Poikaystävän outo käytös
Ei olla nähty vajaaseen kahteen viikkoon kun olen ollut matkoilla. Sovittiin että nähdään tänään. Eilen kuitenkin kysyin jos tulisin yöksi, hän sanoi että hänen täytyy nukkua. Vähän ihmettelin, aikaisemmin olen aina ollut tervetullut, okei lähetin viestin aika myöhään kyllä. No sovittiin siis että tänään nähdään. Minun piti kuuden jälkeen mennä hänen luokseen, mutta nyt soittikin, että voisi mennä kaupungille pyörimään jos saa jonkun mukaansa. Siis täh? Miksei pyytänyt minua mukaan? Miksei hän halua nähdä, ei olla kumminkaan vähään aikaan nähty...harmittaa.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:07"]Millä oikeudella itse olit kaksi viikkoa pois? Haluatko miehen vain silloin kun sinulle sopii?
[/quote]
Joo mutta kun sovittiin että nähdään tänään. Ja mulla ainakin on ikävä ja olisi kiva nähdä
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 16:07"]Millä oikeudella itse olit kaksi viikkoa pois? Haluatko miehen vain silloin kun sinulle sopii?
[/quote]
Joo mutta kun sovittiin että nähdään tänään. Ja mulla ainakin on ikävä ja olisi kiva nähdä
[/quote]
Missä olit silloin kun miehesi kaipasi sinua kaksi viikkoa? Ajattele myös muita kuin itseäsi välillä. Auttaa parisuhteessa moneen asiaan :)
Millä oikeudella itse olit kaksi viikkoa pois? Haluatko miehen vain silloin kun sinulle sopii?