Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästättekö miehen viikonloppureissuun kaverin kanssa?

Vierailija
16.03.2022 |

Ollaan seurusteltu pari vuotta, molemmat ollaan erottu pitkistä avioliitoista ja lähemmäs 50 v ollaan. Miehellä on tapana käydä muutaman kerran vuodessa sinkkukaverinsa kanssa viikonloppureissussa hotellissa ym. Nyt on taas lähdössä reissuun, laskettelukohteeseen. Kumpikaan ei omista edes suksia. Reissujen tarkoitus on ryyppääminen ja tod.näk. naiset. Sinkkukaverilla ainakin tarkoitus löytää naisseuraa, jos ei molemmilla. Itse olen tullut petetyksi ja jätetyksi avioliitossani, joten luottamus on vaikeaa. Tiedän että miesystäväni on flirtti kun on juonut riittävästi. Olen tosi ahdistunut tästä reissusta, en tiedä onko normaalia tuntea näin. Käykö muiden miehet tällasilla viikonloppubreikeillä ja onko sellaset teille ok?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku te eteläläiset tietäisitte mikä meininki alkaa hiihtolomien jälkeen laskettelukeskuksissa,silloin  varatut pääsee irti tarkoittaa miehiä ja etenki naisia he vasta villeiki menee??Että jos haluatte parisuhteen pitää kunnossa menkää yhdessä tai ei ollenkaan!Silloin säästyy monilta ikäviltä asioilta.

Vierailija
42/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen päästäisi, en ole mustasukkainen hänestä. Tekee mitä tekee, ei aikuista ihmistä voi kontrolloida.  Käyvät kaverinsa kanssa joka vuosi viikonloppureissun vapun aikoihin jossain autotapahtumassa Lahdessa, menossa tänäkin vuonna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärtäisin ja hyväksyisin reissun paremmin jos olisi joku kaveriporukka, mökkireissu, tai matkalla olis joku tarkoitus, mut he lähtee kahdestaan ja on hotellissa koko viikonlopun. Kaveri tuo kuulemma naisseuraa huoneeseen ym. En siis tajua miksi hän haluaa lähteä..

ap

Olen myös sitä mieltä, että aikuiset ihmiset saavat omien ja yhteistenkin ystäviensä kanssa mennä reissaamaan, mutta tuollaisen "retken" tarkoitusta en ymmärrä. Mökkeily, kalastus, ulkomaanmatka, laskettelu jne. on asia erikseen.

Eikö se miehen kaveri saa naista ilman miehesi mukana oloa, ja eikö naimareissut ja ryyppyreissut voi tehdä erikseen niin, että kaveri painelee panoilleen itsekseen ja yhdessä sitten taas vedetään lärvit toisella kertaa, ilman naisia? En usko että mies pelkästään katselee vierestä kaverinsa touhuja, samassa hotellihuoneessako ;D

Vierailija
44/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjoisenpoika kirjoitti:

Ku te eteläläiset tietäisitte mikä meininki alkaa hiihtolomien jälkeen laskettelukeskuksissa,silloin  varatut pääsee irti tarkoittaa miehiä ja etenki naisia he vasta villeiki menee??Että jos haluatte parisuhteen pitää kunnossa menkää yhdessä tai ei ollenkaan!Silloin säästyy monilta ikäviltä asioilta.

En halua sellaista parisuhdetta, jossa pitää joko tehdä kaikki yhdessä tai jättää tekemättä. Mikään ei saisi minua laskettelukeskuksiin, ei niissä kyllä käy miehenikään, mutta jos hän haluaisi mennä niin en todellakaan lähtisi mukaan kuten en lähde myöskään jalkapallo-otteluihin ulkomaille vain siksi, että ne kiinnostavat häntä. Lisäksi jokaisella on oikeus myös yhteiseen aikaan kavereiden kanssa.

Vierailija
45/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä vaikka mies flirttailisi ja vaikka panisi muita naisia?

Kysymys taitaa olla siitä onko niin sovittu? Koska ap on huolissaan miehen tekemisistä, kertoo se siitä, että eivät ole ns. vapaassa suhteessa. Ovat siis sopineet, ettei petetä tai vapaasti harrasteta irtosuhteita ja seksiä muiden kanssa. Silloin on oikeus epäillä.

Etkö ymmärrä lukemaasi? Miten oma parisuhteesi, ei mitään hajua, vaikka kumppani tietämättäsi pelehtisi sun selän takana? Tai varmaankin on "ei mitään väliä"?

Vierailija
46/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä kyllä kumpikin tulee ja menee mielensä mukaan kunhan ilmoittaa milloin on menossa. En minä suostuisi elämään parisuhteessa jossa täytyy pyytää lupaa lähteä reissuun.

Vierailija
47/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päästä! Kyllä se on tuolla ulkohäkissä panta kaulassa kuten kaikki muutkin viikonloput, mitä nyt välillä käyn sen kanssa kävelyllä.

"Kävelyllä"

Vierailija
48/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Tilaisin lukkoseppän ja näkkaisin rojunsa hankeen.

Ei kannata maksaa, asianajajat on kalliita, eroa fiksusti ja aikuisen tavoin.

Vierailija
49/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä nykynaikkosilla silkinohuet kulissisuhteet kun jatkuvasti matkustellaan kumpikin tahoillaan tyttöjen/poikien reissuilla eli pettämässä ja sitten taas vähän leikitään kotia puhumatta asiasta.

Vierailija
50/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Tilaisin lukkoseppän ja näkkaisin rojunsa hankeen.

Ensinnäkin he seurustelevat, eivät ole avo- tai avioliitossa sanamuodosta päätellen. Toiseksi, vaikka he asuisivat yhdessä, niin ehdotuksesi olisi älytön. Ap joutuisi vain korvaamaan "rojuille" tapahtuneen vahingon ja joko antamaan avaimet uusiin lukkoihin tai vaihtamaan ne takaisin miehen palattua. Jos ihminen on kirjoilla asunnossa, häntä ei tuolla tavalla voi sieltä laittaa ulos. Kolmanneksi, olet uskomattoman lapsellinen.

Tämä on yleinen harhaluulo palstalla, että lukot vaihdatetaan noin vain ja kamat nakellaan pihalle.

Hölmöimmät varmaan vaihdattavat vaikka mies omistaisi asunnon ja itsellä ei osaa ei arpaa taloon.

Vierailija
51/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy tosi paljon omilla reissuillaan. On käyny aina. Olen ottanut kannan, että aikuista en ala rajottamaan. Varmasti reissuissa on tapahtunut vaikka mitä. En halua tietää. Mutta niin tyhmä en ole, että sokeasti luottaisin. Sopivassa humalatilassa varmasti tapahtuu monenlaista.

Alkuun oli todella vaikeaa ja ahdisti aina. Valvoin ja mietin. Soittelinkin. Olen myös tullut aiemmin petetyksi. Sitten pakotin itseni tunteesta eroon.

Nykyään en soittele, en kysele. Mies menee miten lystää.

Tämä ei toki toimi toisin päin. Minua kontrolloi paljon. Aina sanoo, mene vaan. Jos menen, hirveä sota, kun palaan kotiin. Ja koskaan, en koskaan ole ketöän ikinä pettänyt.

Nykyään en sitten enään mene minnekkään. En jaksa sitä syyttelyä turhasta. Tämäkin mielestäni kertoo siitä, että jotain luvatonta mies omilla reissuillaan puuhaa.

Vierailija
52/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn kuvittelemaan millasta menoa noissa paikoissa on, itse vietin Tahkolla sinkkuaikana yhden pitkän viikonlopun ja siellä varatut ja sinkut sekoilivat. Viina pistää pään sekaisin ja houkutuksia varmasti riittää. Tuntuu pahalta että tieten tahtoen lähtee tollaseen paikkaan. Ja kun tulee kotiin, yritän epätoivoisesti tulkita hänen ilmeitään ja käytöstään, onko jotain tapahtunut. Silti tykkään hänestä paljon, enkä haluaisi suhdetta lopettaakaan paitsi jos ei tule jotain pettämisjuttuja esille

ap

Vierailija
53/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luottamusta, ei suhdetta Julmaa mutta yksinkertaista

Vierailija
54/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseesi vastaus: päästän toki. Mutta meillä on se ero, että minä luotan mieheeni ja hän on osoittanut olevansa luottamukseni arvoinen. Hänellä on harvoja sinkkukavereita ja tunnen kyllä jokaisen heistä. 

Miehelläni ei ole tarvetta pettää minua, kuten ei minullakaan häntä. Saamme suhteestamme kaiken tarvitsevamme. 

Sinun ongelmaasi sitten: olet valinnut miehen, jonka käytös on kieltämättä erikoista. Minä käräyttäisin miehen ja jatkaisin seuraavaan. Varaa itsellesi matka samaan kohteeseen mutta vaikka eri hotelliin. 

Vierailija
55/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn kuvittelemaan millasta menoa noissa paikoissa on, itse vietin Tahkolla sinkkuaikana yhden pitkän viikonlopun ja siellä varatut ja sinkut sekoilivat. Viina pistää pään sekaisin ja houkutuksia varmasti riittää. Tuntuu pahalta että tieten tahtoen lähtee tollaseen paikkaan. Ja kun tulee kotiin, yritän epätoivoisesti tulkita hänen ilmeitään ja käytöstään, onko jotain tapahtunut. Silti tykkään hänestä paljon, enkä haluaisi suhdetta lopettaakaan paitsi jos ei tule jotain pettämisjuttuja esille

ap

Voi luoja. Eihän tuosta mitään tule. Jos se mies pettää niin ei se siihen mitään laskettelukeskusta tarvitse.

Vierailija
56/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä nykynaikkosilla silkinohuet kulissisuhteet kun jatkuvasti matkustellaan kumpikin tahoillaan tyttöjen/poikien reissuilla eli pettämässä ja sitten taas vähän leikitään kotia puhumatta asiasta.

Olkoon sitten niin. Kokisin todella ahdistavaksi elämän, jossa pitäisi lähteä toisen mukaan joka paikkaan, vaikka ei kiinnostaisi; seurustella hänen ystäviensä kanssa, vaikka ei huvittaisi; pakottaa hänet lähtemään mukaan omille reissuille, vaikka kohde ei häntä kiinnostaisi ja pakottaa hänet seurustelemaan omien ystävien kanssa, vaikka häntä ei huvittaisi.

Kyllä me edelleen enimmäkseen matkustamme yhdessä, tosin eipä viimeisten kahden vuoden aikana ole paljon matkusteltukaan muualla kuin kotimaassa, mutta en todellakaan luopuisi vapaudestani lähteä myös yksin niihin matkakohteisiin, jotka puolisoani eivät kiinnosta. Enkä usko, että hän haluaisi luopua moottoripyörä- ja jalkapalloreissuistaan.

Vierailija
57/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää, että ollaan suhteessa ja pidetään kynsin hampain kiinni ns rakkaasta, vaikka näköjään luottamusta ei ole.

Ei tulisi mieleenkään kieltää miesystävää lähtemästä huvituksiin. En olisi edes tässä suhteessa, jos epäilisin pettämisiä. Ahdistavaa elämää molemmille osapuolille. Toista rajoitetaan ja toinen epäilee.

Vierailija
58/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies käy tosi paljon omilla reissuillaan. On käyny aina. Olen ottanut kannan, että aikuista en ala rajottamaan. Varmasti reissuissa on tapahtunut vaikka mitä. En halua tietää. Mutta niin tyhmä en ole, että sokeasti luottaisin. Sopivassa humalatilassa varmasti tapahtuu monenlaista.

Alkuun oli todella vaikeaa ja ahdisti aina. Valvoin ja mietin. Soittelinkin. Olen myös tullut aiemmin petetyksi. Sitten pakotin itseni tunteesta eroon.

Nykyään en soittele, en kysele. Mies menee miten lystää.

Tämä ei toki toimi toisin päin. Minua kontrolloi paljon. Aina sanoo, mene vaan. Jos menen, hirveä sota, kun palaan kotiin. Ja koskaan, en koskaan ole ketöän ikinä pettänyt.

Nykyään en sitten enään mene minnekkään. En jaksa sitä syyttelyä turhasta. Tämäkin mielestäni kertoo siitä, että jotain luvatonta mies omilla reissuillaan puuhaa.

Mikä ihmeen järki tällaisessa suhteessa on? Miksi kukaan ikinä alistuu toisen tiskirätiksi? Näitä on aina yhtä mahdoton ymmärtää.

Vierailija
59/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastannut ap siihen että onko miehelle ok jos sinä olet täysin vieraiden miesten kanssa hotellihuoneessa ryyppäämässä?!

Vierailija
60/72 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies naisille käytännössä orja joka omistetaan eikä hänellä saa olla omaa tahtoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi