Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka ette hyväksy "jätkien reissuja" miehelle

Vierailija
20.08.2015 |

Niin teistä siis parisuhde = vankila? Mies ei saa tehdä haluamiaan asioita koska te ette "hyväksy"?

Millainen suhde on sellainen jossa aikuiselta evätään vapaus omiin tarpeisiin?

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä olen kuulemma just sellanen nipo, joka ei miestään päästä. Todellisuudessa meillä mies päättää itse, mutta kas kummaa jos haluaa skipata poikien reissut jotka tuntuu aina ajottuvan niihin aikoihin kun on jonkun synttärit tai jotain muuta tärkeää. Ja meillä on 2 lasta eikä oikein hoitopaikkoja niin esim kun opiskelin niin joskus mies joutui katsomaan lapsia, että sain luettua.

Vierailija
82/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:23"]

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:57"]Niin teistä siis parisuhde = vankila? Mies ei saa tehdä haluamiaan asioita koska te ette "hyväksy"? Millainen suhde on sellainen jossa aikuiselta evätään vapaus omiin tarpeisiin? [/quote] No en hyväksy kun meillä ei ole siihen varaa. Lisäksi omat menot on hyvä suhteuttaa perheen kanssa vietettyyn aikaan. Jos ei ole aikaa perheelle ei pitäisi olla myöskään jätkille. Perhe on prioriteetti nro. yksi. Sitten vielä jos olisi joskus varaa jos tulot paranisivat niin miehen loma tarkoittaa minulle lisätyötä, en vain jaksa enempää kun teen nyt jo lähes kaiken ja omaa aikaa ei ole ollenkaan. Jos jonkun pitäisi päästä lomalle niin minun, olen lasten kanssa kotona 24/7 mies muutaman tunnin päivässä. Jos olisimme lapsettomia ja koirattomia ja rahaa riittäisi niin en estelisi, mitäs väliä sillä sitten olisi. Miksi sinua edes kiinnostaa mitkä ovat muiden syyt? Oletko taas yksi niistä "olen miehenäiti kammoisista" ja mitä se sinua liikuttaa jos toisten parisuhde on sillätavalla tiiviimpi että otetaan huomioon yhteinen etu ennen omia haluja?

[/quote]

Tehkää asialle jotain, miksi elätte noin perseestä?

Itse miehenä käyn töissä ja hoidan koti ja lapsia sen päälle kyllä osani. Lisäksi lähden jätkien kanssa reissuun jos huvittaa, ihan vain ilmoittamalla. Omilla rahoillani ja itseansaitsemallani vapaalla. Vaimolta en ole kieltänyt tekemästä samoin.
[/quote]
Ei me eletä perseestä. Me molemmat tehdään töitä, minä kotona lasten ja kodin ohella, mies kodin ulkopuolella pitkää päivää huonolla palkalla. Meillä on yhteiset rahat, minulla parempi palkka, kaikki menee mitä tulee. Me ei todellakaan tehdä mitään ihan vain ilmoittamalla, en kyllä yleensä kiellä menemästä..

Olemme tehneet valinnan. Ostimme talon johon uppoaa kaikki ylimääräinen aika ja raha, se on meille tärkeämpää kuin se että voitaisiin tulla ja mennä miten huvittaa. Miksi tekisimme asialle mitään? Tiedätkö jotkut voi ihan vapaaehtoisesti elää erillailla kuin sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:23"] [quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:57"]Niin teistä siis parisuhde = vankila? Mies ei saa tehdä haluamiaan asioita koska te ette "hyväksy"? Millainen suhde on sellainen jossa aikuiselta evätään vapaus omiin tarpeisiin? [/quote] No en hyväksy kun meillä ei ole siihen varaa. Lisäksi omat menot on hyvä suhteuttaa perheen kanssa vietettyyn aikaan. Jos ei ole aikaa perheelle ei pitäisi olla myöskään jätkille. Perhe on prioriteetti nro. yksi. Sitten vielä jos olisi joskus varaa jos tulot paranisivat niin miehen loma tarkoittaa minulle lisätyötä, en vain jaksa enempää kun teen nyt jo lähes kaiken ja omaa aikaa ei ole ollenkaan. Jos jonkun pitäisi päästä lomalle niin minun, olen lasten kanssa kotona 24/7 mies muutaman tunnin päivässä. Jos olisimme lapsettomia ja koirattomia ja rahaa riittäisi niin en estelisi, mitäs väliä sillä sitten olisi. Miksi sinua edes kiinnostaa mitkä ovat muiden syyt? Oletko taas yksi niistä "olen miehenäiti kammoisista" ja mitä se sinua liikuttaa jos toisten parisuhde on sillätavalla tiiviimpi että otetaan huomioon yhteinen etu ennen omia haluja? [/quote] Tehkää asialle jotain, miksi elätte noin perseestä? Itse miehenä käyn töissä ja hoidan koti ja lapsia sen päälle kyllä osani. Lisäksi lähden jätkien kanssa reissuun jos huvittaa, ihan vain ilmoittamalla. Omilla rahoillani ja itseansaitsemallani vapaalla. Vaimolta en ole kieltänyt tekemästä samoin. [/quote] Ei me eletä perseestä. Me molemmat tehdään töitä, minä kotona lasten ja kodin ohella, mies kodin ulkopuolella pitkää päivää huonolla palkalla. Meillä on yhteiset rahat, minulla parempi palkka, kaikki menee mitä tulee. Me ei todellakaan tehdä mitään ihan vain ilmoittamalla, en kyllä yleensä kiellä menemästä.. Olemme tehneet valinnan. Ostimme talon johon uppoaa kaikki ylimääräinen aika ja raha, se on meille tärkeämpää kuin se että voitaisiin tulla ja mennä miten huvittaa. Miksi tekisimme asialle mitään? Tiedätkö jotkut voi ihan vapaaehtoisesti elää erillailla kuin sinä.

[/quote]

Mitä sitten teet tässä ketjussa jos olet köyhä kuin kirkon rotta ettekä edes halua mennä mihinkään?

Vierailija
84/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ostimme talon johon uppoaa kaikki ylimääräinen aika ja raha, se on meille tärkeämpää kuin se että voitaisiin tulla ja mennä miten huvittaa. "

Nykyajan orjuutta....toki vapaaehtoista. Jokainen tiytysti tavallaan, onneksi en ole mammonan orja.

Vierailija
85/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:01"]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 07:54"]

Mies ei ole koskaan edes puhunut mistään jätkien reissuista. Mitä sellaiset ovat? Matkustetaan yhdessä tuttavapariskuntien kanssa, kuten myös aika vietetään pariskunnittain.

[/quote]

Mennään kavereiden kanssa vaikka festareille, mökille, laivalla tai etelään. Missä pullossa pitää elää ettei tiedä, että ihmisillä on kaveripiirejä?

[/quote]

Me käymme yhdessä festareilla, mökeillä, laivalla ja matkoilla. Mieheni kaverit on myös minun kavereita, kuten heidän vaimonsakin.

Vierailija
86/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:44"]

Mies ei ole koskaan edes puhunut mistään jätkien reissuista. Mitä sellaiset ovat? Matkustetaan yhdessä tuttavapariskuntien kanssa, kuten myös aika vietetään pariskunnittain.

[/quote]

Mennään kavereiden kanssa vaikka festareille, mökille, laivalla tai etelään. Missä pullossa pitää elää ettei tiedä, että ihmisillä on kaveripiirejä?

[/quote]

Me käymme yhdessä festareilla, mökeillä, laivalla ja matkoilla. Mieheni kaverit on myös minun kavereita, kuten heidän vaimonsakin.

[/quote]

Hieno juttu, että teillä on pienet ja tiiviit piirit.

Vierailija
87/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti ole koskaan ymmärtänyt suhteita, jossa mitään omaa elämää ei saa olla ja aina kaveriporukan illanvietoissa ollaan naama kiinni kännykässä viestittelemässä puolisolle, ettei varmasti olla pettämässä. Ei ihme, että tällaist ennemmin tai myöhemmin päätyvät eroon. 

Vierailija
88/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tällaisesta ongelmasta ainoastaan tällä palstalla. Ikinä ei ole tarvinnut rajoittaa miehen menoja tai tapella niistä. En ole kuullut keltään tutultakaan sellaisesta ongelmasta.

Vierailija
89/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on aikuinen mies joka tekee jätkien reissuja? Onneksi ei kuulu mun tuttavapiirini harrastuksiin.

Vierailija
90/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalareissut, metsästysreissut, pelireissut ym hyväksyn täysin - jos itsellänikin on se mahdollisuus välillä lähteä jollekin pienelle kaupunkilomalle tms omien kavereitteni kanssa. Baari-illatkin harvakseltaan ovat ok, jos eivät tosiaan meinaa sitä että sammutaan minne sattuu ja unohdetaan ilmoittaa kotiin missä mennään. Onneksi miestäni ei enää sellainen perseily kiinnostakaan, on jo ikää sen verran paljon ja tärkeämpiä asioita tullut elämään. Asia erikseen jotkut kaverin polttarit tms.

Vierailija
91/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:16"]

Millainen on aikuinen mies joka tekee jätkien reissuja? Onneksi ei kuulu mun tuttavapiirini harrastuksiin.

[/quote]

Normaali mies jolla on ystäviä.

Vierailija
92/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eli mies ei saa haluta viettää aikaa välillä miesten kanssa, puhuen miesten juttuja, vaan aina pitää olla kanat mukana kotkottamassa?

Vierailija
93/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:44"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miksi sen pitäisi olla aina näin? Kyllä mä ainakin haluan välillä viettää aikaa jätkäporukalla ja siinä samalla puhua asioista, joista ei naisten kuullen voi puhua.

Vierailija
94/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 12:43"]"Ostimme talon johon uppoaa kaikki ylimääräinen aika ja raha, se on meille tärkeämpää kuin se että voitaisiin tulla ja mennä miten huvittaa. "

Nykyajan orjuutta....toki vapaaehtoista. Jokainen tiytysti tavallaan, onneksi en ole mammonan orja.
[/quote]

Emme mekään materialisteja ole, mutta omakotitalo on ollut molempien haave ja sukutalo on nyt meidän. En minäkään hauku "matkustelijoita" miksi "matkustelijoiden" pitää aina haukkua omankodin valinneita orjiksi. On palkitsevaa nähdä kättensä jälki poimia omista puista omenat, ehkä innostumme matkailusta myöhemmin. Itse inhoan kesää joten mikään rantalomailija minusta tuskin koskaan tulee.

Vierailija
95/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:31"]

[/quote]

Eli mies ei saa haluta viettää aikaa välillä miesten kanssa, puhuen miesten juttuja, vaan aina pitää olla kanat mukana kotkottamassa?

[/quote]

Rakastan vaimoani ja lapsiani, mutta voihan perkule jos en koskaan pääsisi ukkeleiden kanssa reissuun ilman perhettäni, niiden ukkeleiden kanssa jotka olen tuntenut kohta 30 vuotta ja nähnyt yhtä ja toista, niiden jotka ovat auttaneet minua kun on ollut paska vaihe elämässä. Tulisin tosi surulliseksi, ja kaverini tulisivat myös.

Ystävät ovat rikkaus, kuten perhekin.

Vierailija
96/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut tarve rajoittaa mieheni elämää, koska luotan häneen. Jos en luottaisi, en voisi elää hänen kanssaan.

Luottamus on minulle kaikkein tärkeintä, joten ne parisuhteet, joissa en ole luottanut kumppaniini, ovat hyvin nopeasti kariutuneet. Jos joku haluaa pettää niin se onnistuu kyllä mainiosti ilman jätkien reissujakin. Pettäjä keksii kyllä keinot.

Mieheni on yleensä minussa kiinni todella tiiviisti ja rakastaa minua erittäin paljon ja syvästi. Olemme kuin paita ja peppu ja harrastammekin yhdessä. Öisin kiehnäämme toisissamme kiinni ja halailemme ja olemme todella lähekkäin, vaikka seksiä ei nyt ihan joka yö olekaan :D

Minulle on tärkeää välillä nähdä kavereita ja samoin mieheni haluaa nähdä omiaan. Ikinä en ole lähettänyt ainoatakaan tekstiviestiä, kun mieheni on kaverinsa kanssa, sillä se on minun omaa aikaani.

Pettämistä ei voi estää. Ei ainakaan sairaalloisella mustasukkaisuudella. Jos toiseen ei luota, kannattaa pohtia, johtuuko se siitä, että toinen tosiaan on epäluotettava (jolloin hänet kannattaisi jättää) vai siitä, että itse on sairaalloisen epävarma ja mustasukkainen. Voin sanoa, että aiemmissa suhteissa olin mustasukkaisempi, mutta nyt kun olen tämän luotettavan miehen kanssa, en vain ole. Ei vain ole tarvetta.

En siltikään ajattele, että on 100% varmaa, ettei hän petä. Mikään ei ole tässä elämässä varmaa. Pidän sitä vain tooodella epätodennäköisenä. Ei hän koskaan ole ollut mikään naistenmies. Tajuan kuitenkin, että jos hän haluaisi pettää, niin minä en voisi sitä estää. Siispä otan rennosti ja olen onnellinen, että luotan häneen täysin. 

Vierailija
97/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillista junttien touhua. Naita porukoita on tullut yks ja toinen nahtya ja sanotaanko etta 80 prosenttia naista on huoraus ja ryyppausreissuja. Ja monet naaivit naiset viela puolustelee naita ja ajattelee ettei siella mitaan tapahdu. Voin kertoa, kylla tapahtuu. Tervetta itsekkyytta ja todellisuudentajua kehiin naiset!

Vierailija
98/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:41"]

Tyypillista junttien touhua. Naita porukoita on tullut yks ja toinen nahtya ja sanotaanko etta 80 prosenttia naista on huoraus ja ryyppausreissuja. Ja monet naaivit naiset viela puolustelee naita ja ajattelee ettei siella mitaan tapahdu. Voin kertoa, kylla tapahtuu. Tervetta itsekkyytta ja todellisuudentajua kehiin naiset!

[/quote]

Suollat melkoista sköndää.

Vierailija
99/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetta itsekkyytta ja todellisuudentajua kehiin naiset!

[/quote]

Ei vaan miehet. Tervettä itsekkyyttä on mennä jätkien kanssa, sairasta itsekkyyttä on kieltää sellaista.

Vierailija
100/106 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksí lietsot miesvihaa? Jos Sinua on kohdannut sellaien harmitus että mies on pettänyt, ei se tarkoita että kaikki olisivat sellaisia.