Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen syöttää perheelleen pitsaa?

Vierailija
21.08.2015 |

Wt? Terveellisestä ruuasta mitään ymmärtämätön eines-mutsi?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ihminen syöttää perheelleen pizzaa! <3

Vierailija
22/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka ymmärtää että sitä ei tarvitse syödä joka päivä. Sama kuin kysyis että minkälainen ihminen leipoo synttärikakun perheen jäsenelleen.
Minkälainen ihminen tekee tällaisen aloituksen? Yksinkertainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla noi esimerkkipizzat on tosi suolaisilla täytteillä, oikeeta krapularuokaa. Kyllä oikeasti on epäterveellistä.

Vierailija
24/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin syödään pitsaa, usein itse tehtyä joskus haetaan pitseriasta. Teen taikinan durum-vehnäjauhosta päälle tomaattia, juustoa, kinkkua/tonnikalaa/jauhelihaa/ananasta, mitä nyt kukakin haluaa.

Joku kyseli kasviten perään, no salaattia kaveriksi.

Vierailija
25/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla kaikenlaiset. Paitsi ihan terveysintoilijat

Vierailija
26/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen hyvin ohuen pohjan, joskus kukkakaalista. Tomaattia, oliiveja, artisokkaa, paprikaa, sipulia ja jotain juustoa päälle mausteiden kanssa (ja esim rucolaa/pestoa), ei oo mun silmiin kovin epäterveellistä. Tietty jos on mielikuvitukseton ja tylsä niin kaikki on elämässä vaikeaa ymmärtää.

Vierailija
27/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukka?

Vierailija
28/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse syöttää.  Kyllä tuo perhe osaa ihan itse syödä.

Vierailija
29/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Sydämetön ja sielultaan musta ihminen syöttää perheelleen pizzaa ruuaksi.

Vierailija
30/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:21"]

Esim italialainen?

[/quote]

Italiassa pizza ei ole ruokaa vaan välipala

Vierailija
31/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pizza on aika usein lasten ja nuorten mieleen, kiva että ruokailussa joskus otetaan huomioon nuorempienkin mieltymykset eikä vaan terveysintoilija vanhempien pinaattijuomat ja pähkinät

Vierailija
32/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireinen, stressaantunut ja töistä väsynyt mutsi. Mies keikkatöissä, poissa arjet. Antakaa laukausten raikua!

Vierailija
33/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaset normaalin kokoiset jotka muutoin syö arkisin terveellisesti ;) ei ongelmaa.

Vierailija
34/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza on hyvää, mitä vikaa? Kunhan ei joka päivä syö :D

Vierailija
35/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on Italiassa myös ruokaa. Se vai ei ole sellainen amerikkalainen rasvatiristys kymmenellä täytteellä.

Meillä syödään myös. Ohuen ohut pohja, päälle keitän maukkaan tomaattikastikkeen, kanaa, kalaa tai lihaa (yksi laji ja pohjaa ei peitetä monen sentin kerroksella) ja sipulia, tomaattia, paprikaa, oliiveja. Mozzarellaa kiekkoina viimeisiksi minuuteiksi, koska muuten se palaa. Pizza kun paistetaan tosi kuumassa uunissa. Uunista tullessa päälle rucolaa ja yrttejä ja tarjoillaan salaatin kanssa. Mitään epäterveellistä tuossa ei ole. Kasviksia tulee vähintään 300g/ruokailija. Hyvä, itsetehty ja yhdessä syöty ruoka on silkkaa terveyttä haarukan nokassa.

Ap on provoileva reppana, joka ei ilmiselvästi osaa laittaa ruokaa. Sellaiset kammoavat yksittäisiä ruokalajeja.

T. Äiti (korkeakoulututkinto ja taidokas kokki)

Vierailija
36/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit, jotka ymmärtävät että pizzan ja muidenkin ruokien terveellisyys/epäterveellisyys riippuu käytetyistä raaka-aineista ja annoskoosta, ei ruokalajin nimestä.

Vierailija
37/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:17"]Wt? Terveellisestä ruuasta mitään ymmärtämätön eines-mutsi?
[/quote]

:O mitä pahaa siinä on jos syö joskus pitsaa?? Etkö sä herkuttele koskaan? Oletko sä ihan terve? Me syödään terveellisesti mutta joskus on kiire tai haluaa herkutella niin sillon tilataan pitsa tai käydään hampparit. Onpa kauheaa...musta tollanen ryppyotsanen natsimeininki on käsittämätöntä mutta kukin tyylillään tietty. Sä et voi olla onnellinen tai tyytyväinen ihminen ja mä niin säälin sua ja etenkin sun perhettä.

Vierailija
38/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:22"]4 aika rasvapommi tuo ainakin on. Missä on vihannekset? Vitamiinit?
[/quote]No ehkä niitä ssatanan rehuja syödään kaikilla muilla aterioilla tarpeeksi. Ja oon itse vege, mutten todellakann puutu muitten ihmisten syömisiin.

Vierailija
39/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:27"]

Monilla noi esimerkkipizzat on tosi suolaisilla täytteillä, oikeeta krapularuokaa. Kyllä oikeasti on epäterveellistä.

[/quote]

Annas kun arvaan - sun huushollissa suolaa löytyy vain siivouskaapista, sekin muurahaisten torjuntaa varten?

Vierailija
40/45 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkea voi syödä, kun ei syö jokapäivä ja syö kohtuullisen määrän.
T.pizza perjantai+tiramisu tiistai

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi