En saa enää hellyyttä puolisoltani.
Ennen oltiin pari joka paljon pusutteli ja halaili. Nykyään enää antaa halin vastahakoisesti jos pyydän, pusutkin aina minun alotteestani. Mies ei petä minua, mutta voiko olla ettei hän rakasta minua enää.. Tosi epähaluttu ja rakastettu olo! Aina kun koitan keskustella asiasta, en saa muuta vastausta kun "ei vaan huvita/jaksa/tunnu siltä".
Kommentit (17)
Onko täälä ketään jonka puolisolla on mennyt tällainen vaihe ohi?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 22:18"]Onko täälä ketään jonka puolisolla on mennyt tällainen vaihe ohi?
[/quote]
Minä. Kausittain tulee tällaista, sitten menee taas ohi. En tiedä missä syy, mutta on se aika voimi vievää kun ei saa mitään takaisin
Kertoo mielestäni tunnekylmyydestä eli kyllä, voi olla ettei rakasta enää. Sitä en tiedä, voiko tilanne korjaantua, vaatii varmaan ainakin kommunikaatiota.
Tiedäthän itsekin olon, jos et halua toisen läheisyyttä tai osoittaa sitä itse? Kun toisen kosketus lähinnä ahdistaa eikä tunne sellaisia tunteita jotakin kohtaan. Itselläni on tuo fiilis jos parisuhteessa menee huonosti ja toinen lähinnä vituttaa.
Jätä se ja etsi joku joka haluaa osoittaa rakkauttaan sinulle
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:08"]Juttelu auttaa.
[/quote]
No varmasti auttaisikin, mutta kun mies ei ole halukas asiasta juttelemaan.. Tuntuu jopa siltä että ärsytän häntä jos menen lähelle. Monesti olen yrittänyt ottaa asian esille mutta vastaus on aina vaan tuo sama "ei vaan huvita nyt". Tosi ikävää, koska olen tottunut siihen että saan häneltä huomiota ja tunnen olevani rakastettu.
Kauanko tätä on kestänyt? Onko teillä lapsia?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:15"]Kauanko tätä on kestänyt? Onko teillä lapsia?
[/quote]
Kohta puoli vuotta. Ei ole lapsia..
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:17"]Minkä ikäisiä olette? :)
[/quote]
Hieman päälle parikymppisiä. Mies 25 minä vuoden nuorempi.
Eikai tosta oikeen mihinkään pääse muuta kun juttelemalla.. Pakotat hänen vaan keskusteluun! Pidemmän päälle tuollainen voi satuttaa sinua ja siinä vaiheessa kannattaa sitten miettiä onko mies enää sitä mitä haluat.
Mulla oli joskus sama tilanne. Yht" äkkiä mies ei enää tullut suutelemaan, käänsi minulle öisin selkänsä sängyssä, halasi vain sillon kun minä menin ensin viereen kiehnäämään että saisinko halauksen yms. Kolme vuotta jaksoin olla "yksin" suhteessa, otin eron ja nyt minulla on puoliso joka huomioi minua päivittäin ja pitää huolen että olen onnellinen :-) aina tulee yllätyshaleja kulman takaa ja hyvänyönsuukot.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:32"]Mulla oli joskus sama tilanne. Yht" äkkiä mies ei enää tullut suutelemaan, käänsi minulle öisin selkänsä sängyssä, halasi vain sillon kun minä menin ensin viereen kiehnäämään että saisinko halauksen yms. Kolme vuotta jaksoin olla "yksin" suhteessa, otin eron ja nyt minulla on puoliso joka huomioi minua päivittäin ja pitää huolen että olen onnellinen :-) aina tulee yllätyshaleja kulman takaa ja hyvänyönsuukot.
[/quote]
No just tollasta mäkin haluisin. Tuntuis vaan kauhealta erota koska rakastan häntä hyvin paljon..
Ootko ite ollu jotenki erilainen et vois esmes johtua siitä ?
En minäkään saa. En oikeastaan vuosiin. Mies ei halaa eikä koskettele. Ei tule viereen istumaan ja kun yritän puhua niin menee täysin mykäksi ja ilmeettömäksi. Jotenkin aivan uskomaton ja surullinen tilanne. Olen itsekin lopettanut lähestymisen. Aivan uskomattoman paha mieli tulee kun yrittää halata niin toinen on kuin löysä makaroni tai pyristelee itsensä pois.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 18:08"]En minäkään saa. En oikeastaan vuosiin. Mies ei halaa eikä koskettele. Ei tule viereen istumaan ja kun yritän puhua niin menee täysin mykäksi ja ilmeettömäksi. Jotenkin aivan uskomaton ja surullinen tilanne. Olen itsekin lopettanut lähestymisen. Aivan uskomattoman paha mieli tulee kun yrittää halata niin toinen on kuin löysä makaroni tai pyristelee itsensä pois.
[/quote]
Tosi ikävää:( varsinkin kun ite haluais osottaa rakkautta mutta toista ei sitten yhtään kiinnosta.. Voimia!
Lähe vetää tollasen kylmän ihmisen luota