitakaan. On niinkun miehen elämä ja muun perheen elämä. Olen vaan niin lapanen, etten saa erottua. Ero hankaloittaittaisi niin paljon elämää. Isot lainat, lapset, lasten asiat jarrastukset jne hankaloituisi. Joten olen valinnut että minä elän nyt tälläistä elämää, jotta kaikkien elämä ei menisi uusiksi. Voi olla että lapset ei sitten aikuisina arvosta tämmöstä lapasta koka ei eronnut. Toisaalta toivon, että mies löytäisi uuden ja jättäisi minut, tai muuten vaan jättäisi, niin pääsisin hänestä eroon. Kun en itse saa päätöstä tehtyä. Häpeän tätä tilannetta niin, etten kehtaa kenellekkään tästä puhua.

Tuon tekstin kirjoittaja

Vierailija
67/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei varmaan ilahtuisi jos itse lähtisin vastaavalle reissulle, mutta en edes lähtisi. On harrastanut näitä jo ex vaimon aikana, joka ei koskaan itse lähtenyt mihinkään, oli lasten kanssa kotona ja mies huiteli menojaan. Sanoi mulle kerran etteivät olisi olleet niin kauan yhdessä jos vaimo olisi estänyt hänen menojaan.. vaimopa jätti hänet 25 avioliittovuoden jälkeen. Nyt jatkuu sama meno mutta minä en jää kotiin odottelemaan.

ap

Vierailija
68/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä lapissa käytyäni oikein usko tohon sun tapaas elää. Lapissa ainakin kaikki ovet "vapaita" ja naivat ketä kiinni saavat. Kukaan ei kysy lupaa. Vai lenevätkö kysyneet kotoa lähtiessään. Keskenään vihittyjä pareje siellä sei juuri näy.

Vierailija
69/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mies tee tuollaisia reissuja koskaan. Mies on myös valittu tietyin kriteerein, ja yksi niistä on se ettei hän ole rilluttelutyyppi. Jos matkustamme, matkustamme yhdessä tai kavereiden kanssa yhdessä. 

n, 42v

Mikähän mt-ongelma sinulla on?

Kyllä se sinä olet jolla se mt- ongelma on. Miten muuten voit selittää raivostumisesi siitä että minulla ja miehelläni on meille sopiva suhde, ja olemme molemmat jo lähtökohtaisesti valinneet toisemme siksi että sovimme yhteen hyvin?

Vierailija
70/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa provo, mutta ihan todellista elämää.. Olen kyllä miettinyt onko miehen ero pitkästä avioliitosta vaikuttanut hänen käytökseensä tai onko 50 villitys..

mutta tuleva viikonloppu ei kyllä tunnu kivalta, vaikka olen yrittänyt keksiä jotain ohjelmaa itselleni, jotta saisin ajatukset pois, hän ei myöskään montaa kertaa näiltä reissuiltaan soita/laita viestiä

ap

En voisi kuvitellakaan että olisi viiskymppisenä suhteessa jossa minua ahdistaisi noin.

Vierailija
71/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mielellään päästä mun miestä, viikonloppu ryyppyreissulle, mutta se lähtee kummiski, ongelma täs on se, että minä en saa lähtee ilman sitä ravintolaan tai muualle missä juodaan alkohoolia

Vierailija
72/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ja sen ex vaimolla on suhde varmaan toiminutkin niin kauan kun mies on painellut omissa menoissaan ja vaimo on ollut kiltisti kotona. Mä en ole sellainen joka myöskään jäisin kotiin odottamaan, vaikka hänen kanssaan kotona viihtyisinkin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan