Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kiihdytätte kun joku yrittää ohittaa?

Vierailija
21.08.2015 |

Autoilijat siis. Ensin haaveillaan 60-80km/h satasen alueella, mutta kun tulee ohituskaista tai pitkä suora niin vauhti kiritään eikä tahota päästää ohi? MIKSI??? Sikavittumaista!

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 15:45"]

Toisinaan periaatteesta, tunnustan. Mä en tosin aja koskaan alinopeutta mutta silti joskus samaa vauhtia ajavien tuntuu olevan pakko päästä ohi mun pienestä punasesta autosta. Guess what? Ei onnistu poju, mä en ole mikään hidasteleva nössö tai alempi arvonen tienkäyttäjä vaan siksi ettei mulla ole varaa parempaan autoon! Joten aja kiltisti perässä tai kolari :-)

[/quote]

Joskus hyvin harvoin kaltaisiasi tulee tien päällä (perä edellä) vastaan.

Aina yhtä hauskaa kun ihan tosissanne yrittää estää minua ohittamasta! Joskus olen pintakaasulla ajanut vieressänne kun kiihdytätte  80-->150 km/h paikkeille ja sitten painanut kaasun pohjaan.

Olette jo luulleet että "tuo rinnallani kiihdyttää minkä autostaan lähtee, ei pääse ohi! Hähähä!" Mutta totuus on karvas...

[/quote]

Ihme show täytyy järjestää. Itse ajan vanhalla amerikkalaisella muskeliautolla, eikä minun tarvi näyttää kenellekkään, että autoni kulkee lujaa. Se on vähän niin kuin sanomattakin selvää, joten ei syytä esiintyä ja ohitella. Jos joku on niin kiireinen, että haluaa ohittaa minut, siitä sitten vain.

[/quote]

Sen shown järjestää mielestäni se joka nostaa omaa nopeuttaan havaittuaan ohi ajavan.

Ja ihan sama saavutanko hitaammin ajavan vanhan Ladan tai uuden Ferrarin -se kulkee minua hitaammin joten ajan siitä ohi.

[/quote]

No aja ihan vapaasti. Ei minua ohittelu häiritse. Ohitan itsekkin, jos joku ajaa alle nopeusrajoituksen. Ihmiset ovat kummallisen pikkumaisia liikenteessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla