Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon maksat housuista?

Vierailija
31.12.2024 |

Paljon?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällä olevat housut taisi olla 10€ alennuksessa.

Vierailija
2/20 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 10-15 euron paikkeilla tainnut usein olla.

Sportsdirect.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpalta 2€

Vierailija
4/20 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu housuista. Ostin juuri 150€:n Dieselin farkut 40%:n alennuksella, eli hintaa jäi 90€. 

Vierailija
5/20 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmät ostamani housut olivat nettikirppikseltä kollarit 20e. Viimeisimmät "uudet" uudet housut oli useampi vuosi sitten farkut ehkä 70e? Kestivät reikiintymättä vain noin kaksi vuotta, minkä jälkeen en ole turhautumisen takia juuri uusia vaatteita ostanutkaan. Tuntuu, että edes rahalla ei saa nykyään hyvää laatua. Vertailukohtana joskus teininä serkuilta perityt farkut ovat edelleen ehjät ja käyttökelpoiset

Vierailija
6/20 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

zalandon farkut oli joku 30e, niitä olen käyttänyt nyt toista vuotta. Pitäisi toiset hankkia lisäksi. Kesähousut zalandolta myös n. 20e, luultavasti kestää vielä toisen kesän. Pitäisi sellaisetkin toiset hankkia

Vierailija
7/20 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo housuja!

Vierailija
8/20 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalleimmat housut mitä olen ostanut on varmaan n. 300€

Vierailija
9/20 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasen, vähän alle tai yli.

Vierailija
10/20 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat joustokangas farkut 29,90e pikkukaupungin halpiskaupassa. Oli niin hyvät, että ostin puolen vuoden päästä suoraan kolmet jemmaan.

Vierailija
11/20 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin maksoin noin kympin. Ostin Sveitsistä. Myyjätäti sanoi, että näistä ei sitten voi tulla valittaan, kun nä on alennuksessa.Ne tulikin heti ekassa pesussa täyteen jotain reikiä. Ensin teippailin niitä sisäpuolelta, en o enää teippaillut.

Näissä on joku ihmeellinen, en tiedä miten kuvailisin, mutta joku rusettijuttu. Vyötäröltä roikkuu jotkut "vyöt". En tajua yhtään. Oon antanut niitten valuu vaan, välillä pesun jälkeen solmin ne "rusetiksi" uudelleen. En tiä mitä nää on. Ei oo kukaan vielä tolla perusteella epäillyt ainakaan mieheksi, vaikka muuten jaksavatkin kiusata. Jotain roikkuu etupuolella?

Vierailija
12/20 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin maksoin noin kympin. Ostin Sveitsistä. Myyjätäti sanoi, että näistä ei sitten voi tulla valittaan, kun nä on alennuksessa.Ne tulikin heti ekassa pesussa täyteen jotain reikiä. Ensin teippailin niitä sisäpuolelta, en o enää teippaillut.

Näissä on joku ihmeellinen, en tiedä miten kuvailisin, mutta joku rusettijuttu. Vyötäröltä roikkuu jotkut "vyöt". En tajua yhtään. Oon antanut niitten valuu vaan, välillä pesun jälkeen solmin ne "rusetiksi" uudelleen. En tiä mitä nää on. Ei oo kukaan vielä tolla perusteella epäillyt ainakaan mieheksi, vaikka muuten jaksavatkin kiusata. Jotain roikkuu etupuolella?

Ja jos tietäisin, miten nää pitäisi solmia, solmisin kyllä. Mulle täys mysteeri.

Vierailija
13/20 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä housuja. 25 vuotta sitten.

Vierailija
14/20 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks helvetissä väität?  Minusta ei kyllä ollut kalliit, maksoin vain vähän laatuun nähden.

Vierailija
15/20 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 euroa maksoin. Nyt ei ole pariin vuoteen ollut hyviä housuja myynnissä niin on jäänyt ostamatta. Pitäisi kyllä ostaa uudet kun vanhat on jo kuluneet puhki. Mutta hyviä housuja on niin vaikea löytää.

Vierailija
16/20 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu housuista. Toppahousut maksoi 120e, levikset 70e, juoksuhousut 30e. Töihin ostan halpoja 5-20e housuja koska siellä hajoaa heti kuitenkin. Eli 5-120e?

Vierailija
17/20 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimissaan 200-300 e. 

Vierailija
18/20 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Untuvahousut ostin viime talvena, hinta vähän alle 200€. Ihanat!

Vierailija
19/20 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan housuista kuten muistakin vaatteista mielelläni hieman enemmän kun löydän hyvin istuvat ja hyvin tehdyt ja laadukkaat.  

Viimeksi ostin housut jotka maksoivat 60 euroa.  Periaatteeni on että maksan jos löydän kunnolliset ja silmää miellyttävät ja laadukkaat. Tämä kaikkien vaatteiden kohdalla.  En näe säästöä siinä että ostan  muutaman kerran käytön kestävät ja taas ostettava uudet.  

Vierailija
20/20 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain henkkamaukan farkuista tms 25-40€. Olen ostanut kymmenen kertaa kalliimpiakin, mutta yhtälailla nekin kuluvat konepesujen myötä. Hitaasti mutta varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän