Mies, mitä mieltä tällaisesta naisvartalosta?
Kommentit (55)
Kaunis kasvoista, mutta mielestäni lihava. Tai ei lihava, mutta pyöreä. On jännittävää huomata miten ylipainosta on viimeisen n.50 vuoden aikana tullut normaali.
(Olen nainen siis)
Mulla on samankokoiset tisut, olen 27 eivätkä ne roiku yhtä paljon. Mutta hyvännäköinen nainen kyllä
On varsinkin ikäisekseen löysässä kunnossa! Näkee, että liikuntaa ei ole harrastanut. Tissit on järkyt.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:54"]
Tissit ja perse roikkuu.
[/quote]
Varsinainen asiantuntija :)
Isot luomutissit roikkuu aina, silikonit ovat kuin ilmapallot, pysyvät samassa asennossa olipa vartalo mitenpäin tahansa.
Mistä sinä sen perseen tiedät roikkuvan, kun yksikään kuva ei ole takaapäin.
[/quote]Niin. Se roikkuminen on kaunista, kunhan kyse ei ole ikäroikkumisesta. Miehen rinta on ryhdikäs ja tahdonalaisesti supisteleva ja jykevä. Naisellinen rinta taas hytkyvä ja roikkuva; pehmeä.
-Mies 29v + 1v-
Ryhditön ja löysä, näyttää siedettävältä ainoastaan nuorena.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:42"]
[/quote]Rinnat sais olla pystymmät.
Ja ehkä 2-3 kg sais olla hoikempi.
Sopusuhtainen, ei missään nimessä läski. Juuri sopiva.
m38
On mun makuun vähän liian pullukka.
Jos tuo nainen olis 42 ja synnyttänyt pari lasta, sanoisin, että ok on ja ihan hyvin säilynyt, mutta noin nuoreksi minusta vähän plösöhkö. Ihan nätti siis mutta kaukana täydellisestä.
T. Suunnilleen samassa kunnossa oleva keski-ikäinen
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:43"]
En ymmärrä miksi kysyt. Tuo on täydellinen?
[/quote]
Kysyn, koska onhan tuolla naisella mahaa ja reittä. Tälläkin palstalla miehet aina hokevat, että naisen tulee olla hoikka. Noh, tuo nainen ei ole mutta näyttää silti hyvältä. ap
[/quote]
Eiköhän se ole yksi ja sama sairas, joka tehtaileen niitä laihuutta ihannoivia ja läskejä haukkuvia aloituksia.
En avaa linkkiä.Ehkä olen onnetarten ottolapsi, kun ei ole tarvinnut miettiä tuollaista.Nainen 60 onneĺisesti naimisissa mies 58 kanssa jo 35 v
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:43"]
En ymmärrä miksi kysyt. Tuo on täydellinen?
[/quote]
Kysyn, koska onhan tuolla naisella mahaa ja reittä. Tälläkin palstalla miehet aina hokevat, että naisen tulee olla hoikka. Noh, tuo nainen ei ole mutta näyttää silti hyvältä. ap
[/quote]
no eipä juurikaan, tuo lasketaan mun mielestä hoikaksi. Ei hoikka tarkoita, että rasvaprosentti on nolla
[/quote]
Ahaa, mielenkiintoista. Entä paljonko arvelet, että kyseinen nainen painaa? ap
[/quote]
en osaa arvioida yhtään varsinkaan ilman pituutta. 70-75 kg?
Aika vyötärötön ja vartalotyypistä päätellen perseetön myös. Ei siis mikään oma ihanteeni, mutta eihän tuo nyt rumakaan tietty ole.
Hyvä kroppa nelikymppiseksi, mutta harmi vain että neiti on vasta parikymppinen.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:30"]
m38
[/quote]Taitaa olla pyöreitä rouvia peukuttelemassa kun tämä tienasi heti 2 yläpeukkua.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:24"]Ja ehkä 2-3 kg sais olla hoikempi.
[/quote]
Pari kiloa ei vielä näy lähes kenelläkään missään......
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:30"]
m38
[/quote]Taitaa olla pyöreitä rouvia peukuttelemassa kun tämä tienasi heti 2 yläpeukkua.
[/quote]
yläpeukutin, vaikka olen itse urheilullisemman näköinen ja timmimpi. Toi on mun kuva naisellisesta vartalosta. Terveisin n20 lentopalloilija.
Löysä. Itse tykkään timmimmästä :) m32