stalkkaatteko jotain henkilöä whatsapissa?
Kommentit (29)
Stalkkaan. Välillä. Mulla on kans yks peli meneillään yhen jäbänkaa ton "nähty viimeksi" jutun kanssa. Tai ainakin kuvittelen niin :D
Ennen stalkkasin ihastustani jatkuvasti. Nyt olen onneksi päässyt tavasta eroon :D
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:38"]Stalkkaan. Välillä. Mulla on kans yks peli meneillään yhen jäbänkaa ton "nähty viimeksi" jutun kanssa. Tai ainakin kuvittelen niin :D
[/quote]
Anteeks mut saanko kysyä teidän/sun ikää? :D
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:41"]Ennen stalkkasin ihastustani jatkuvasti. Nyt olen onneksi päässyt tavasta eroon :D
[/quote]
Miten pääsit? Mäki haluun lopetttaa
OT mutta siis olenko käsittänyt oikein, että whatsapilla näkee vain ne yhteystiedot joilla on sun puhelinnumero kännyssään ja whatsappi käytössään? Otin vasta joku aika sit käyttöön ja olen ihmetellyt kun siellä on vain jokunen yhteystieto.. Mulla on kuitenkin parisataa numeroa yhteystiedoissani joten luulis niistä käyttävän whatsappia enemmän kuin vajaa 10kpl. o_O
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:03"]Otin paikalla olon kokonaan pois, sillä muutamissa ryhmäkeskusteluissa joku aina vaanii ja vaatii vastauksia heti, koska "x on kuitenkin nähnyt tämän viestin". Jos sovellus jää päälle, se näyttää, että olisin paikalla koko ajan, keskellä yötä tai koko työpäivän, vaikken todellakaan ole.
[/quote]
Ei se näytä sun paikallaoloa muille kuin silloin kun sulla on se sovellus siinä silmien edessäsi auki. Jos se jää taustalle auki, niin ei näytä silloin sun olevan läsnä.
[/quote]
Kyllä näytti. Testattiin homma parin kaverin kanssa. Tästä tosin on yli vuosi aikaa, on varmaan päivitetty pois.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:03"]Otin paikalla olon kokonaan pois, sillä muutamissa ryhmäkeskusteluissa joku aina vaanii ja vaatii vastauksia heti, koska "x on kuitenkin nähnyt tämän viestin". Jos sovellus jää päälle, se näyttää, että olisin paikalla koko ajan, keskellä yötä tai koko työpäivän, vaikken todellakaan ole.
[/quote]
Ei se näytä sun paikallaoloa muille kuin silloin kun sulla on se sovellus siinä silmien edessäsi auki. Jos se jää taustalle auki, niin ei näytä silloin sun olevan läsnä.
[/quote]
Kyllä näytti. Testattiin homma parin kaverin kanssa. Tästä tosin on yli vuosi aikaa, on varmaan päivitetty pois.
[/quote]
Niin on päivitetty
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:53"]OT mutta siis olenko käsittänyt oikein, että whatsapilla näkee vain ne yhteystiedot joilla on sun puhelinnumero kännyssään ja whatsappi käytössään? Otin vasta joku aika sit käyttöön ja olen ihmetellyt kun siellä on vain jokunen yhteystieto.. Mulla on kuitenkin parisataa numeroa yhteystiedoissani joten luulis niistä käyttävän whatsappia enemmän kuin vajaa 10kpl. o_O
[/quote]
Kyllä siellä pitäis näkyä kaikki sun yhteystietoihin (puhelinnumero) tallennetut henkilöt, joilla on whatsapp. Päivitä yhteystiedot, niin pitäis näkyä enemmän. Mulla näkyy siellä myös mm. joku roskakuski, jolle soitin pari kertaa työasioissa ja yks tyyppi, jolle myin konserttilipun huuto.netissä. Ja muitaki ihan random-ihmisiä, jotka olen tallentanut ja unohtanut poistaa myöhemmin. :D
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:03"]Otin paikalla olon kokonaan pois, sillä muutamissa ryhmäkeskusteluissa joku aina vaanii ja vaatii vastauksia heti, koska "x on kuitenkin nähnyt tämän viestin". Jos sovellus jää päälle, se näyttää, että olisin paikalla koko ajan, keskellä yötä tai koko työpäivän, vaikken todellakaan ole.
[/quote]