Ei voi mitään, mutta tuttavani helppo elämä ärsyttää
On tilanteessa, että ei käy tällä hetkellä edes töissä. Tekee luottamushommia kotipaikkansa kuntapuolella, siis lähti mukaan politiikkaan ja pyörii toisten elitistien joukossa. Miehensä erittäin hyväpalkkaisessa työssä, jolla elättelee koko perhettä ja ostelee kaikkea kivaa vaimolle, joka treenaa salilla ja ulkoilee, sekä tekee niitä luottamustoimia ajankulukseen. Ja on kotona odottamassa lapsia koulusta kotiin.
Vähän väliä some laulaa, miten ”mieheni varasi meille lomat Lappiin.”, ”Mieheni osti ihana iiik yllätyksen Marimekon laukun.”, ” Mieheni on niin ihana, mikä yllätys taas äitienpäivän aamuna: taustalla jotain kallista merkkitavaraa.” Ja nyt kaiken huippuna pihassa uusi musta bemari, ”Mieheni oli minulle yllätyksenä hommannut uuden auton!!!.”
Siis ihanaa ihanaa ihanaa. Tänne kun tällaista kirjoittaa niin kuulee vaan olevansa kateellinen paskiainen, kaikki muut olisi vaan niin iloisia tietenkin toisten puolesta.
Mietin vaan, että eikö tämä tuttavani ymmärrä oikeasti omaa ärsyttävää tyyliään kehua omilla tavaroillaan ja miehensä tuloilla? Hän muuten on olevinaan niin jalat maassa tyyppi, mutta minusta tämä tyyli jatkuvasti julkaista kallista materiaa ja hehkuttaa sitä että hänelle näitä vaan tulee miehen kautta, on jokseenkin ärsyttävä.
Ja kyllä, itse en moisia saa. Mieheni ei ole mikään kovatuloinen ja kaiken mitä haluan saan kyllä itse ostaa ja säästää. Ja yleensä ne menee lasten hankintoihin kaikki omat säästöt.
Kommentit (112)
Luulen, että eroat miehestäsi 5 vuoden sisällä.
Ymmärrän, että ärsyttää. Jotkut ei tajua omaa leveilyään tai sitten ihan haluavat leveillä. Tuo on kuitenkin vain pintaa, ja pinnan alla voi muhia asioita, jota et kadehtisi yhtään. Lähimmistäänkään ei tiedä, mitä kaikkea heidän elämäänsä kuuluu. Eivät kaikki kerro ikävyyksiä, mutta pitävät kulissit pystyssä.
No, toisilla on helppo elämä ja kivat, rikkaat miehet. On mullakin yksi miehen sukulainen kateellinen, kun mulla on kuulemma niin helppo elämä ollut. Valis
Ei kai nyt fiksu aikuinen mistään tavaroista noin intoile. Kuulostaa epäkypsältä. Ja vielä että laittaa noin someen. Lapsellista.
Mä ymmärrän AP:tä. Tunteet on tunteita eikä aina oikeutettuja.
En kyllä koskaan lakkaa ihmettelemässä kuinka ihmiset kuvittelevat tietävänsä toisten elämästä kaiken.
Jos elää helppoa ja mukavaa elämää, niin sitä ei saa näyttää edes ystäville?!
Ei siellä välttämättä ole mitään ongelmia tai negatiivisia asioita, joita peitellään. Joillain elämä on tuollaista. Sallittakoon se heille. Kateellista ja pahansuopaa selkäänpuukottajaa ei kaipaa kukaan.
Ymmärrän. Mulla on yksi samanlainen kaveri, mutta ratkaisin ongelman (eli oman ärsytyksen) siten, että lopetin hänen seuraamisen somessa.
Edelleen mukava häntä nähdä.
No jo on katkeraa. Kannattaisi poistua somesta ja keskittyä omaan elämään.
Itse olen sitä mieltä että jos kehuu asioilla niin karma hoitaa jossain vaiheessa asian toisinpäin,eli kohta heillä ei ole varaa ostaa mitää n..en ikinä kerro jos mieheni jotain ostaa koska tiedän että ei se ole soveliasta. Voi olla myös taika uskoa mutta näin itse ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että eroat miehestäsi 5 vuoden sisällä.
aivan varmasti. ap ei selvästikään saa loisittua omalta mieheltään niin paljon rahaa kuin kuvittelee "ansaitsevansa"
Olisit ottanut silloin âhŧéríiñ kun sitä oli tarjolla. Ehkä nyt olisit se joka spammaa someen onneaan.
Mun mies osti mulle antiikkisen kultasormuksen. :)
En voisi edes kuvitella että joku mies elättäisi. Miten ihmiset edes päätyy siihen.
Kaikilla on jotain murheita elämässä jossain vaiheessa, joista ei välttämättä muille huudella. Turhaan kadehdit, et voi tietää mitä on kauniin pinnan alla.
Tuttavallasi ei ole sosiaalista pelisilmää, kun tuollaista laittaa someen. Leuhkiminen on mautonta noin yleisesti, enkä ymmärrä miksi face ja insta laskee niin monen rimaa itsekorostukselle ja leveilylle. Tai käsi pystyy kuinka moni aidosti ilahtuu kun joku semikaveri alleviivailee oman elämänsä etuoikeuksia kuvien kanssa?
Ap on ruma.