Mies, mitä mieltä tällaisesta naisvartalosta?
Kommentit (55)
Jos tuo vartalo on muka saatu ilman urheilua, (kuten joku täällä väitti) niin on kyllä aika pirun hyvät geenit! Hän tosin taitaakin olla joku malli. Tosi kaunis vartalo, vaihtaisin itselleni milloin vain.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:43"]
En ymmärrä miksi kysyt. Tuo on täydellinen?
[/quote]
Kysyn, koska onhan tuolla naisella mahaa ja reittä. Tälläkin palstalla miehet aina hokevat, että naisen tulee olla hoikka. Noh, tuo nainen ei ole mutta näyttää silti hyvältä. ap
[/quote]
no eipä juurikaan, tuo lasketaan mun mielestä hoikaksi. Ei hoikka tarkoita, että rasvaprosentti on nolla
[/quote]
Ahaa, mielenkiintoista. Entä paljonko arvelet, että kyseinen nainen painaa? ap
[/quote]
en osaa arvioida yhtään varsinkaan ilman pituutta. 70-75 kg?
[/quote]
170cm/75kg olisi jo ylipainoinen, 175cm/75kg olisi normaalin painon ihan ylärajalla. En siis ymmärrä miten voit pitää ko. naista hoikkana. Ylipainoinen tai normaalinpainon ylärajalla oleva sohvaperuna ei yksinkertaisesti ole hoikka. Tai voinhan minäkin sanoa, että sumo-painijat ovat _mielestäni_ suorastaan laihoja... Tyttö on pullukka, eikä se kieltämällä muuksi muutu. Viehättävänä saa toki pitää ihan mitä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:38"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:43"]
En ymmärrä miksi kysyt. Tuo on täydellinen?
[/quote]
Kysyn, koska onhan tuolla naisella mahaa ja reittä. Tälläkin palstalla miehet aina hokevat, että naisen tulee olla hoikka. Noh, tuo nainen ei ole mutta näyttää silti hyvältä. ap
[/quote]
no eipä juurikaan, tuo lasketaan mun mielestä hoikaksi. Ei hoikka tarkoita, että rasvaprosentti on nolla
[/quote]
Ahaa, mielenkiintoista. Entä paljonko arvelet, että kyseinen nainen painaa? ap
[/quote]
en osaa arvioida yhtään varsinkaan ilman pituutta. 70-75 kg?
[/quote]
170cm/75kg olisi jo ylipainoinen, 175cm/75kg olisi normaalin painon ihan ylärajalla. En siis ymmärrä miten voit pitää ko. naista hoikkana. Ylipainoinen tai normaalinpainon ylärajalla oleva sohvaperuna ei yksinkertaisesti ole hoikka. Tai voinhan minäkin sanoa, että sumo-painijat ovat _mielestäni_ suorastaan laihoja... Tyttö on pullukka, eikä se kieltämällä muuksi muutu. Viehättävänä saa toki pitää ihan mitä tahansa.
[/quote]
Ei ole myöskään pullukka, vaan normaalipainoinen.
Oikein hyvä kokonaisuus: seksikäs, sopusuhtainen, viehättävä. Tämä seksipommi on juuri niiden mieleen, jotka eivät pidä erityisen hoikista naisfiguureista.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:57"]
Jos tuo vartalo on muka saatu ilman urheilua, (kuten joku täällä väitti) niin on kyllä aika pirun hyvät geenit! Hän tosin taitaakin olla joku malli. Tosi kaunis vartalo, vaihtaisin itselleni milloin vain.
[/quote]
Tavallisesti parikymppisellä naisella on paljon kiinteämpi ja ryhdikkäämpi vartalo vaikka ei urheilisi. Varsinkin vyötärö on usein pienempi (olettaen että vartalon malliin kuuluu näkyvä vyötärö). Huonolla ruokavaliolla sen voi toki pilata. Aloituksen nainen näyttää juuri siltä, että ei urheile ~koskaan ja runsaahkon alkoholin käytön lisäksi syö mitä sattuu.
Mä olen timmimpi ja synnytin 2 viikkoa sitten. Mutta ihan perus... ei kuuma muttei huonokaan
Hyi. Naisellisia muotoja, muhkeat rinnat ja synnyttäjän lantio. Pikkupojan kroppa naisella on paljon seksikkäämpi.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:06"]Kaunis kasvoista, mutta mielestäni lihava. Tai ei lihava, mutta pyöreä. On jännittävää huomata miten ylipainosta on viimeisen n.50 vuoden aikana tullut normaali.
(Olen nainen siis)
[/quote]
Ylipaino?! On kyllä jännittävää huomata, miten media muokkaa ihmisten mieliä sairaimmiksi.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 20:57"]Jos tuo vartalo on muka saatu ilman urheilua, (kuten joku täällä väitti) niin on kyllä aika pirun hyvät geenit! Hän tosin taitaakin olla joku malli. Tosi kaunis vartalo, vaihtaisin itselleni milloin vain.
[/quote]
Eihän tuo ole urheilua nähnytkään. Hän on 22. Se selittää ne hyvät puolet, plus geenit. Mutta mahassahan jopa näkyy selluliittia.
Olen nainen enkä pidä ylettömästä laihuuden ihannoinnista (tosin nykyäänhän ihannoidaan lihaksia), mutta en pidä kuvan naista ainakaan hoikkana. En toki lihavanakaan.
Hedelmällisen pyöreä kaunis nuori nainen, sanoisin.
Tuohan on ihan tavallinen vartalo. Ei mitenkään erityisen hoikka tai urheiullinen. Minusta kuitenkin todella kaunis vartalo. Itselläni oli joskus parempi (omasta mielestäni) mutta nyt lasten jälkeen on selluliittia ja raskausarpia ja löllöä vatsassa vaikka edelleen olen hoikka.
En ikinä uskoisi 22 vuotiaaksi!! Olen itse yli 40 vuotias, yhden lapsen synnyttänyt ja minulla on parempi kroppa vaikka en edes urheile.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 21:30"]En ikinä uskoisi 22 vuotiaaksi!! Olen itse yli 40 vuotias, yhden lapsen synnyttänyt ja minulla on parempi kroppa vaikka en edes urheile.
[/quote]
Luulet vaan...
Muuten ihan ok mutta mahaa voisi olla vähän vähemmän enkä tykkää noin roikkuvista tisseistä. Mieluummin pienet ja pystyt kuin isot ja roikkuvat.