Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen syöttää perheelleen pitsaa?

Vierailija
21.08.2015 |

Wt? Terveellisestä ruuasta mitään ymmärtämätön eines-mutsi?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei nyt ihan varsinaisesti liity pitsaan, vaan kun tässä näistä eineksistä puhuttiin, niin mikä olisi ns. paras ja terveellisin eines, jonka voisi napata kiireessä esim töihin mukaan? Siis ihan sellanen että ei tarvii oikeen mitään tehdä kun laittaa mikroon, kun ei toimistolla tosiaan muuta ole.

Jotenkin kuvottaa ne kaikki saariosten tms spagetti bolognese mössöt... Olenkin lähes aina ottanut vaan sitten valmiskeiton mutta ne on aika tylsän makuisia, vaikka olenkin chilikastikkeella maustanut ja esim raejuuston ja ruisleivän kanssa syönyt.

Kiitän vinkeistä!

Vierailija
2/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty pizza onkin todella hyihyi http://aijaa.com/h0RVqj

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:17"]

Wt? Terveellisestä ruuasta mitään ymmärtämätön eines-mutsi?

[/quote]

Aloittajan tietämys ei näemmä riitä seuraavan seikan tajuamiseen: pizza voi olla muutakin kuin se Saarioisten roiskeläppä. Jotkut ihan oikeasti tekevät niitä taikinasta asti itse  kotioloissa, voitko  uskoa?

Vierailija
4/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:36"]

Tää ei nyt ihan varsinaisesti liity pitsaan, vaan kun tässä näistä eineksistä puhuttiin, niin mikä olisi ns. paras ja terveellisin eines, jonka voisi napata kiireessä esim töihin mukaan? Siis ihan sellanen että ei tarvii oikeen mitään tehdä kun laittaa mikroon, kun ei toimistolla tosiaan muuta ole.

Jotenkin kuvottaa ne kaikki saariosten tms spagetti bolognese mössöt... Olenkin lähes aina ottanut vaan sitten valmiskeiton mutta ne on aika tylsän makuisia, vaikka olenkin chilikastikkeella maustanut ja esim raejuuston ja ruisleivän kanssa syönyt.

Kiitän vinkeistä!

[/quote]

Tämä nyt on makukysymys, mutta mun mielestä maksalaatikko!

Vierailija
5/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 19:50"]

Itse tehty pizza onkin todella hyihyi http://aijaa.com/h0RVqj

[/quote]

Jo, aivan kamalaa ja kertakaikkisen yököttävää.

Vierailija
6/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään väliä vaikka joskus syökin epäterveellisesti. :) että *haukotus* teille

Vierailija
7/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun äitini tekee pitsaa lapsilleni kun tulee Suomeen. Ja on muuten yksi pahimmista terveysintoilijoista jonka tiedän :D

Vierailija
8/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyi ihan miettiä että tunnenko ketään, joka ei koskaan tarjoaisi perheelleen pitsaa. Ei tule mieleen. Tuttavia kuitenkin löytyy kaikista yhteiskuntaluokista ja mm yksi täysin fitnesiin hullaantunutkin. Normaali ihminen kun tajuaa että joskus ja jouluna voi syödä ihan oikeasti epäterveellisesti ja siihen ei maailma kaadu.

Vierailija
9/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen, jolla on niin pienet lapset etteivät osaa vielä itse syödä ja puoliso neliraajahalvaantunut.

Vierailija
10/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen ihminen,
joka syöttää perheelleen muutaman kerran vuodessa pitsaa.

Parin kk välein koska pitseriaa ei ole lähellä ja itsellä ei taito riitä hyvän pohjan tekoon.
Ja silloin kun sitä haetaan niin ei kaloreja lasketa!
Ai vitsit kun alkoikin tekemään mieli pitsaa..

Jos muuten perheessä syödään perus terveellisesti ja ollaan muuten terveitä niin herkuttelu pitsalla tai hampparilla ei varmastikaan kenenkään terveyttä saa romahtamaan.

Vierailija
11/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:22"]4 aika rasvapommi tuo ainakin on. Missä on vihannekset? Vitamiinit?
[/quote]No ehkä niitä ssatanan rehuja syödään kaikilla muilla aterioilla tarpeeksi. Ja oon itse vege, mutten todellakann puutu muitten ihmisten syömisiin.
[/quote]
Kiitos sinä vege!
Tämä kommentti sai huonon tuuleni kääntymään!
Vege joka puhuu saatanan rehuista:D

Vierailija
12/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:17"]Wt? Terveellisestä ruuasta mitään ymmärtämätön eines-mutsi?
[/quote]

hahahah

Vierailija
13/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut gluteeniton pohja + itsetehty tomaattikastike + sopivasti juustoa + tuoretta tomaattia + basilikaa + ilmakuivattua kinkkua ja valmiin pizzan päälle rucolaa.

Missä oli se eines ja epäterveellinen ruoka?

Vierailija
14/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Just leivoin uuniin tonnikala-anjovispitsan. Pohjan tein durrum-jauhoista, niistä tulee tosi hyvä taikina ja ohut pohja. Päälle Muttin tomaattimurskaa, tonnikalaa, anjovista, kapriksia, oliiveja, oreganoa ja runsaasti juustoa.

Tietenkään tuota ei parane joka päivä syödä. Mutta teinit toivoivat perjantaiherkuksi äidin tekemää pitsaa, joten minä leivoin.

ps. Eineksissä ei ole mitään vikaa, kun vähän valitsee, mitä syö. Ei siis joka päivä rasvaista ja suolaista. Meillä minä ja mies harrastetaan ruuanlaittoa, joten eineksiä syödään vähän, mutta ei niissä laadullisesti mitään vikaa ole. Niitä on laidasta laitaan, hyvinkin terveellisiä valmisaterioita.

Vierailija
15/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim italialainen?

Vierailija
16/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 aika rasvapommi tuo ainakin on. Missä on vihannekset? Vitamiinit?

Vierailija
17/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä! Meillä syödään vain keitettyä parsaa. Joka päivä. Ei noin muutenkaan yleensä nautita elämästä. Esimerkiksi lapset eivät käy koulussa koska se ei suoranaisesti ole terveellistä. Ei siitä haittaakaan olisi varmaan, mutta fyysistä hyötyä ei ole. Siksi me lenkkeillään koko perheen voimin (ei käydä töissä = epäterveellistä) joka päivä 70km, ja jaetaan hyviä vihersmoothievinkkejä toisillemme. Kaikki eivät hyväksy elämäntapaamme, mutta se on kuitenkin 100% terveellinen.

Vierailija
18/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:22"]

4 aika rasvapommi tuo ainakin on. Missä on vihannekset? Vitamiinit?

[/quote]

Joo, toki on. Siksi sitä ei syödäkään kuin harvoin. Ja totta kai ohessa on myös salaattia, en vain tullut heti maininneeksi. Meillä syödään salaattia melkein aina, keittojenkin kanssa usein alkuruokana.

(4)

Vierailija
19/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:22"]4 aika rasvapommi tuo ainakin on. Missä on vihannekset? Vitamiinit?
[/quote] sen kanssahan ei voi olla salaattia?

Vierailija
20/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sitten kyrsii ap:n kaltaiset pätijät. Ei vaan olis ap:llakin ortoreksia?

Opetelkaa nyt aikuiset ihmiset näkemään kokonaisuuksia. Ruuan pitää olla ILO ja nautinnon lähde sen lisäksi, että sen pitää ravita meidät, olla monipuolista ja enimmäkseen terveellistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi