Miksi kiihdytätte kun joku yrittää ohittaa?
Autoilijat siis. Ensin haaveillaan 60-80km/h satasen alueella, mutta kun tulee ohituskaista tai pitkä suora niin vauhti kiritään eikä tahota päästää ohi? MIKSI??? Sikavittumaista!
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:45"]
Toisinaan periaatteesta, tunnustan. Mä en tosin aja koskaan alinopeutta mutta silti joskus samaa vauhtia ajavien tuntuu olevan pakko päästä ohi mun pienestä punasesta autosta. Guess what? Ei onnistu poju, mä en ole mikään hidasteleva nössö tai alempi arvonen tienkäyttäjä vaan siksi ettei mulla ole varaa parempaan autoon! Joten aja kiltisti perässä tai kolari :-)
[/quote]
Onko pippelisi kenties kovinkin pieni?
[/quote]
Mulla ei ole moista värkkiä :-) niin miksi mun eteen saisi tulla ilman syytä?
[/quote]
Miksi se on sulta pois jos joku haluaa ohi? Ego kärsii. Kakara.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:01"]
Autoilijat siis. Ensin haaveillaan 60-80km/h satasen alueella, mutta kun tulee ohituskaista tai pitkä suora niin vauhti kiritään eikä tahota päästää ohi? MIKSI??? Sikavittumaista!
[/quote]
Tämmöisissä tilanteissa on tapana vähän polkaista enemmän kaasua ja ajaa vajukin eteen kohtalaisen läheltä. Sitä saa mitä tilaa.
[/quote]
Ja sun kaltaset kiilataan sitten tieltä vai? Että tätähän sä tilasit.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:45"] Toisinaan periaatteesta, tunnustan. Mä en tosin aja koskaan alinopeutta mutta silti joskus samaa vauhtia ajavien tuntuu olevan pakko päästä ohi mun pienestä punasesta autosta. Guess what? Ei onnistu poju, mä en ole mikään hidasteleva nössö tai alempi arvonen tienkäyttäjä vaan siksi ettei mulla ole varaa parempaan autoon! Joten aja kiltisti perässä tai kolari :-) [/quote] Onko pippelisi kenties kovinkin pieni? [/quote] Mulla ei ole moista värkkiä :-) niin miksi mun eteen saisi tulla ilman syytä?
[/quote]
Ai kyse olikin sinun yksityistiestä. Ok.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:45"]
Toisinaan periaatteesta, tunnustan. Mä en tosin aja koskaan alinopeutta mutta silti joskus samaa vauhtia ajavien tuntuu olevan pakko päästä ohi mun pienestä punasesta autosta. Guess what? Ei onnistu poju, mä en ole mikään hidasteleva nössö tai alempi arvonen tienkäyttäjä vaan siksi ettei mulla ole varaa parempaan autoon! Joten aja kiltisti perässä tai kolari :-)
[/quote]
Samaa vauhtia ajavat, ajavat ohi. Paradoksi. o_O
[/quote]
Idiootti
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:52"]
Ei ongelmaa täälläkään, kyllä minun autoni kiihtyy vaikka joku vatipää yrittää kiihdyttää japsipaskaansa vaikkei osaa.
[/quote]
Samaa mieltä, vaikka ajankin japsipaskalla. :D Kyllä ne ohituksen estämistä yrittävät jäävät kauas taakse.
Kyllä minun vanha japsipaska kiihtyy,mutta olisihan se ohitus turvallisemmin ohi ja ehkä jopa useempi pääsee ohi jos noi teiden ritarit pitäs sen ajonopeutesa vakaana!
Kun ajaessa tulee selattua nettiä yms. puuhaa niin ei huomaa, että tulee ajettua alinopeutta. Sitten kun joku lähtee ohittamaan, niin huomaan...ups...menen liian hiljaa ja kiihdytän norm. nopeuteen. Eli en kiusallani kiihdytä vaan tuon takia. Nykyisessä autossa ei ole vakionopeudensäädintä jolla voisi pitää tasaista nopeutta, vaikka ajaessa olisikin muuta puuhaa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:45"]
[/quote]
Joskus hyvin harvoin kaltaisiasi tulee tien päällä (perä edellä) vastaan.
Aina yhtä hauskaa kun ihan tosissanne yrittää estää minua ohittamasta! Joskus olen pintakaasulla ajanut vieressänne kun kiihdytätte 80-->150 km/h paikkeille ja sitten painanut kaasun pohjaan.
Olette jo luulleet että "tuo rinnallani kiihdyttää minkä autostaan lähtee, ei pääse ohi! Hähähä!" Mutta totuus on karvas...
[/quote]
Ihme juttu kun ei näin ole silti juurikaan tapahtunut :-)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:54"]Kun ajaessa tulee selattua nettiä yms. puuhaa niin ei huomaa, että tulee ajettua alinopeutta. Sitten kun joku lähtee ohittamaan, niin huomaan...ups...menen liian hiljaa ja kiihdytän norm. nopeuteen. Eli en kiusallani kiihdytä vaan tuon takia. Nykyisessä autossa ei ole vakionopeudensäädintä jolla voisi pitää tasaista nopeutta, vaikka ajaessa olisikin muuta puuhaa.
[/quote]
Kantsisko oottaa et ohittaja pääsee ohi ja kiihytellä vasta sitte?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:52"]Ei ongelmaa täälläkään, kyllä minun autoni kiihtyy vaikka joku vatipää yrittää kiihdyttää japsipaskaansa vaikkei osaa.
[/quote]
No mä kyllä osaan. Paremmin kuin moni että revi siitä. Vittu te miehet ootte urpoja...
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:47"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:45"]
[/quote]
Onko pippelisi kenties kovinkin pieni?
[/quote]
Mulla ei ole moista värkkiä :-) niin miksi mun eteen saisi tulla ilman syytä?
[/quote]
Miksi se on sulta pois jos joku haluaa ohi? Ego kärsii. Kakara.
[/quote]
Ai kun egoilijan on vaan päästävä ohi. Kuka tässä oli se kakara? Kyllä idiootteja saa vähän opettaa.
Teen kiusaa sinulle törttääjä. Oikein nautin kun tiristät kotterosi rinnalla ja näytän mihin kuusilitraiseni pystyy ;-)
Mua ärsyttää,kun on ihan pakko vään vängätä ohi ja ajaa siihen turvaväliin.Sitten kuitenkin jäädään nössöilemään siihen eteen.Lähes poikkeuksetta ohitukset ovat turhia.Joten pysykää te kikkelinjatkeillane/miestenne audeilla ihan nätisti vaan siellä perässä,tai lähtekää aiemmin kotoanne:).
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:52"]
Ei ongelmaa täälläkään, kyllä minun autoni kiihtyy vaikka joku vatipää yrittää kiihdyttää japsipaskaansa vaikkei osaa.
[/quote]
Samaa mieltä, vaikka ajankin japsipaskalla. :D Kyllä ne ohituksen estämistä yrittävät jäävät kauas taakse.
[/quote]
No tulkaa kokeilemaan pk-seudulle ja 4- ja 5-tielle uhoaja pellet.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:58"]Teen kiusaa sinulle törttääjä. Oikein nautin kun tiristät kotterosi rinnalla ja näytän mihin kuusilitraiseni pystyy ;-)
[/quote]
Kumma kyllä se kuuslitranen ei kule matka-ajossa satasta, onks se rikki kun voi vaan kiihytellä?
Näitä kommentteja kun lukee ei kohta uskalla enää tuonne liikenteeseen... Kaikenlaisia kuskeja sitä on!
Eli pitää pysyä kotona jos haluaa ohi jostain 30km/h alle rajotuksen kulkevasta haaveilijasta? Ookoo...
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:59"]Mua ärsyttää,kun on ihan pakko vään vängätä ohi ja ajaa siihen turvaväliin.Sitten kuitenkin jäädään nössöilemään siihen eteen.Lähes poikkeuksetta ohitukset ovat turhia.Joten pysykää te kikkelinjatkeillane/miestenne audeilla ihan nätisti vaan siellä perässä,tai lähtekää aiemmin kotoanne:).
[/quote]
Näin juuri. Liikkuuhan täällä joillakin päässä muutakin kun vaan silmät.