Te jotka ette hyväksy "jätkien reissuja" miehelle
Niin teistä siis parisuhde = vankila? Mies ei saa tehdä haluamiaan asioita koska te ette "hyväksy"?
Millainen suhde on sellainen jossa aikuiselta evätään vapaus omiin tarpeisiin?
Kommentit (106)
Meillä vähän sama homma. Mies viihtyy hyvin kotona. Minä jopa välillä patistan häntä ottamaan yhteyttä kavereihin että lähtisi vähän tuulettumaan. Kerran sitten kävimme hänen kaverinsa kanssa keskustelua ja hän ilmaisi selkeästi että minä en muka päästä miestäni tarpeeksi usein ulos poikien kanssa. Sanoin vaan että olet ihan väärässä ja mieheni ei vaan ole sitä tyyppiä että joka viikonloppu pitäisi olla jossain ryyppäämässä. Jotenki meitä naisia pidetään kauheina pirttihirmuina, jos miestä ei huvita lähteä ryyppäämään. Usein vielä jos itse en ole menossa mihinkään niin tarjoudun hakemaan niin ei tarvitse maksaa taksia kotiin ja sama toimii meillä myös toisinpäin. :)
Meillä oli kiva päivä eilen. Vaimoni lähti ystävänsä kanssa elokuviin, taidenäyttelyyn ja syömään. Minä vein vanhimman lapsemme jalkapalloharjoituksiin ja sillä välin otin vaippaikäisen rattaisiin ja rullailtiin terassille. Join oluen ja ruokailin ja nautiskelin upeasta säästä. Mittari näytti +26c. ja aurinko paistoi. Sitten kotiin ja ruoan laittoon ja vauvan nukutus. Siivosin vielä keittiönkin.
Vaimo tuli kotiin kymmenen maissa tyytyväisenä ja rentoutuneena ja minullakin oli kiva päivä lasteni kanssa. En odota mitään muuta vastineeksi, kuin että hänkin on valmis tekemään saman ja onhan hän. Huomenna aion nimitäin lähteä maastopyöräilemään koko päiväksi.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:46"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:42"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:35"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:09"]
Pakko jatkaa vielä edelllistä viestiäni sen verran, että kun luin näitä muita kommentteja ja silmään pisti seuraavanlainen homma: Tuosta pettämisestä ja kännissä hölmöilystä. On ihan harhaluulo, että kaikki miesten yhteiset reissut sisältäisivät tuota. Itselleni ainakin ensisijainen asia on se kavereiden tapaamien ja yhteyden pitäminen. Toki reissuilla alkoholiakin usein juodaan, mutta ei meistä ainakaan kukaan vieraita naisia vokottele eikä ole putkaankaan joutunut. Usein tapaamisten aiheena on myös urheilu, joten se siitä ainaisesta pelkästä ryyppäämisestä. -21
[/quote]
urheilu, niin juuri . Tuntuvat monet miehet ottavan pettämisen juuri jonkinlaisena urheilusuorituksena jolla voi ylpeillä!
[/quote]
Monet monet. Mikä vittu teitä vaivaa? Etkö edes sen vertaa tiedä, että naiset pettää TASAN YHTÄ PALJON?
[/quote]
Tosiasia on, että miehet pettää naisia paljon useammin pikkulapsivaiheessa. Huonossa tapauksessa nainen on sidottu siihen lastenhoitoon 24/7, kun mies luistelee vastuustaan viihteellä ja pettää. Naiselle ei anneta mitään mahdollisuutta edes tasata tilejä ja antaa miehelle omaa lääkettään.
Kun lapsia ei ole, tai ne ovat jo isoja, naisen on paljon vapaampi toimimaan mielihalujensa mukaan ja silloinhan he pettävät ihan kuin miehetkin.
[/quote]
Mitä se tähän kuuluu missä vaiheessa? Naiset pettää yhtä paljon. Piste.
[/quote]
Ymmärrätkö, että pikkulapsiaika on se hetki elämässä, jossa omat reissut kaverien kanssa sitovat puolison sinne kotiin lapsenhoitokoneeksi? Asia on ok, jos reissut sallitaan molemmille osapuolille. Yleensä kuitenkin pikkulapsivaiheessa vain miehet tekevät näitä "reissuja" (usein reissu "jätkäporukan" kanssa on oikeasti reissu rakastajan kanssa) ja mies ei anna vaimolleen vastaavaa vapautta.
Tämä toimintamalli johtaa eroon silloin kun lapset ovat pieniä, eikä ole hyväksi lapsislle eikä yhteiskunnalla kokonaisuudessaan.
[/quote]
Täyttä roskaa ja vainoharhaisuutta. Otan osaa, jos teillä on asiat näin, mutta se ei tarkoita että kyseessä olisi kaikki maailman miehet kattava fakta.
[/quote]
Missään en väittänyt, että kaikki miehet toimivat näin. Useimmat ovat vastuuntuntoisia isiä ja puolisoita, eikä jatkuva "reissuilu jätkien kanssa" ole ongelma.
Ne miehet, jotka kovasti "reissuilevat" pikkulapsiaikana ovat yleensä ikävä kyllä tätä pettäjätyyppiä. Nämä liitot ovat lähes poikkeuksetta päättyneet eroon. En tunne yhtään pariskuntaa, jossa molemmat vanhemmat ovat tehneet paljon reissuja ilman perhettä pikkulapsiaikana. En väitä, ettei tällaisia pariskuntia ole.
Yhden pariskunnan tiedän, jossa vaimo "reissuili" pikkulapsiaikana. Ja hupsis, tällä naisella oli sivusuhde (nimenomaan sitten minun mieheni kanssa). No, molemmat liitot ovat nyt historiaa ja itse olen paljon tyytyväisempi eronneena, joten enpä pahemmin jaksa kaunaa tuntea eksäni törppöilyiden takia. Eksä kyllä kaipaa minua kovastikin, mutta eiköhän hänkin pian uuden naisen löydä.
Miksi miehen pitäisi ylipäätään tällaisille "reissuille" päästä? Vaimot haukutaan ja sitten puristellaan jonkun tuntemattomien heitukoiden perseitä. Hauskaa voi pitää perheensäkin kanssa. Kaveriporukka kuuluu lapsuuteen. Näillä "kalareissulla" se pettäminen tapahtuu ja perheet rikotaan. Kyllähän se vihkivalassakin jo lukee, että miehelleni Minä olen tarpeeksi. Meillä on niin paljon hommia jo kotona ja mökillä, että missä välissä se ukko sinne rellestämään ehtisikään. En ymmärrä naisia, jotka antavat miestensä rymytä ties missä. Rajat ne on oltava suhteessakin ja onhan tuo mies jo ehtinyt kuusitoista vuotiaaksi asti elää vapaata pikkupojan elämää, elikkä aikuisen miehen paikka on kotona tai töissä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:07"]
Miksi miehen pitäisi ylipäätään tällaisille "reissuille" päästä? Vaimot haukutaan ja sitten puristellaan jonkun tuntemattomien heitukoiden perseitä. Hauskaa voi pitää perheensäkin kanssa. Kaveriporukka kuuluu lapsuuteen. Näillä "kalareissulla" se pettäminen tapahtuu ja perheet rikotaan. Kyllähän se vihkivalassakin jo lukee, että miehelleni Minä olen tarpeeksi. Meillä on niin paljon hommia jo kotona ja mökillä, että missä välissä se ukko sinne rellestämään ehtisikään. En ymmärrä naisia, jotka antavat miestensä rymytä ties missä. Rajat ne on oltava suhteessakin ja onhan tuo mies jo ehtinyt kuusitoista vuotiaaksi asti elää vapaata pikkupojan elämää, elikkä aikuisen miehen paikka on kotona tai töissä.
[/quote]
Tän on pakko olla jo vitsi.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:36"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:17"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:06"] Minkähänlainen "tarve" on ryyppyreissu jätkien kanssa?? Itse en ole koskaan näitä kieltänyt, vain ihmetellyt että mikä idea siinä perseilyssä on, mutta kun mieheni itse huomasi ettei se putkassa yöpyminen ole mukavaa tai se että pitää paimentaa muita perskänniläisiä ja pilata oma ilo niin nämä reissut loppui. [/quote] Miksi olet ääliön kanssa? [/quote] Luuletko että ne jätkien reissut on mitään muuta kuin tuota perseilyä? Ollaanpa korvessa mökillä tai missä vaan niin se on vain ja ainoastaan perseilyä. Minullakin on hyvä mies, mutta kaveriporukka on vain keskenkasvuisia perseilijöitä. Ei käy munkaan ukko enää missään kun ei sitä jaksa kiinnostaa. Mitähän ne miehet tekee festareilla mitä eukon kanssa ei voi tehdä? Tai mökillä? Tai etelässä? Tai laivalla? Juojuojuojuo ja perseilee. Jotenkin hassua että tällaisia tarpeita pitäisi huomioda. Naisilla kun voi olla sosiaalista elämää ilman juomistakin ja "reissuja" ! Mutta ei, ei kaikki miehet ole huonoja vaikka joskus ovat reissuja tehneet kun ovat ne älynneet lopettaa. Ihmettelen naisia jotka ovat miesten kanssa EDELLEEN jotka reissailevat. [/quote] :D ei hyvää päivää. voisitko tulla pois sieltä pimeästä luolasta. :D Mies "älyää" lopettaa reissut koska Nainen ja Parisuhde?? Naurustani ei tule loppua ja toisekseen säälittää ne parisuhteet joissa tavanomaiset kaverireissut saa saatanallisen leiman joka pitää älytä lopettaa. :/ Oikeasti, kaikki miehet eivät kuole, tapa, tai huoraa vaikka juhlisivat kavereiden kanssa reissussa. Miksi muuten "eukko" kuuluisi reissuun mukaan kun mennään vaikka lapsuuden kavereiden kanssa etelään/ pitkälle viikonlopulle? Tunkeeko teillä miehet kahvilaan kun menette naisten kanssa vapaalle??? [/quote] Pari viimeistä lausetta.. eli siis mies lähtee kavereiden kanssa viikonloppureissulle tai viikoksi etelään ja naiselle suodaan ainoastaan kahvilla käynti kavereiden kanssa? :D tuossahan se ongelman ydin taitaa usein piilläkkin. Miehille automaattisesti pitäisi suoda viikon reissut etelään ja naisille pitäisi riittää kahvilla käynti. Kuinka moni äijä suostuu viikon olemaan lasten kanssa ja hoitamaan kodin täysin, sillä välin kun äiti lähtee bilereissulle tyttöporukalla Ibizalle?
[/quote]
Vastaavasti taas miesten vapaudet voidaan riistää sen takia, että miehet vain perseilee toisin kuin naiset. Niihän ylempänä lainatussa viestissä luki - eli ihan samalla tavalla naiset katsovat, että heillä on oikeus tulla ja mennä.
Mutta kun kerran nappasit tuon naisten oikeudet, niin selvennäpä vielä, että saako naisten vapauksia siis rajoittaa? Eli ettekö te ihan oikeasti tee tyttöjen kanssa koskaan mitään? Oikeesti?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:07"]
[/quote]
Mistä teitä hulluja sikiää? Hus takaisin maan alle.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:31"]
Minun mieheni polttaa ystävineen kannabista, joten kännihölmöilystä ei tarvitse olla huolissaan. Muutenkin ovat fiksuja ja siistejä perheenisiä kaikki. Joten minua ei ainakaan haittaa heidän viikonloppureissunsa, käyvät mm. golffaamassa ja kalastamassa.
[/quote]
Vielä kun useampi osaisi olla avoimempi. En haluaisi olla negatiivinen mutta sitä 80-90 lukujen valistuksen uhrien täystyrmäystä odotellessa. "Kyllä pitää viina riittää! Varmaan piikittää sitä kanjapista niihin kaloihinkin siellä REISSUILLANSA. Lapset ja työpaikka pois niin kyllä se nistin parantaa kjeh kjeh"
[/quote]
Pari jointtia viikonloppuisin tuhat kertaa mieluummin kuin pullo viinaa ja räkä poskella. Lempikin leiskuu, eikä tarvitse huolehtia loppuuko mieheltä veto kesken illan. Kohtuus tietenkin kaikessa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:28"]
Siinä vaiheessa kun ei ole enää lapsia kotona hoidettavana niin siinähän menee minne tykkää. Siinä vaiheessa minäkään en enää välitä jos menee ja pettää POIKIEN reissulla ja rikkoo perheen. Nyt välitän vielä perheen kasassapysymisestä liikaa.
[/quote]
Jumpe! Tulen niin onneliseksi kun täällä näitä juttuja lueskelen. Oman perheeni "ongelmat" alkavat tuntumaan täysin mitättömiltä, kun huomaa mitä täällä kirjoitellaan ja millä mallilla ihmisten elämät makaavat.
Laittakaa nyt hyvät ihmiset asianne järjestykseen.
[/quote]
Aivan. Minä ihmettelen miksi jotkut taistelevat pitääkseen parisuhteensa koossa siten, että suurinpiirtein uhkailemalla ja estelemällä kieltävät kumppaninsa reissuja? Minkä arvoinen on tuollainen elämä ja suhde?
Ajatteletteko te rakastellessanne, että "vittu hienoo kun mies panee nyt mua eikä jotain muita vaikka haluaisi. Onneksi kampitin miehen reissut niin se vaan panee nyt mua"
[/quote]
Päästäisin mieheni mielellään harrastuksiinsa ja reissuille (jos harrastaisi vaikka urheilua yms), mutta ainoat harrastukset ja reissut ovat alkoholin kittaaminen ja putka.
Ymmärrätte miksi pidän mieluummun kotona?
Eikä tarvitse edes uhkailla. Kysyn vaan että muistatko miten viimeksi kävi ja ukko nyökkäilee että "joo, ei se alko oikeen taida olla mun juttu".
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:06"]
Pakko jatkaa vielä edelllistä viestiäni sen verran, että kun luin näitä muita kommentteja ja silmään pisti seuraavanlainen homma: Tuosta pettämisestä ja kännissä hölmöilystä. On ihan harhaluulo, että kaikki miesten yhteiset reissut sisältäisivät tuota. Itselleni ainakin ensisijainen asia on se kavereiden tapaamien ja yhteyden pitäminen. Toki reissuilla alkoholiakin usein juodaan, mutta ei meistä ainakaan kukaan vieraita naisia vokottele eikä ole putkaankaan joutunut. Usein tapaamisten aiheena on myös urheilu, joten se siitä ainaisesta pelkästä ryyppäämisestä. -21
[/quote]
urheilu, niin juuri . Tuntuvat monet miehet ottavan pettämisen juuri jonkinlaisena urheilusuorituksena jolla voi ylpeillä!
[/quote]
Monet monet. Mikä vittu teitä vaivaa? Etkö edes sen vertaa tiedä, että naiset pettää TASAN YHTÄ PALJON?
[/quote]
Tosiasia on, että miehet pettää naisia paljon useammin pikkulapsivaiheessa. Huonossa tapauksessa nainen on sidottu siihen lastenhoitoon 24/7, kun mies luistelee vastuustaan viihteellä ja pettää. Naiselle ei anneta mitään mahdollisuutta edes tasata tilejä ja antaa miehelle omaa lääkettään.
Kun lapsia ei ole, tai ne ovat jo isoja, naisen on paljon vapaampi toimimaan mielihalujensa mukaan ja silloinhan he pettävät ihan kuin miehetkin.
[/quote]
[/quote]
Ymmärrätkö, että pikkulapsiaika on se hetki elämässä, jossa omat reissut kaverien kanssa sitovat puolison sinne kotiin lapsenhoitokoneeksi? Asia on ok, jos reissut sallitaan molemmille osapuolille. Yleensä kuitenkin pikkulapsivaiheessa vain miehet tekevät näitä "reissuja" (usein reissu "jätkäporukan" kanssa on oikeasti reissu rakastajan kanssa) ja mies ei anna vaimolleen vastaavaa vapautta.
Tämä toimintamalli johtaa eroon silloin kun lapset ovat pieniä, eikä ole hyväksi lapsislle eikä yhteiskunnalla kokonaisuudessaan.
[/quote]
Täyttä roskaa ja vainoharhaisuutta. Otan osaa, jos teillä on asiat näin, mutta se ei tarkoita että kyseessä olisi kaikki maailman miehet kattava fakta.
[/quote]
Missään en väittänyt, että kaikki miehet toimivat näin. Useimmat ovat vastuuntuntoisia isiä ja puolisoita, eikä jatkuva "reissuilu jätkien kanssa" ole ongelma.
Ne miehet, jotka kovasti "reissuilevat" pikkulapsiaikana ovat yleensä ikävä kyllä tätä pettäjätyyppiä. Nämä liitot ovat lähes poikkeuksetta päättyneet eroon. En tunne yhtään pariskuntaa, jossa molemmat vanhemmat ovat tehneet paljon reissuja ilman perhettä pikkulapsiaikana. En väitä, ettei tällaisia pariskuntia ole.
Yhden pariskunnan tiedän, jossa vaimo "reissuili" pikkulapsiaikana. Ja hupsis, tällä naisella oli sivusuhde (nimenomaan sitten minun mieheni kanssa). No, molemmat liitot ovat nyt historiaa ja itse olen paljon tyytyväisempi eronneena, joten enpä pahemmin jaksa kaunaa tuntea eksäni törppöilyiden takia. Eksä kyllä kaipaa minua kovastikin, mutta eiköhän hänkin pian uuden naisen löydä.
[/quote]
Katkeruus jäytää.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:57"]Niin teistä siis parisuhde = vankila? Mies ei saa tehdä haluamiaan asioita koska te ette "hyväksy"?
Millainen suhde on sellainen jossa aikuiselta evätään vapaus omiin tarpeisiin?
[/quote]
No en hyväksy kun meillä ei ole siihen varaa. Lisäksi omat menot on hyvä suhteuttaa perheen kanssa vietettyyn aikaan. Jos ei ole aikaa perheelle ei pitäisi olla myöskään jätkille. Perhe on prioriteetti nro. yksi. Sitten vielä jos olisi joskus varaa jos tulot paranisivat niin miehen loma tarkoittaa minulle lisätyötä, en vain jaksa enempää kun teen nyt jo lähes kaiken ja omaa aikaa ei ole ollenkaan. Jos jonkun pitäisi päästä lomalle niin minun, olen lasten kanssa kotona 24/7 mies muutaman tunnin päivässä.
Jos olisimme lapsettomia ja koirattomia ja rahaa riittäisi niin en estelisi, mitäs väliä sillä sitten olisi. Miksi sinua edes kiinnostaa mitkä ovat muiden syyt? Oletko taas yksi niistä "olen miehenäiti kammoisista" ja mitä se sinua liikuttaa jos toisten parisuhde on sillätavalla tiiviimpi että otetaan huomioon yhteinen etu ennen omia haluja?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:31"]
Minun mieheni polttaa ystävineen kannabista, joten kännihölmöilystä ei tarvitse olla huolissaan. Muutenkin ovat fiksuja ja siistejä perheenisiä kaikki. Joten minua ei ainakaan haittaa heidän viikonloppureissunsa, käyvät mm. golffaamassa ja kalastamassa.
[/quote]
Upea kesäpäivä, aikatauluton golfkierros tai kalaretki ja pienet savut ovat täydellinen yhdistelmä. Onneksi on viikonloppu jo ovella, koska nyt tiedän mitä aion tehdä. Vaimo saa hoitaa lapset ja kodin lauantaina, sunnuntaina on mun vuoro.
[/quote]
Ei kun lauantaina minä menen ja sinä olet lasten kanssa. Sunnuntaina on sinun vuorosi. Muista imuroida ja laittaa tiskit tai en tule sunnuntainakaan kotiin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:26"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:31"] Minun mieheni polttaa ystävineen kannabista, joten kännihölmöilystä ei tarvitse olla huolissaan. Muutenkin ovat fiksuja ja siistejä perheenisiä kaikki. Joten minua ei ainakaan haittaa heidän viikonloppureissunsa, käyvät mm. golffaamassa ja kalastamassa. [/quote] Upea kesäpäivä, aikatauluton golfkierros tai kalaretki ja pienet savut ovat täydellinen yhdistelmä. Onneksi on viikonloppu jo ovella, koska nyt tiedän mitä aion tehdä. Vaimo saa hoitaa lapset ja kodin lauantaina, sunnuntaina on mun vuoro. [/quote] Ei kun lauantaina minä menen ja sinä olet lasten kanssa. Sunnuntaina on sinun vuorosi. Muista imuroida ja laittaa tiskit tai en tule sunnuntainakaan kotiin.
[/quote]
Käy mulle sunnuntaikin ihan hyvin. Kotityöt tehdään kyllä kimpassa tai saat pataan.
En voi muuta todeta kuin että voi hyvänen aika...kun lukee näitä kirjoituksia, niin en voi kuin ihmetellä millaisia kumppanivalintoja täällä suurin osa on tehnyt... ja toisaalta mitä se kertoo heistä itsestään. Yleensähän valitsemme kumppanin, jota tarvitsemme kasvuumme sinä hetkenä ja joka opettaa meille tiettyjä asioita elämästä ja itsestämme. Onko todellakin niin, että palstan naiset ovat joko juopon tai pettäjän kanssa? Vai oletteko lukinneet itse elämänne, vaikka mies antaisi teidänkin mennä ja tulla, niin ette omaa mitään omaa elämää ja jämähdätte kotiinne ihmettelemään, miten tässä näin kävi, mies ei tuokaan sisältöä elämääni vaan minun pitää elää se ihan itse?
Parisuhteessa ollaan terveimmillään kuin kaksi puuta; kasvetaan rinnakkain toisiamme tukien. Ei toisiamme hengittäen, sillä silloin jompi kumpi tukehtuu. En ymmärrä miksi tätä on niin vaikea ymmärtää.
Minä olen ainakin tehnyt selväksi tämän miesystävälleni, että mitä enemmän hän antaa minulle vapautta mennä, sitä läheisemmäksi tulen. Rakkaus kun ei hengitä toisen kanssa roikkumisesta, vaan vapaudesta ja luottamuksesta. Teemme toki paljon asioita yhdessä, mutta olin esim ekan seurusteluvuoden jälkeen tyttöystäväni kanssa ulkomailla viikon. Opiskelen tällä hetkellä,ja menen todennäköisesti työharjoitteluun ulkomaille pariksi kuukaudeksi. Suhteemme kyllä kestää sen, sillä meillä on vahva henkinen yhteys ja luottamus. Samalla tavalla annan miehelleni vapauden; hän käy seurailemassa formuloita yms moottoriurheilujuttuja ulkomaita myöten kavereidensa kanssa. Luottamus 100%. Hän on lähes absolutisti, ja vaikka kavereistaan suurin osa tykkää jotain ottaa, niin ei ne mitään neidonhakureissuja ole. Kovin läheinen hän ei heidän kanssa ole, mutta jos alkaisi valikoimaan ystäviään sen perusteella kenen kanssa on läheisimmät välit niin ei kavereita olisi yhtään.
En ymmärrä kyttäämismeininkiä suhteessa. Jos sellaiseen joutuisin, niin todennäköisesti parisuhde päättyisi. Toisekseen en voisi olla miehen kanssa joka ei anna minulle omaa tilaa ja omaa ystäviä, tukehtuisin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:48"]
Parisuhteessa ollaan terveimmillään kuin kaksi puuta; kasvetaan rinnakkain toisiamme tukien. Ei toisiamme hengittäen, sillä silloin jompi kumpi tukehtuu. En ymmärrä miksi tätä on niin vaikea ymmärtää.
Minä olen ainakin tehnyt selväksi tämän miesystävälleni, että mitä enemmän hän antaa minulle vapautta mennä, sitä läheisemmäksi tulen. Rakkaus kun ei hengitä toisen kanssa roikkumisesta, vaan vapaudesta ja luottamuksesta.
[/quote]
Oi kun fiksusti ajateltu.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 08:06"]
Minkähänlainen "tarve" on ryyppyreissu jätkien kanssa?? Itse en ole koskaan näitä kieltänyt, vain ihmetellyt että mikä idea siinä perseilyssä on, mutta kun mieheni itse huomasi ettei se putkassa yöpyminen ole mukavaa tai se että pitää paimentaa muita perskänniläisiä ja pilata oma ilo niin nämä reissut loppui. Olisi ne loppuneet siihenkin että etsin paremman miehen joita ei rymyäminen enää kiinnosta, mutta onneksi tuo elämänvaihe meni ohi äkkiä. Jätkien reissut ovat lapsellisinta mitä tiedän ja pelkkää nuoruuden haikailua, olisi silloin kannattanut mennä niin ei enää perheellisenä tarvitse lähteä perseilemään.
