Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nykyään deittimarkkinoilla mitään toivoa, jos ei ole tekoripset, huulitäytteet, hiuslisäkkeet jne?

Vierailija
15.03.2022 |

Tuntuu että nykyään kaikilla on niin paljon ehostettu ulkonäköä, että jos näitä ehostuksia ei ole niin on samaa tasoa 70v mummojen kanssa eikä sinua nähdä edes naisena.

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä miehet sheimaa luonnottomia naisia mutta somessa niitä kuitenkin kieli pitkällä tiiraavat 😅

Vierailija
142/150 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on aihe mistä "saa" olla vain yhtä mieltä. Mutta nyt kun anonyymisti kirjoitan, niin kerron sellaista mitä en koskaan livenä sanoisi. Uskokaa tai jättäkää uskomatta, mutta tässä tulee:

Aloitan itsestäni. Olen 39v urheilullinen mies. En bodari, mutta oikein hyvässä kunnossa. Naaman tiedän olevan sellainen, että se useita naisia myös miellyttää maskuliinisine piirteineen. Työelämässä semi-menestynyt. En ole johtaja, vaan keskijohtoa, mutta oikein hyvällä palkalla. Olen ekstrovertti, ihan fiksu, puhun sujuvasti aiheesta kuin aiheesta ja olen sosiaalisesti rohkea persoona. Löydän usein hyvin seuraa ja uskon että seurassani viihdytään. Seuraa saan niin livenä kuin Tinderistä.

Haenko erityisesti naista jolla on tekoripset ja hiuslisäkkeet? En hae. En osaa kiinnittää sellaisiin varsinaisesti edes huomiota, mutta haen rinnalleni naisellista naista. Se ei tarkoita että korkokengillä pitää mennä hangessakin ja että hiusten tulee ylettyä pyllyn alapuolelle. Mutta pidän kauniista naisellisista silmistä. Jos ne on saatu aikaan tekoripsillä, niin so be it. Pidän pitkistä hiuksista, jos ne on saatu aikaan hiuslisäkkeellä, niin sitten olkoon niin. Ja naisellisuus ei tässä kontekstissa tarkoita "sotkuista" kuten jotkut sen ehkä tahallisesti väärin ymmärtävät. Liika on aina liikaa. Mutta pidän siitä että nainen korostaa nimenomaan naisellisuuttaan. Minä haluan olla parisuhteessa mies ja haluan rinnalleni naisen, eikä toisinpäin

Minulle on ihan sama jos mielipiteeni takia joku ei minusta pidä. Kerroin myös jo alussa, että en minä tätä muutenkaan livenä kenellekään naiselle töksäyttäisi. En ole koskaan epäkohtelias. Jos vain huomaan, että nainen ei ole etsimäni, niin kohteliaasti sanon etten tuntenut nyt vain sitä kipinää meidän välillämme. Asia jää sillensä. Tiedän myös hyvin, että tuolla on paljon miehiä joilla ei ole samaa valinnan mahdollisuutta kuin itselläni. Nämä naiset taatusti löytävät kyllä seuraa, vaikka minä en ole heille se oikea. Mutta silloin kun mies on tilanteessa, että hänkin saa jo hieman valita, niin uskon etten ole näiden mielipiteideni kanssa ainoa. Ei korkean statuksen miehet sattumalta ole Minttu Räikkösiä vierelleen valinneet. Miehillä on universaali mieltymys pitää naisessa feminiinisiksi mielletyistä ominaisuuksista. Eli jos haluaa kaltaisiani miehiä, niin ehkä ne tekoripset ja hiustenpidennykset ei ole niin maailman kamalin asia itselleen sitten laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekoripset, huulitäytteet ja hiuslisäkkeet ei sytytä mua pätkääkään. Jos naisella on lantio leveämpi kuin vyötärö, hyvä perse ja edes suht nätit kasvot, niin lähtökohtaisesti olen kyllä hyvinkin kiinnostunut, muuta ei tarvita. Jotkut huulitäytteet tai voimakas meikki on mulle vaan turnoff. 

