Raskaana 3 vuoden jälkeen
Olen raskaana todellisena yllätyksenä kolmen vuoden lapsettomuuden jälkeen. Ollaan oltu myös hoidoissa mutta ei yhtäkään plussaa aikaisemmin. Lapsettomuus on ollut äärimmäisen rankkaa ja suhde tämän takia voinut välillä miehen kanssa huonosti. Nyt yllätysplussan jälkeen mies painostaa abortiin. Mitä tekisitte tässä tilanteessa? En todella tiedä mitä tehdä.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:10"]Viiden vuoden jälkeen tulin raskaaksi. Mies epäilee nyt että olen pettänyt häntä, sillä perusteella että en viiden vuoden aikana tullut raskaaksi vaan juuri nyt. Hieno logiikka. Yritä siinä selittää epäsäännöllisestä kierrosta, ovulaatiosta ja stressin vaikutuksesta, ylipainosta ja laihtumisesta.
Pettänyt olen ja sillä selvä. Ollaan naimisissa mutta ukko jo puhu isyystestistä. Voi olla että ennen sitä hän on sinkku, nöyryytyksellä on nimittäin rajansa.
Pettänyt en todellakaan ole!
[/quote]
Huh, mikä mies! Mä tulin myös viiden vuoden hoitojen jälkeen raskaaksi luomuna. Ei oo kylllä mies epäillyt isyyttään, vaikee oliskaan kun on niin isänä näkösiä :D
Urpo mies sulla. Älä tee aborttia. Mieskin luultavasti sekaisin kun ei varmaan uskonut että tuut enää raskaaksi.
Täh? 3 vuotta oot yrittänyt raskautua, ja kun mies sanoo että abortti, niin et tiedä mitä tehdä? haluatko sinä lapsen, vai ihan huvikseenko olette hoidoissa ravanneet?
No mun ei tarttis miettiä hetkeäkään, näin myös kolme vuotta yrittäneenä. Tässä on pakko olla takana jotain mitä jäi kertomatta.
No pitäisin lapsen ja heivaisin noin m*lkun äijän pihalle. Onnea ♡
Ap. Tämä on aivan totta. Ainut mitä jäi kertomatta on että mies ilmoitti muutama päivä ennen plussaa että haluaa miettiä asioita ja ei tiedä haluaako jatkossa edes olla minun kanssa
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:33"]Ap. Tämä on aivan totta. Ainut mitä jäi kertomatta on että mies ilmoitti muutama päivä ennen plussaa että haluaa miettiä asioita ja ei tiedä haluaako jatkossa edes olla minun kanssa
[/quote]
Paska äijä. Mieti mitä haluat tehdä, jos olet valmis huolehtimaan lapsesta yksin niin pidä se. Mun ei tarviis 3 vuoden yrityksen jälkeen paljon miettiä --> pitäisin. Mutta pääasia on, että oot itse sinut tilanteen kanssa..Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:33"]Ap. Tämä on aivan totta. Ainut mitä jäi kertomatta on että mies ilmoitti muutama päivä ennen plussaa että haluaa miettiä asioita ja ei tiedä haluaako jatkossa edes olla minun kanssa
[/quote]
Miksi edes mietit tekeväsi abortin? Kumpi on tärkeämpi, mies vai lapsi? Kuulostaa siltä että miehelle iski paniikki kun tulitkin raskaaksi, hän oli ehkä jo alkanut ajatella jäävänsä lapsettomaksi. Voi olla että abortti ajaisi teidät lopulta eroon ja jäisit yksin. Tottakai pidät lapsen, mies tarvitsee nyt vähän aikaa ajatella ja tottua ajatukseen.
Viiden vuoden jälkeen tulin raskaaksi. Mies epäilee nyt että olen pettänyt häntä, sillä perusteella että en viiden vuoden aikana tullut raskaaksi vaan juuri nyt. Hieno logiikka. Yritä siinä selittää epäsäännöllisestä kierrosta, ovulaatiosta ja stressin vaikutuksesta, ylipainosta ja laihtumisesta.
Pettänyt olen ja sillä selvä. Ollaan naimisissa mutta ukko jo puhu isyystestistä. Voi olla että ennen sitä hän on sinkku, nöyryytyksellä on nimittäin rajansa.
Pettänyt en todellakaan ole!
Ap. Mieheni on sitä mieltä että olen suunnilleen raiskannut hänet ja juuri nyt hän ei enään olisi lasta halunnut
No mulla sama. 2 v yritetty. Nyt oon paksuna, mutta Mä en oo varma onko tää mun juttu ja jaksanko miestä. Ehkä osittain koska tämän lapsettomuuden aikana on haukkunut mua ja syyllistänyt, ja ehdin jo alkaa suunnitella elämääni lapsettomana. Ja nyt se ei vaikutakaan niin huonolta vaihtoehdolta.
14 jatkaa:
Ap miehesi on pentu :) sano että nyt se on aikuisten elämää, ja jos teidän perheeseen syntyy lapsi, niin kohta on uusi baby ja voi mennä kiukuttelemaan muualle.
En ole itse vielä kertonut miehelle uutisia. Epäilee varmasti myös pettämistä. Olinhan ostanut stay upit jotka löysi kaapista.. Petän..
Up