[/quote]
Kannattaa katsoa millaisissa piireissä liikkuu. Olen törmännyt eräässä euroopan kaupungissa jätkäporukalla liikkeellä oleviin kavereihini ja reissun ohjelmassa näytti olevan ulkona syömistä, hyviä juomia, hauskanpitoa ja keikkoja, ilman mitään sekoilua tai räkäkännejä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:22"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:06"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Katkeruus jäytää.
[/quote]
Mikä katkeruus? Mulla on parempi ilman ex-miestä.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 14:57"]Niin teistä siis parisuhde = vankila? Mies ei saa tehdä haluamiaan asioita koska te ette "hyväksy"? Millainen suhde on sellainen jossa aikuiselta evätään vapaus omiin tarpeisiin? [/quote] No en hyväksy kun meillä ei ole siihen varaa. Lisäksi omat menot on hyvä suhteuttaa perheen kanssa vietettyyn aikaan. Jos ei ole aikaa perheelle ei pitäisi olla myöskään jätkille. Perhe on prioriteetti nro. yksi. Sitten vielä jos olisi joskus varaa jos tulot paranisivat niin miehen loma tarkoittaa minulle lisätyötä, en vain jaksa enempää kun teen nyt jo lähes kaiken ja omaa aikaa ei ole ollenkaan. Jos jonkun pitäisi päästä lomalle niin minun, olen lasten kanssa kotona 24/7 mies muutaman tunnin päivässä. Jos olisimme lapsettomia ja koirattomia ja rahaa riittäisi niin en estelisi, mitäs väliä sillä sitten olisi. Miksi sinua edes kiinnostaa mitkä ovat muiden syyt? Oletko taas yksi niistä "olen miehenäiti kammoisista" ja mitä se sinua liikuttaa jos toisten parisuhde on sillätavalla tiiviimpi että otetaan huomioon yhteinen etu ennen omia haluja?
[/quote]
Tehkää asialle jotain, miksi elätte noin perseestä?
Itse miehenä käyn töissä ja hoidan koti ja lapsia sen päälle kyllä osani. Lisäksi lähden jätkien kanssa reissuun jos huvittaa, ihan vain ilmoittamalla. Omilla rahoillani ja itseansaitsemallani vapaalla. Vaimolta en ole kieltänyt tekemästä samoin.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:31"]
[/quote]
Vielä kun useampi osaisi olla avoimempi. En haluaisi olla negatiivinen mutta sitä 80-90 lukujen valistuksen uhrien täystyrmäystä odotellessa. "Kyllä pitää viina riittää! Varmaan piikittää sitä kanjapista niihin kaloihinkin siellä REISSUILLANSA. Lapset ja työpaikka pois niin kyllä se nistin parantaa kjeh kjeh"
[/quote]
Pari jointtia viikonloppuisin tuhat kertaa mieluummin kuin pullo viinaa ja räkä poskella. Lempikin leiskuu, eikä tarvitse huolehtia loppuuko mieheltä veto kesken illan. Kohtuus tietenkin kaikessa.
[/quote]
Ilmeisesti meidän miehet on ystäviä keskenään :)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:49"]
Mä puolestani ihmettelen aina, miksi se ettei mies "saa lupaa" (= halua) lähteä kaveriporukalla mihin vaan haittaa yleensä kaikkia muita kun sitä miestä itseään? Miehen kaveriporukka jätti yhteydenpidon, kun mies ei (omasta halustaan) lähtenyt enää ryyppyreissuille. Selän takana puhuttiin, että minä olin kieltänyt.
[/quote]
Joka tapauksessa tällainen on harvinaisuus. Ei kovinkaan moni halua hylätä vanhoja kavereitaan, voihan reissuille mennä dokaamatta jos haluaa. Mutta kun todella usein nainen ei päästä tai uhriutuu kuinka "hänet hylätään"