Jos miehellä on 600 000 e talo, onko ulkonäöllä väliä?
Kommentit (19)
Ulkonäköä on arvioinut se kunnan viranomainen joka myönsi rakennusluvan. Jos siinä on lupa.
Kyllä 600t talon pitää olla myös esteettisesti viehättävä. Muuten on vaikea myydä eteenpäin.
Jos piha on täynnä autonromuja eikä nurmikkoa ole leikattu ikinä niin on väliä. Ihan sama vaikka olisi miljoonan talo.
Kyllä se todella paljon ulkonäöstä anteeksiantaisi, jos muut puitteet kunnossa!
Ei ole väliä ulkonäöllä, luonteella tai käytöstavoilla. Riittää jos on 600ke talo
Mitä väliä sen miehen talon hinnalla mulle on, sillä eihän se mun lompakossa tunnu. Ruman naaman katselu taas sattuu silmiin, eikä seksikään kiinnosta rumiluksen kanssa.
Jos on pääkaupunkiseudulla, niin on aika kurja tönö.
Jossain Perähikiällähän tuolla saisi jonkun kartanon.
On. En olisi lyhyen ja ruman miehen kanssa, vaikka sillä olisi monen miljoonan talo.
Miehen omistama talo ei hirveästi kiinnosta. Riittäö, jos on suhteellusen siusti ja mujava ja meillä on siellä kivaa. Minulla on kiva koti. Miehen ulkonäkökään ei ole tärkein, mutta on sillä hieman väliä. Ei saa ällöttää, haista tms.
On, pitää olla pitkä mies.
Ei saa olla lyhyt mies.
Jos on hometalo, niin ei saa kaupaksi oli ulkonäkö mitä vain. Kyllä sen haistaa. Silloin on mennyt rahat kankkulan kaivoon ja hintapyyntö fantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos piha on täynnä autonromuja eikä nurmikkoa ole leikattu ikinä niin on väliä. Ihan sama vaikka olisi miljoonan talo.
Siistiä pitää olla myös sisällä. Kuka siivoaa?
Tyhmä olis isot rahat maksaa rumasta talosta, joten on sillä ulkonäöllä aina väliä.
Ei kiinnosta. Varmaan joku setämiespappa.
Mäkään en tykkää liian modernin näköisistä taloista, mutta jos se on vaikka linnamainen, niin sitten se on hieno talo.
Miehen pitää olla ainakin 180 cm pitkä.
Riippuu kenelle on, kenelle ei. Minun mielestä on suuri haitta, jos mies on niin typerä, että luulee voivansa jollain talolla, tai yleensä omaisuudella, kompensoida henkilökohtaisia puutteitaan. Mutta varmaan jonkin golddiggerin mielestä voisi olla ihan ookoo.
syö pääs jankkaaja