M30

Vierailija
144/150 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti miehet, katsotteko esim. rannalla naisia jotka näyttävät tavallisilta pienine rintoineen ja lättäpyllyineen kuin niitä joilla on treenatut pakarat (mahdollisesti peppuimplantit), silikonirinnat ja tekorusketus? Uskon kyllä että 98% miesten mielenkiinto siirtyy tuohon jälkimmäiseen... tai ne jotka eivät sitä myönnä eivät vain kehtaa. 

Vierailija
145/150 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

h u o r a t

Vierailija
146/150 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali paino on kaiken A ja O.

Aijaa, no ihmeen hiljaista on ollut siitä huolimatta.

Vierailija
147/150 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuli kerran oltua suhteessa naisen kanssa, jolla oli aina oltava sotamaalaus ja se elämä oli yhtä odottelua. Missään ei oltu koskaan ajoissa, kun pelin edessä vierähti aina luvattoman paljon aikaa. Kyseessä oli vielä nainen, joka oli minusta kauniimpi saunanraikkaana kuin mitä radalle lähtiessä. Mitkään vakuuttelut eivät kuitenkaan riittäneet, koska piti näyttää hyvältä myös hänen kavereidensa silmissä.

Vierailija
148/150 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se menee. Luonnolliset naiset eivät ole miesten mieleen.

Luonnolliset naiset nimenomaan on miesten mieleen, jos on luonnostaan paksut huulet, pieni nenä, tuuheat silmäripset ja hiukset vyötärölle.

Miehet eivät erota sitä, että onko ne paksut huulet, tuuheat silmäripset, pitkät hiukset jne. aitoja vai täytteitä ja pidennyksiä. Sanovat haluavansa luonnollisen, mutta todellisuudessa se laitettu miellyttää enemmän. Luulevat, että on luonnonkaunis. 

Vierailija
149/150 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se menee. Luonnolliset naiset eivät ole miesten mieleen.

Luonnolliset naiset nimenomaan on miesten mieleen, jos on luonnostaan paksut huulet, pieni nenä, tuuheat silmäripset ja hiukset vyötärölle.

Miehet eivät erota sitä, että onko ne paksut huulet, tuuheat silmäripset, pitkät hiukset jne. aitoja vai täytteitä ja pidennyksiä. Sanovat haluavansa luonnollisen, mutta todellisuudessa se laitettu miellyttää enemmän. Luulevat, että on luonnonkaunis. 

Olen huomannut samaa. Huokailevat tällaisen perään ja toitottavat kuinka luonnonkaunis nainen on vaikka tarkkasilmäiset huomaavat että täytetyt huulet ovat. Vai onko kyse siitä että on kauniit täytetytkin huulet jos sopivat kantajalleen? Näin ei saa sanoa, laittaa miehet huonoon valoon

Vierailija
150/150 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti miehet, katsotteko esim. rannalla naisia jotka näyttävät tavallisilta pienine rintoineen ja lättäpyllyineen kuin niitä joilla on treenatut pakarat (mahdollisesti peppuimplantit), silikonirinnat ja tekorusketus? Uskon kyllä että 98% miesten mielenkiinto siirtyy tuohon jälkimmäiseen... tai ne jotka eivät sitä myönnä eivät vain kehtaa. 

Rintojen koolla ei mulle niin väliä, mutta jos pylly on lättänä niin sitten en kyllä pysty kiinnostumaan naisesta. 

Myönnän kyllä että jos rannalla näkyy sekä lättänä pylly että treenatut pakarat, niin totta helvetissä mielenkiinto siirtyy niihin treenattuihin pakaroihin. Kumpaa itse katsoisit mieluummin: adonista jonka yläkroppa on V:n muotoinen, vai tynnyrimahaista kaljua ukkoa?