Mies, mitä mieltä tällaisesta naisvartalosta?
Kommentit (55)
Aika täydellinen.. Itse en pistäisi pahakseni hitusen muodokkaampaakin.
M 41
No herran tähden, kaikki heteromiehet ja luulen että suurin osa homoistakin panisi hyvävartaloista naista.
Ei ole tuo 22-vuotias ainakaan kroppansa ansiosta julkisuudessa. Ei tuon eteen tarvitse tehdä yhtään mitään. Lehdet on täynnä sata kertaa kauniimpia saman ikäisiä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:43"]
En ymmärrä miksi kysyt. Tuo on täydellinen?
[/quote]
Kysyn, koska onhan tuolla naisella mahaa ja reittä. Tälläkin palstalla miehet aina hokevat, että naisen tulee olla hoikka. Noh, tuo nainen ei ole mutta näyttää silti hyvältä. ap
Löysää läskiä vyötäröllä, riipparit ja järkky napakoruarpi, mutta silti panisin kuin en olisi ikinä pillua saanut.
Hyvä esimerkki isommista luomurinnoista: Jo 22-vuotiaana toi tilanne. Muuten tosi hyvä!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:46"]
No herran tähden, kaikki heteromiehet ja luulen että suurin osa homoistakin panisi hyvävartaloista naista.
[/quote]
Minä olen heteromies, ja en panisi, mutta voisin kyllä antaa HÄNEN PANNA MINUA.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:47"]
[/quote]
Kysyn, koska onhan tuolla naisella mahaa ja reittä. Tälläkin palstalla miehet aina hokevat, että naisen tulee olla hoikka. Noh, tuo nainen ei ole mutta näyttää silti hyvältä. ap
[/quote]
no eipä juurikaan, tuo lasketaan mun mielestä hoikaksi. Ei hoikka tarkoita, että rasvaprosentti on nolla
Musta toi on normaali ja kaunis naisen vartalo. Miksi pitaisi olla kuin luuviulu ja muovirinnat?! Minusta tuo vartalo on kaunis.
Naamahan se tärkein on. Tuolla se puoli kunnossa. Kroppakin on kiva ja normaali.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:54"]
Tissit ja perse roikkuu.
[/quote]
Varsinainen asiantuntija :)
Isot luomutissit roikkuu aina, silikonit ovat kuin ilmapallot, pysyvät samassa asennossa olipa vartalo mitenpäin tahansa.
Mistä sinä sen perseen tiedät roikkuvan, kun yksikään kuva ei ole takaapäin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:47"]
[/quote]
[/quote]
no eipä juurikaan, tuo lasketaan mun mielestä hoikaksi. Ei hoikka tarkoita, että rasvaprosentti on nolla
[/quote]
Ahaa, mielenkiintoista. Entä paljonko arvelet, että kyseinen nainen painaa? ap