Te jotka ette hyväksy "jätkien reissuja" miehelle
Niin teistä siis parisuhde = vankila? Mies ei saa tehdä haluamiaan asioita koska te ette "hyväksy"?
Millainen suhde on sellainen jossa aikuiselta evätään vapaus omiin tarpeisiin?
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:11"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:25"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:09"] Pakko jatkaa vielä edelllistä viestiäni sen verran, että kun luin näitä muita kommentteja ja silmään pisti seuraavanlainen homma: Tuosta pettämisestä ja kännissä hölmöilystä. On ihan harhaluulo, että kaikki miesten yhteiset reissut sisältäisivät tuota. Itselleni ainakin ensisijainen asia on se kavereiden tapaamien ja yhteyden pitäminen. Toki reissuilla alkoholiakin usein juodaan, mutta ei meistä ainakaan kukaan vieraita naisia vokottele eikä ole putkaankaan joutunut. Usein tapaamisten aiheena on myös urheilu, joten se siitä ainaisesta pelkästä ryyppäämisestä. -21 [/quote] urheilu, niin juuri . Tuntuvat monet miehet ottavan pettämisen juuri jonkinlaisena urheilusuorituksena jolla voi ylpeillä! [/quote] Toivon, että pääset joskus eroon katkeruudestasi. [/quote] Valitettavasti sinä et pääse tyhmyydestäsi
[/quote]
? Nyt en ymmärrä. En ole tyhmä laisinkaan. Muista, että se joka toista haukkuu, on itse. Vanha viisaus, jonka opin jo päiväkodissa ja vieläkin on ajankohtainen.
[/quote]
Miesvihaisen femakon mielestä kaikki on ihan tyhmiä jotka ei suu vaahdossa huuda kuinka miehet pettää aina ja kokoajan!!!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:09"]
Pakko jatkaa vielä edelllistä viestiäni sen verran, että kun luin näitä muita kommentteja ja silmään pisti seuraavanlainen homma: Tuosta pettämisestä ja kännissä hölmöilystä. On ihan harhaluulo, että kaikki miesten yhteiset reissut sisältäisivät tuota. Itselleni ainakin ensisijainen asia on se kavereiden tapaamien ja yhteyden pitäminen. Toki reissuilla alkoholiakin usein juodaan, mutta ei meistä ainakaan kukaan vieraita naisia vokottele eikä ole putkaankaan joutunut. Usein tapaamisten aiheena on myös urheilu, joten se siitä ainaisesta pelkästä ryyppäämisestä. -21
[/quote]
urheilu, niin juuri . Tuntuvat monet miehet ottavan pettämisen juuri jonkinlaisena urheilusuorituksena jolla voi ylpeillä!
[/quote]
Monet monet. Mikä vittu teitä vaivaa? Etkö edes sen vertaa tiedä, että naiset pettää TASAN YHTÄ PALJON?
[/quote]
Tosiasia on, että miehet pettää naisia paljon useammin pikkulapsivaiheessa. Huonossa tapauksessa nainen on sidottu siihen lastenhoitoon 24/7, kun mies luistelee vastuustaan viihteellä ja pettää. Naiselle ei anneta mitään mahdollisuutta edes tasata tilejä ja antaa miehelle omaa lääkettään.
Kun lapsia ei ole, tai ne ovat jo isoja, naisen on paljon vapaampi toimimaan mielihalujensa mukaan ja silloinhan he pettävät ihan kuin miehetkin.
Onko siis teillä, jotka ette miestä päästä reissuille, sellainen mies joka ryypätessään tekee kaikenlaisia tyhmyyksiä? Miksi ihmeessä olette sellaisen ottaneet? Miten kukaan voi kunnioittaa miestä, jolla on taipumus ajaa kännissä, päätyä putkaan, tapella, vokotella muita naisia ja muuten p*rseillä?
-
Oma mieheni saa käydä reissuilla vapaasti, hän ja kaverinsa osaavat kännissäkin käyttäytyä ja keskittyä siihen hauskanpitoon eikä hankaluuksien etsimiseen.
Siinä vaiheessa kun ei ole enää lapsia kotona hoidettavana niin siinähän menee minne tykkää. Siinä vaiheessa minäkään en enää välitä jos menee ja pettää POIKIEN reissulla ja rikkoo perheen. Nyt välitän vielä perheen kasassapysymisestä liikaa.
Minun mieheni polttaa ystävineen kannabista, joten kännihölmöilystä ei tarvitse olla huolissaan. Muutenkin ovat fiksuja ja siistejä perheenisiä kaikki. Joten minua ei ainakaan haittaa heidän viikonloppureissunsa, käyvät mm. golffaamassa ja kalastamassa.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:24"]
Pakko jatkaa vielä edelllistä viestiäni sen verran, että kun luin näitä muita kommentteja ja silmään pisti seuraavanlainen homma: Tuosta pettämisestä ja kännissä hölmöilystä. On ihan harhaluulo, että kaikki miesten yhteiset reissut sisältäisivät tuota. Itselleni ainakin ensisijainen asia on se kavereiden tapaamien ja yhteyden pitäminen. Toki reissuilla alkoholiakin usein juodaan, mutta ei meistä ainakaan kukaan vieraita naisia vokottele eikä ole putkaankaan joutunut. Usein tapaamisten aiheena on myös urheilu, joten se siitä ainaisesta pelkästä ryyppäämisestä. -21
[/quote]
urheilu, niin juuri . Tuntuvat monet miehet ottavan pettämisen juuri jonkinlaisena urheilusuorituksena jolla voi ylpeillä!
[/quote]
Monet monet. Mikä vittu teitä vaivaa? Etkö edes sen vertaa tiedä, että naiset pettää TASAN YHTÄ PALJON?
[/quote]
Tosiasia on, että miehet pettää naisia paljon useammin pikkulapsivaiheessa. Huonossa tapauksessa nainen on sidottu siihen lastenhoitoon 24/7, kun mies luistelee vastuustaan viihteellä ja pettää. Naiselle ei anneta mitään mahdollisuutta edes tasata tilejä ja antaa miehelle omaa lääkettään.
Kun lapsia ei ole, tai ne ovat jo isoja, naisen on paljon vapaampi toimimaan mielihalujensa mukaan ja silloinhan he pettävät ihan kuin miehetkin.
[/quote]
Mitä se tähän kuuluu missä vaiheessa? Naiset pettää yhtä paljon. Piste.
Miten te voitte oikeasti elää yhdessö jonkun kanssa, jos ette luota toiseen? Eihän avioliitto ole mikään vankila, vaan sen pitäsis olla kahden ihmisen vapaaehtoinen liitto, joka perustuu toisen kunnioitukseen ja jopa rakkauteen. Haluun elää tätä ainutkertaista elämää yhdessä. Ja kyllä siihenkuuluu myös muut ystävyyssuhteet. Minä ainakin olen vaimo, äiti, sisar, täti, ystävä, työkaveri yms, eli ympärillä on muitakin ihmisiä, joiden kanssa vietän aikaa ja pidän yhteyytä. Ei mies ole minun ainoa ihmissuhteeni, vaikka onkin ainoa seksipartnerini ja aviomieheni :)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:28"]
Siinä vaiheessa kun ei ole enää lapsia kotona hoidettavana niin siinähän menee minne tykkää. Siinä vaiheessa minäkään en enää välitä jos menee ja pettää POIKIEN reissulla ja rikkoo perheen. Nyt välitän vielä perheen kasassapysymisestä liikaa.
[/quote]
Jumpe! Tulen niin onneliseksi kun täällä näitä juttuja lueskelen. Oman perheeni "ongelmat" alkavat tuntumaan täysin mitättömiltä, kun huomaa mitä täällä kirjoitellaan ja millä mallilla ihmisten elämät makaavat.
Laittakaa nyt hyvät ihmiset asianne järjestykseen.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:35"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ymmärrätkö, että pikkulapsiaika on se hetki elämässä, jossa omat reissut kaverien kanssa sitovat puolison sinne kotiin lapsenhoitokoneeksi? Asia on ok, jos reissut sallitaan molemmille osapuolille. Yleensä kuitenkin pikkulapsivaiheessa vain miehet tekevät näitä "reissuja" (usein reissu "jätkäporukan" kanssa on oikeasti reissu rakastajan kanssa) ja mies ei anna vaimolleen vastaavaa vapautta.
Tämä toimintamalli johtaa eroon silloin kun lapset ovat pieniä, eikä ole hyväksi lapsislle eikä yhteiskunnalla kokonaisuudessaan.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:31"]
Minun mieheni polttaa ystävineen kannabista, joten kännihölmöilystä ei tarvitse olla huolissaan. Muutenkin ovat fiksuja ja siistejä perheenisiä kaikki. Joten minua ei ainakaan haittaa heidän viikonloppureissunsa, käyvät mm. golffaamassa ja kalastamassa.
[/quote]
Upea kesäpäivä, aikatauluton golfkierros tai kalaretki ja pienet savut ovat täydellinen yhdistelmä. Onneksi on viikonloppu jo ovella, koska nyt tiedän mitä aion tehdä. Vaimo saa hoitaa lapset ja kodin lauantaina, sunnuntaina on mun vuoro.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:38"]
[/quote]
Jumpe! Tulen niin onneliseksi kun täällä näitä juttuja lueskelen. Oman perheeni "ongelmat" alkavat tuntumaan täysin mitättömiltä, kun huomaa mitä täällä kirjoitellaan ja millä mallilla ihmisten elämät makaavat.
[/quote]
Samaa ajttelin! Meillä tosiaan suurimmat ongelmat tällä viikolla: mies valitti kun taas kerran jätin kahvikupin terassille ja minä valitin kun miehen sukat eivät olleet pyykkikorissa vaan sen vieressä :) -31-
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:38"]
[/quote]
[/quote]
Aivan. Minä ihmettelen miksi jotkut taistelevat pitääkseen parisuhteensa koossa siten, että suurinpiirtein uhkailemalla ja estelemällä kieltävät kumppaninsa reissuja? Minkä arvoinen on tuollainen elämä ja suhde?
Ajatteletteko te rakastellessanne, että "vittu hienoo kun mies panee nyt mua eikä jotain muita vaikka haluaisi. Onneksi kampitin miehen reissut niin se vaan panee nyt mua"
Mitä ihme kyttäämistä parisuhde on jos luottamus pelaa? Tiedän monta näpsäkkää tarinaa kun mies on lopulta löytänyt toisen...Pikku vaimo kun on kotona pitänyt lie"an narun liian kireällä. Tähän mun pihapiiriinkin mahtuu sellaisia. Enemmän mua säälittää, se kun tämä monivuotinen naapurin mies tulee vastaan uuden kanssa ja ei oikein tiedä tervehtiäkö vai ei. Ex-vaimo on kuin haamu. Olisikohan ajoissa pitänyt päästää pikkusen poikien reissuillekin?
Minä tiedän muutamankin pirttihirmun, joka a. Tuppautuu joka paikkaan miehen mukaan, b. ei päästä miestä mihinkään ja jos päästääkin, pommittaa koko ajan viesteillä. Ja on vihainen.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:42"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:35"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ymmärrätkö, että pikkulapsiaika on se hetki elämässä, jossa omat reissut kaverien kanssa sitovat puolison sinne kotiin lapsenhoitokoneeksi? Asia on ok, jos reissut sallitaan molemmille osapuolille. Yleensä kuitenkin pikkulapsivaiheessa vain miehet tekevät näitä "reissuja" (usein reissu "jätkäporukan" kanssa on oikeasti reissu rakastajan kanssa) ja mies ei anna vaimolleen vastaavaa vapautta.
Tämä toimintamalli johtaa eroon silloin kun lapset ovat pieniä, eikä ole hyväksi lapsislle eikä yhteiskunnalla kokonaisuudessaan.
[/quote]
Täyttä roskaa ja vainoharhaisuutta. Otan osaa, jos teillä on asiat näin, mutta se ei tarkoita että kyseessä olisi kaikki maailman miehet kattava fakta.
