Paljon maksat housuista?
Kommentit (20)
Siinä 10-15 euron paikkeilla tainnut usein olla.
Sportsdirect.com
Riippuu housuista. Ostin juuri 150€:n Dieselin farkut 40%:n alennuksella, eli hintaa jäi 90€.
Viimeisimmät ostamani housut olivat nettikirppikseltä kollarit 20e. Viimeisimmät "uudet" uudet housut oli useampi vuosi sitten farkut ehkä 70e? Kestivät reikiintymättä vain noin kaksi vuotta, minkä jälkeen en ole turhautumisen takia juuri uusia vaatteita ostanutkaan. Tuntuu, että edes rahalla ei saa nykyään hyvää laatua. Vertailukohtana joskus teininä serkuilta perityt farkut ovat edelleen ehjät ja käyttökelpoiset
zalandon farkut oli joku 30e, niitä olen käyttänyt nyt toista vuotta. Pitäisi toiset hankkia lisäksi. Kesähousut zalandolta myös n. 20e, luultavasti kestää vielä toisen kesän. Pitäisi sellaisetkin toiset hankkia
Kalleimmat housut mitä olen ostanut on varmaan n. 300€
Mustat joustokangas farkut 29,90e pikkukaupungin halpiskaupassa. Oli niin hyvät, että ostin puolen vuoden päästä suoraan kolmet jemmaan.
Mäkin maksoin noin kympin. Ostin Sveitsistä. Myyjätäti sanoi, että näistä ei sitten voi tulla valittaan, kun nä on alennuksessa.Ne tulikin heti ekassa pesussa täyteen jotain reikiä. Ensin teippailin niitä sisäpuolelta, en o enää teippaillut.
Näissä on joku ihmeellinen, en tiedä miten kuvailisin, mutta joku rusettijuttu. Vyötäröltä roikkuu jotkut "vyöt". En tajua yhtään. Oon antanut niitten valuu vaan, välillä pesun jälkeen solmin ne "rusetiksi" uudelleen. En tiä mitä nää on. Ei oo kukaan vielä tolla perusteella epäillyt ainakaan mieheksi, vaikka muuten jaksavatkin kiusata. Jotain roikkuu etupuolella?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin maksoin noin kympin. Ostin Sveitsistä. Myyjätäti sanoi, että näistä ei sitten voi tulla valittaan, kun nä on alennuksessa.Ne tulikin heti ekassa pesussa täyteen jotain reikiä. Ensin teippailin niitä sisäpuolelta, en o enää teippaillut.
Näissä on joku ihmeellinen, en tiedä miten kuvailisin, mutta joku rusettijuttu. Vyötäröltä roikkuu jotkut "vyöt". En tajua yhtään. Oon antanut niitten valuu vaan, välillä pesun jälkeen solmin ne "rusetiksi" uudelleen. En tiä mitä nää on. Ei oo kukaan vielä tolla perusteella epäillyt ainakaan mieheksi, vaikka muuten jaksavatkin kiusata. Jotain roikkuu etupuolella?
Ja jos tietäisin, miten nää pitäisi solmia, solmisin kyllä. Mulle täys mysteeri.
En käytä housuja. 25 vuotta sitten.
Miks helvetissä väität? Minusta ei kyllä ollut kalliit, maksoin vain vähän laatuun nähden.
20 euroa maksoin. Nyt ei ole pariin vuoteen ollut hyviä housuja myynnissä niin on jäänyt ostamatta. Pitäisi kyllä ostaa uudet kun vanhat on jo kuluneet puhki. Mutta hyviä housuja on niin vaikea löytää.
Riippuu housuista. Toppahousut maksoi 120e, levikset 70e, juoksuhousut 30e. Töihin ostan halpoja 5-20e housuja koska siellä hajoaa heti kuitenkin. Eli 5-120e?
Untuvahousut ostin viime talvena, hinta vähän alle 200€. Ihanat!
Maksan housuista kuten muistakin vaatteista mielelläni hieman enemmän kun löydän hyvin istuvat ja hyvin tehdyt ja laadukkaat.
Viimeksi ostin housut jotka maksoivat 60 euroa. Periaatteeni on että maksan jos löydän kunnolliset ja silmää miellyttävät ja laadukkaat. Tämä kaikkien vaatteiden kohdalla. En näe säästöä siinä että ostan muutaman kerran käytön kestävät ja taas ostettava uudet.
Jostain henkkamaukan farkuista tms 25-40€. Olen ostanut kymmenen kertaa kalliimpiakin, mutta yhtälailla nekin kuluvat konepesujen myötä. Hitaasti mutta varmasti.
Päällä olevat housut taisi olla 10€ alennuksessa.