Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

44 euroa sai taas maksaa kampaajalla ja sitten kotiin siistimään leikkaamatta jääneet kohdat

Vierailija
15.03.2022 |

Minulla on suorat ohuet hiukset. Silti kampaajat AINA jättävät joitakin kohtia leikkamatta. Esim. jos leikkautan pituudesta 6 cm, löytyy päästä 6cm muita pidempiä pikku tupsuja. Järkky hinta muutenkin ja työnjälki aina huolimatonta riippumatta siitä kenellä käy. Hiusteni leikkaamiseen menee 15-20 minuuttia. Viereisessä tulossa miesten hiustenleikkuu 22 euroa ja sen työstämiseen menee vähintään 45 minuuttia!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun itselle on parturi aina näyttänyt ensin tuloksen johon on voinut sitten pyytää korjauksia ennen maksulle siirtymistä

Tuo näyttö on vaan muodollisuus, ei ole juuri aikaa enää korjailla. Seuraava jo tulossa penkkiin.

Vierailija
42/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lapoihin ulottuvat hiukset ja pyysin leikkaamaan n. 20 senttiä pois. Hiukset ohuet ja suorat ja kampaaja leikkasi kerralla koko massan, ei siis edes nostanut osaa edestä vaan kaikki kerralla. Hinta oli 37,-

Myöhemmin kun kasvoivat kävin tasaamassa latvoja, leikkasi noin 10 senttiä pois ja hinta oli 27,- käytti enemmän aikaa, leikkasi kolmessa osassa, föönasi ja ohenti latvoja.

Eka leikkaus oli kuulemma mallinmuutos :D

Nämä prisman kampaamossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli lapoihin ulottuvat hiukset ja pyysin leikkaamaan n. 20 senttiä pois. Hiukset ohuet ja suorat ja kampaaja leikkasi kerralla koko massan, ei siis edes nostanut osaa edestä vaan kaikki kerralla. Hinta oli 37,-

Myöhemmin kun kasvoivat kävin tasaamassa latvoja, leikkasi noin 10 senttiä pois ja hinta oli 27,- käytti enemmän aikaa, leikkasi kolmessa osassa, föönasi ja ohenti latvoja.

Eka leikkaus oli kuulemma mallinmuutos :D

Nämä prisman kampaamossa.

Just näin! Niin tuttua. Vähintään puolet kerroista tekevät juuri näin, etteivät edes osissa/kerroksissa leikkaa. Kuten sanoin 15-20 minuuttia käyttävät. Jos nyt itse kuvittelee, että vetäisi suoran tasoituksen yhdessä kerroksessa, niin eipä siinä tuota kauemmin saa aikaa kulumaan. Melkoinen tuntiliksa sanonpa vaan. >120 euroa/h. Noh, ehkä se on se sähkölaskun hinta, joka muodostuu siitä, kun koittavat loppuajan nykertää föönillä ja pyöröharjalla sitä surkeeta lopputulosta johonkin malliin.

Vierailija
44/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kampaajaa on tosi vaikea löytää ja vaikka moni kuinka kehuisi jotain tiettyä voi tämä silti saada omaan päähän pelkkää tuhoa aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä