Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

44 euroa sai taas maksaa kampaajalla ja sitten kotiin siistimään leikkaamatta jääneet kohdat

Vierailija
15.03.2022 |

Minulla on suorat ohuet hiukset. Silti kampaajat AINA jättävät joitakin kohtia leikkamatta. Esim. jos leikkautan pituudesta 6 cm, löytyy päästä 6cm muita pidempiä pikku tupsuja. Järkky hinta muutenkin ja työnjälki aina huolimatonta riippumatta siitä kenellä käy. Hiusteni leikkaamiseen menee 15-20 minuuttia. Viereisessä tulossa miesten hiustenleikkuu 22 euroa ja sen työstämiseen menee vähintään 45 minuuttia!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahda kampaajaa.

Vierailija
2/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä huonosti osannu valita kampaajan, jos kaikki jättää jotain tupsuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pata päähän ja leikkaat itse reunoja myöten.

Vierailija
4/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kun vielä osaist järkevästi selittää, miksi et saa suutasi auki siellä kampaajalla ja pyydä häntä siistimään "leikkaamatta jääneitä" kohtia.

Vierailija
5/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suolanen hinta tommosesta? Pks? Täällä saa puolet halvemmalla.

Vierailija
6/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut huonosti valitut kampaajat sulla. Kun kampaaja on työn lopuksi näyttänyt peilistä takaa miltä näyttää, niin oletko sanonut että ok, hyvä tuli?

Vierailija
7/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, vähän hankala uskoa, että mikäli olet käynyt useammallakin koulutetulla kampaajalla, KAIKKI ja AINA onnistuisivat jättämään jonkin kohdan leikkaamatta. Olisiko niin, ettet esim. ymmärrä, että he kerrostavat hiuksesi, jotta ne laskeutuisivat paremmin tai jättävät esim. tarkoituksella otsahiuksissa reunahiukset vähän pitemmiksi kehystämään kasvoja? Mutta oli tahallista tai vahingossa tapahtuvaa, miksi ihmeessä et sano asiasta kampaajalla ja pyydä häntä leikkaamaan ne kohdat, jotka omasta mielestäsi vielä leikkaamista kaipaavat?

Vierailija
8/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on käynyt niin, että kotona hiuksia kammatessa olen vasta huomannut, että sinne on jäänyt joku pidempi haippu, mutta olen käynyt vuosien varrella kymmenillä kampaajilla ja tuo on siis tapahtunut kahden kampaajan kohdalla. En todellakaan usko, että ap:llä on siellä jotain ylimääräistä joka kerta.

Vierailija
9/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ohuthiuksisena luovuttanut kampaajalla käynnin jo vuosia sitten. En kokenut siitä mitään hyötyä, pelkästään rahanmenoa ja vtutusta. Nyt siistin itse latvojani silloin tällöin ja ihan hyvin pärjää näin, ei ne kampaajat mitään ihmeitä tämmöiselle voi tehdä niin parempi jättää itkut ja hampaidenkiristelyt väliin.

Vierailija
10/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika suolanen hinta tommosesta? Pks? Täällä saa puolet halvemmalla.

Tummat miehet leikkaavat meidän ratitilla tosi halvalla, 12 euroa.  Samalla siistivät kulmakarvat  ja jos vanhalla mummelilla kasvaa partaa, sekin siistitään samaan hintaan.

Vierailija
11/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hapsuja on jäänyt ja huomaat ne kotona, niin menet takaisin kampaajalle ja sanot, että huomasit ne vasta kotona. Kyllä kampaajat jälkensä korjaavat ja siitä korjailusta ei tietenkään tarvitse maksaa.

Minulla on lähes vyötärölle ulottuvat aika paksut hiukset ja joskus ennen muinoin oli pari kertaa ongelmia värin kanssa, mutta itsekin opin avaamaan suuni ja sanomaan asiani. Kävin ennen koronaa kampaajalla usein, noin 5-6 viikon välein ja pääsääntöisesti tuli aina hyvä, nyt tulee joka kerta tosi hyvä, koska sanon, jos jotakin kaivertaa, mutta usein jälki on loistavaa.

Vierailija
12/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne siellä kampaajalla peilistä näy! Ovat jossakin sivulla tai niskassa ja kampaajat ei koskaan kampaa niitä suoriksi. Kotona kun vetää kamman hiusten läpi niin taas paljastuvat.

Jakaukseni on myös vähän sivulla, niin anna olla, jos muutama hius jakauksesta onkin toisella puolella kuin mitä kampaajalla ollessa niin ovat taas liian pitkiä! Siis eikö ole mahdollista leikata niin, että jakausta voi pitää missä vain ilman, että toisella puolella on sitten pari senttiä pidempiä haivenia?? Joo voi olla, että kampaajien mielestä hiukseni ovat niin rumat, ettei näihin viitsi edes panostaa!!

Vierailija
13/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne tupsut olivat " tukihiuksia"

Vierailija
14/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ollut huonosti valitut kampaajat sulla. Kun kampaaja on työn lopuksi näyttänyt peilistä takaa miltä näyttää, niin oletko sanonut että ok, hyvä tuli?

Töykeä vastaus. Jospa hän ensi kertaa kävi miksi olet ilkeä?

Vierailija
15/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkeessä Hiustenleikkuuseen varataan vähintään 30 min

Vierailija
16/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikkeessä Hiustenleikkuuseen varataan vähintään 30 min

Voidaan varata joo, mutta ei ne mun hiuksiin ikinä käytä niin paljoa aikaa. Useimmiten olen sitä paitsi käynyt paikoissa, jonne voi kävellä sisään ilman ajanvarausta. Parempi heille, kun pääsevät minusta ennen 30 min täyttymistä eroon. Nyt sanotte, että mene jonnekin paremmalle kampaajalle, jonne varataan aika. No kun ei mun hiuksista mitään ihmeellistä saa aikaan niin en viitsi enempää maksaa kuin mitä esimerkiksi nyt maksoin. Tämä paikka oli Helsingin keskustassa ja netissä asiakkaiden arviot 4,5/5.

Vierailija
17/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töykeä vastaus. Jospa hän ensi kertaa kävi miksi olet ilkeä?

'

Täh, ei siinä ollut mitään ilkeää? Ensin ihmettelin että on tosiaan ollut huonosti valitut kampaajat, kuten ap:kin aloitusviestissään totesi heidän olleen surkeita. Eli myötäilin ap:ta, ei vissiin ilkeää?

Sitten kysyin että mitä ap on kampaajalle lopuksi vastannut. Mitä ilkeää siinä oli?

Entä sitten jos kävikin ekan kerran, voi se silti olla huono säkä siinä kampaajavalinnassa. Ja jokainen kampaaja näyttää sitä peiliä lopuksi, myös siellä ekalla kerralla. Eihän tää sun kommentti liity mihinkään mitä sanoin?

Vierailija
18/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun itselle on parturi aina näyttänyt ensin tuloksen johon on voinut sitten pyytää korjauksia ennen maksulle siirtymistä

Vierailija
19/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävin lähiökampaajalla n. 5,5 km Helsingin keskustasta. Oli oikein aika varattuna. Silloinkin jäi täysin leikkaamattomia kohtia! Googlessa vain viiden tähden arvioita! Niin että pitääkö mun jatkossa sanoa aina kampaajille, että hei viitsitkö vaihtaa vähän jakauksen paikkaa ja katsoa, ettei toiselle puolelle tule pitkiä hiuksia. Ja hei viitsitkö kammata hiukset suoriksi? Ja hei viitsitkö kammata hiukset niskastani suoriksi ja tarkistaa? Heidänhän se hiustenleikkuu pitäisi osata! En tajua kyllä.

Vierailija
20/44 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi kävin lähiökampaajalla n. 5,5 km Helsingin keskustasta. Oli oikein aika varattuna. Silloinkin jäi täysin leikkaamattomia kohtia! Googlessa vain viiden tähden arvioita! Niin että pitääkö mun jatkossa sanoa aina kampaajille, että hei viitsitkö vaihtaa vähän jakauksen paikkaa ja katsoa, ettei toiselle puolelle tule pitkiä hiuksia. Ja hei viitsitkö kammata hiukset suoriksi? Ja hei viitsitkö kammata hiukset niskastani suoriksi ja tarkistaa? Heidänhän se hiustenleikkuu pitäisi osata! En tajua kyllä.

Jakausongelma ratkeaa sillä, että sanot haluavasi leikkauksen keskijakauksella. Minä aina pyydän että hiukset pestään ensin ja leikkaus keskijakauksella eikä kertaakaan ole ollut ongelmia. Jos menet kampaajalle sivujakauksella etkä sano mitään, kampaaja olettaa, että haluat pitää sivujakaksen ja leikkaa sen mukaan. Ei ne osaa lukea ajatuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä