Te jotka ette hyväksy "jätkien reissuja" miehelle
Niin teistä siis parisuhde = vankila? Mies ei saa tehdä haluamiaan asioita koska te ette "hyväksy"?
Millainen suhde on sellainen jossa aikuiselta evätään vapaus omiin tarpeisiin?
Kommentit (106)
Mies ei ole koskaan edes puhunut mistään jätkien reissuista. Mitä sellaiset ovat? Matkustetaan yhdessä tuttavapariskuntien kanssa, kuten myös aika vietetään pariskunnittain.
Mun mies ei tunne jätkiä::-(. Sillä on kyllä useita miespuolisia ystäviä,mjoiden kanssa käy kalareissuilla. Nyt oli kolme viikkoa ulkomailla, mökki vuokrattu ja auto. Tällä kertaa teinipoikamme oli mukana koko ajan.
Voiko joku olla päästämättä aikuista miestä jonnekin mihin hän haluaa mennä?
Mielipiteensä saa esittää ja mies sitten kuuntelee ja ottaa huomioon jos haluaa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:54"]
Mies ei ole koskaan edes puhunut mistään jätkien reissuista. Mitä sellaiset ovat? Matkustetaan yhdessä tuttavapariskuntien kanssa, kuten myös aika vietetään pariskunnittain.
[/quote]
Mennään kavereiden kanssa vaikka festareille, mökille, laivalla tai etelään. Missä pullossa pitää elää ettei tiedä, että ihmisillä on kaveripiirejä?
Voi ap, olen miettinyt ihan samaa! On muutamia kavereita jotka pistävät kunnolla hanttiin jos mies haluaa johonkin lähteä. Jo jos sen kerran vuodessa saavat mennä niin pitää soittaa puolen tunnin välein.. Naurettavaa.
Minkähänlainen "tarve" on ryyppyreissu jätkien kanssa?? Itse en ole koskaan näitä kieltänyt, vain ihmetellyt että mikä idea siinä perseilyssä on, mutta kun mieheni itse huomasi ettei se putkassa yöpyminen ole mukavaa tai se että pitää paimentaa muita perskänniläisiä ja pilata oma ilo niin nämä reissut loppui. Olisi ne loppuneet siihenkin että etsin paremman miehen joita ei rymyäminen enää kiinnosta, mutta onneksi tuo elämänvaihe meni ohi äkkiä. Jätkien reissut ovat lapsellisinta mitä tiedän ja pelkkää nuoruuden haikailua, olisi silloin kannattanut mennä niin ei enää perheellisenä tarvitse lähteä perseilemään.
Mä soisin miehelleni kyllä omaa sosiaalista elämää, kyllä mä luottaisin. Hänellä nyt vaan ei satu olemaan niitä "piirejä" , jätkiä tai mitään muitakaan porukoita joissa pyöriä. On meillä ystäviä mut ne on mun kautta. Sit sukulaisia tietty. Kaikki siis ok. Mutta ajattelen, että oma kaverielämä edes joskus olis tärkeää. Kun nythän on niin, että minulla olisi sitä kaveripiiriä sopivasti. Vaan kun MIES ei päästä mua yksin juuri mihinkään! Kun ei hänkään käy... Eikä vika ole siis päästämisessä. Olen usein jutellut asiasta, mutta minkäs teet. Ei kavereita voi ostaa. Mies on kyllä hauska ja fiksu, mutta jotenkin ne piirit on haihtuneet tai niitä ei ole annettu lapsuudenkodin puolesta kunnolla muodostaa, joka on oma teoriani. Kyllä me nautitaan kaksin reissuista tai lasten kanssa, mutta aikuinen vois tarvita myös tota kaveriaikaa. Ilman jotain teinimeininkiä tai parinvaihtoa... Siis muuten hauskaa ja juhlimistakin. Mut näin meillä.
Mies ei saa tehdä haluamiaan asioita... Jos ne miehen haluamat asiat ovat kännissä autolla kaahailu, puhelimen tms. hävittäminen, putkareissu, tai vaihtoehtoisesti sairaalareissu nakkikiskalta, sukupuolitaudin hankkiminen tai muuten vain ympäri kyliä huoraaminen ja kaiken päälle vielä puolison syyttely kaikesta tai pahoinpitely ja se että mies tyhjentää perheen kaikki rahat johonkin mistä ei jää mitään käteen lapsen säästöpossua myöten, niin naisella on pahasti jotain korvien välissä vialla jos tuollaisen hyväksyy mieheltään.
Sairaan mustasukkainen puoliso on oma lukunsa mutta näitä lukuunottamatta yleensä se mies on antanut aihetta rajojen laittoon.
*vika ei ole siis siinä, että minä en päästäisi häntä mihinkään.
nro 9
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:06"]
Minkähänlainen "tarve" on ryyppyreissu jätkien kanssa?? Itse en ole koskaan näitä kieltänyt, vain ihmetellyt että mikä idea siinä perseilyssä on, mutta kun mieheni itse huomasi ettei se putkassa yöpyminen ole mukavaa tai se että pitää paimentaa muita perskänniläisiä ja pilata oma ilo niin nämä reissut loppui.
[/quote]
Miksi olet ääliön kanssa?
Minun mieheni entisessä suhteessaan teki näitä miesten reissuja ja on pettänyt ex-vaimoaan jokaisella reissulla. Avoimesti kertoi asian minulle ja sanoi kun aloimme olemaan yhdessä ettei ikinä halua, että kumpikaan tekee niin. Me reissaamme kahdestaan, perheenä ja tuttava pariskuntien kanssa ja aina on hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:14"]
Mies ei saa tehdä haluamiaan asioita... Jos ne miehen haluamat asiat ovat kännissä autolla kaahailu, puhelimen tms. hävittäminen, putkareissu, tai vaihtoehtoisesti sairaalareissu nakkikiskalta, sukupuolitaudin hankkiminen tai muuten vain ympäri kyliä huoraaminen ja kaiken päälle vielä puolison syyttely kaikesta tai pahoinpitely ja se että mies tyhjentää perheen kaikki rahat johonkin mistä ei jää mitään käteen lapsen säästöpossua myöten, niin naisella on pahasti jotain korvien välissä vialla jos tuollaisen hyväksyy mieheltään.
[/quote]
Minusta naisella on pahasti päässä vikaa jos haluaa olla ääliön kanssa.
Eipä tuo ole mitään hyväksyntää edes tarvinnut, kun ei koskaan käy missään jätkien reissuissa.
Vai että vapaus omiin tarpeisiin. Heh heh.
Moneskohan aloitus aiheesta tällä viikolla..
Jos aihe puhuttaa niin se puhuttaa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:17"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:06"]
Minkähänlainen "tarve" on ryyppyreissu jätkien kanssa?? Itse en ole koskaan näitä kieltänyt, vain ihmetellyt että mikä idea siinä perseilyssä on, mutta kun mieheni itse huomasi ettei se putkassa yöpyminen ole mukavaa tai se että pitää paimentaa muita perskänniläisiä ja pilata oma ilo niin nämä reissut loppui.
[/quote]
Miksi olet ääliön kanssa?
[/quote]
Luuletko että ne jätkien reissut on mitään muuta kuin tuota perseilyä? Ollaanpa korvessa mökillä tai missä vaan niin se on vain ja ainoastaan perseilyä. Minullakin on hyvä mies, mutta kaveriporukka on vain keskenkasvuisia perseilijöitä. Ei käy munkaan ukko enää missään kun ei sitä jaksa kiinnostaa. Mitähän ne miehet tekee festareilla mitä eukon kanssa ei voi tehdä? Tai mökillä? Tai etelässä? Tai laivalla? Juojuojuojuo ja perseilee. Jotenkin hassua että tällaisia tarpeita pitäisi huomioda. Naisilla kun voi olla sosiaalista elämää ilman juomistakin ja "reissuja" ! Mutta ei, ei kaikki miehet ole huonoja vaikka joskus ovat reissuja tehneet kun ovat ne älynneet lopettaa. Ihmettelen naisia jotka ovat miesten kanssa EDELLEEN jotka reissailevat.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:23"]
Minun mieheni entisessä suhteessaan teki näitä miesten reissuja ja on pettänyt ex-vaimoaan jokaisella reissulla. Avoimesti kertoi asian minulle ja sanoi kun aloimme olemaan yhdessä ettei ikinä halua, että kumpikaan tekee niin. Me reissaamme kahdestaan, perheenä ja tuttava pariskuntien kanssa ja aina on hauskaa.
[/quote]
Ja tämä "joka reissulla-pettäjähän" ei sinua petä kun ei käy reissuilla? :D
Kuulostaa siltä kuin alkoholisti sanoo, että enää en salajuopottele ja vaihtaa vain piilopulllon paikkaa.
Meikkän vaimo on ainakin oikeinkin rento ja suhtautuu myös suvaitsevaisesti minun ja ystävieni yhteisiin juttuihin. Käydään kavereiden kanssa muutaman kerran vuodessa viikonloppureissulla mm. urheilutapahtumissa tai kalassa. Arkena pelaamme jalkapalloa ja lätkää parina iltana viikossa kimpassa. Lisäksi ystäväni käyvät luonamme saunomassa ja kyläilemässä melko usein. Minusta se on hienoa. Vaimoni pitää kavereistani ja sama myös toisin päin.
Homma toimii ja suon saman myös tietenkin hänelle. Riittävästi sitä paljon puhuttua "omaa aikaa" molemmille, niin elämä maistuu ja arjen askareet eivät ala vituttamaan. Lomamatkat kuitenkin tehdään ainoastaan perheen kanssa. Lomaa on vuodessa liian vähän, että lähtisin viikoksi tai kahdeksi jonnekin ystävieni kanssa. Ensi kesän Ranskan EM-kisat olkoon kuitenkin poikkeus, siellä menee viikko kaveriporukalla ja vaimo saa nautiskella kotona lasten kanssa:) Mutta sen minä olenkin ansainnut, koska olen paras aviomies ja isä.
.