En taas millään käsitä että millaisia parisuhteita joillain tuntuu olevan. Ihanko oikeasti joku on suhteessa, jossa mies haluaisi lähteä johonkin poikien iltaan tms. ja vaimo kiukuttelee eikä päästä? Ja vaimoko ei sitten ikinä käy missään? Mököttää vaan kotona ja uhrautuu, ei voi mennä kun pitää hoitaa kotia ja lapsia? Ja eikö nämäkin asiat pitäisi keskustella jo heti seurustelun alussa tai viimeistään kun aletaan lasta yrittämään?
Paras keino miehelle saada hyväksyntä poikien illoille ja reissuille on tasapuolisuus. Eli se, että mitä mies tekee, niin sitä vaimokin saa tehdä. Mulle ainakin tyttöjen illat ja reissut ovat ihan mahtava henkireikä, joiden avulla jaksan arkea ja lapsia ja myös sitä omaa ukkoa niin paljon paremmin.
Joku raja toki niissäkin eli enpä voisi kuvitellakaan että miehelleni olisi ihan ok että lähtisin jonnekkin viikon bilereissulle etelään. Kuten en myöskään minä haluaisi että hän lähtisi sellaiselle reissulle. Laivaristeilyt ja mökkireissut on vielä ihan ok ja on mies käynyt kaverin kanssa mm. tallinnassa hakemassa meidän hääviinoja. Eipä tullut mieleenkään vetää siitä kilareita tai estää miestä lähtemästä. :D
Mulle jätkien reissut on ihan ok. Niitä ei kuitenkaan oo joka viikonloppu vaan 2-3x vuodessa. Nytkin mies lähti kaveriporukalla mökkiviikonlopun viettoon. Huolin vaan vähän, että mitähän ne kännipäissään keksii..vuorossa on kuulemma mm. vesihiihtoa, tosin mies vakuutteli että eivät lähde vesille kännissä, mutta silti. Sovittiin sitten, että laittaa mulle illalla sen verran viestiä et tiiän sen olevan hengissä..muuten saavat rellestää miten haluaa :)
T:N25
Mä puolestani ihmettelen aina, miksi se ettei mies "saa lupaa" (= halua) lähteä kaveriporukalla mihin vaan haittaa yleensä kaikkia muita kun sitä miestä itseään?
Miehen kaveriporukka jätti yhteydenpidon, kun mies ei (omasta halustaan) lähtenyt enää ryyppyreissuille. Selän takana puhuttiin, että minä olin kieltänyt.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 10:31"]
[/quote]
Vielä kun useampi osaisi olla avoimempi. En haluaisi olla negatiivinen mutta sitä 80-90 lukujen valistuksen uhrien täystyrmäystä odotellessa. "Kyllä pitää viina riittää! Varmaan piikittää sitä kanjapista niihin kaloihinkin siellä REISSUILLANSA. Lapset ja työpaikka pois niin kyllä se nistin parantaa kjeh kjeh"
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:25"] [quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 09:09"] Pakko jatkaa vielä edelllistä viestiäni sen verran, että kun luin näitä muita kommentteja ja silmään pisti seuraavanlainen homma: Tuosta pettämisestä ja kännissä hölmöilystä. On ihan harhaluulo, että kaikki miesten yhteiset reissut sisältäisivät tuota. Itselleni ainakin ensisijainen asia on se kavereiden tapaamien ja yhteyden pitäminen. Toki reissuilla alkoholiakin usein juodaan, mutta ei meistä ainakaan kukaan vieraita naisia vokottele eikä ole putkaankaan joutunut. Usein tapaamisten aiheena on myös urheilu, joten se siitä ainaisesta pelkästä ryyppäämisestä. -21 [/quote] urheilu, niin juuri . Tuntuvat monet miehet ottavan pettämisen juuri jonkinlaisena urheilusuorituksena jolla voi ylpeillä! [/quote] Toivon, että pääset joskus eroon katkeruudestasi. [/quote] Valitettavasti sinä et pääse tyhmyydestäsi
[/quote]
? Nyt en ymmärrä. En ole tyhmä laisinkaan. Muista, että se joka toista haukkuu, on itse. Vanha viisaus, jonka opin jo päiväkodissa ja vieläkin on ajankohtainen.