Minusta Ville Haapasaloa morkataan turhaan siitä, että hän ei halua ottaa kantaa politiikkaan
Ville varmasti tietää kokemuksensa perusteella, miten laaja maa Venäjä on ja miten siellä voi tapahtua mitä tahansa, suuntaan tai toiseen. Hän on mielestäni ihan asiallisesti sanonut, että kaikki tuki Ukrainan kansalle, mutta en näe että hänen pitäisi erikseen alkaa haukkumaan venäläisiä. Varmasti Villellä on paljon ystäviä kaikissa porukoissa, eikä hän halua alkaa polttelemaan siltoja, varsinkin kun tietää ettei se hyödytä. Se on ihan inhimillistä ja niin minäkin tekisin.
Ville vaikuttaa rauhantahtoiselta kaverilta, joka tietää varmasti paljon enemmän kuin me venäläisestä mentaliteetista ja olosuhteista. Hän tietää varmasti myös sen, ettei Venäjä lakkaa olemasta Venäjä, hyvässä ja pahassa. Hän ei halua sotkeutua siihen soppaan ottamalla puolia, mikäli haluaa vielä joskus nähdä ystäviään.
Kommentit (70)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing."
Villen pitäisi uskaltaa toimia.
Ville voisi ottaa kantaa. Häntä kuunnellaan.
Ei tuonne enää muutenkaan ole suomalaisena enää menemistä jos sitä miettii.
Tuosta ikkunan edestä menee koko ajan venäläisiä hiili- ja kivihiilijunia edestakaisin. Sitä kyllä ihmettelen enemmän, kuin Haapasalon vaikenemista asioista, jouta hän ei voi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin monen täytyy olla jo vaiti jos tuolla aikoo toimia tulevaisuudessa?
Kuulostaa hyvältä moraalipohjalta työnteolle.
Vierailija kirjoitti:
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing."
Villen pitäisi uskaltaa toimia.
You're assuming he's a good man...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko Villen on ottaa asiaan kantaa?
Ei mikään. Hän voi myös olla ottamatta kantaa ja tehdä sillä tavoin kantansa varsin selväksi. Ei muuta kuin hatsapuria huuleen ja katse kohti tulevia Venäjän-työkeikkoja!
Hiljainen hyväksyntä on sekin kannanotto asian puolesta. Sotaa ja raakuuksia ei olisi jos ihmiset ei sitä hiljaisuudellaan hyväksyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Hän voi myös olla ottamatta kantaa ja tehdä sillä tavoin kantansa varsin selväksi. Ei muuta kuin hatsapuria huuleen ja katse kohti tulevia Venäjän-työkeikkoja!
Hiljainen hyväksyntä on sekin kannanotto asian puolesta. Sotaa ja raakuuksia ei olisi jos ihmiset ei sitä hiljaisuudellaan hyväksyisi.
Klisee. Tyhmä kannanotto.
Laitapa nyt nimesi ja kuvasi tähän, kiitos. Putinille myös. Katsotaan sitten.
En olen Ville Haapasalo, minulla ei ole kuin venäläinen sukunimi. Ihmisillä on tarve usein kertoa minulle mielipiteensä Venäjästä ja venäläisistä. Olen aina että okei, okei, en ole siellä syntynyt, vanhempani eivät ole siellä syntyneet, en ole venäläinen. Silti minun kanssa halutaan puhua Venäjästä:)
Fakta on että tämäkin sota on joskus ohi, ja sen jälkeen Venäjä on yhä tuossa ja sen kanssa aletaan tehdä taas kauppaa vaikka puheet ovat kovat.
Villehän on itse kertonut tuntevansa Putinin, että tavallaan ymmärrän.
Ville ymmärtää että suurin osa venäläisistä kannattaa Putinia. Jos hän haukkuu Putinin, niin sen jälkeen hän voi pitkälti unohtaa käynnit ja bisnekset siellä. Hän on hyvin sitoutunut siihen maahan monella tavalla, toisin kuin tavallinen nettisankari.
Aikooko Ville menmä Venäjän puolelle mahdollisessa sodassakin? Että miellyttäisi Putinia. Kysynpähän vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiljaisuus nimen omaan ei ole koskaan kannnotto minkään puolesta.
Hiljaisuus on sitä, ettei ota kantaa.
Jättäkä mies rauhaan arvon mt-ongelmaiset.
Eiköhän valkoisten heteromiesten mielipiteitä ole jo kuultu tarpeeksi muutenkin.
Haapasalo on nähnyt tämän videon tapahtumat henkilökohtaisesti.
Haapasalo sanoi Zelenskyä fasistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Haapasalo on nähnyt tämän videon tapahtumat henkilökohtaisesti.
Hyvät erikoistehosteet tuolla musiikkivideolla.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkä mies rauhaan arvon mt-ongelmaiset.
Mies ottaisi kantaa fasistista hirmuhallintoa ja sotaa vastaan.
HaapaZalo on olmi.
Vierailija kirjoitti:
En olen Ville Haapasalo, minulla ei ole kuin venäläinen sukunimi. Ihmisillä on tarve usein kertoa minulle mielipiteensä Venäjästä ja venäläisistä. Olen aina että okei, okei, en ole siellä syntynyt, vanhempani eivät ole siellä syntyneet, en ole venäläinen. Silti minun kanssa halutaan puhua Venäjästä:)
Fakta on että tämäkin sota on joskus ohi, ja sen jälkeen Venäjä on yhä tuossa ja sen kanssa aletaan tehdä taas kauppaa vaikka puheet ovat kovat.
Villehän on itse kertonut tuntevansa Putinin, että tavallaan ymmärrän.
Ville ymmärtää että suurin osa venäläisistä kannattaa Putinia. Jos hän haukkuu Putinin, niin sen jälkeen hän voi pitkälti unohtaa käynnit ja bisnekset siellä. Hän on hyvin sitoutunut siihen maahan monella tavalla, toisin kuin tavallinen nettisankari.
Jos et ole sattunut seuraamaan uutisia niin aika moni taho saa unohtaa bisnekset Venäjällä kunnes Putinin sekoilut loppuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Katso tähän ketjuun upotettu video, jos uskallat...
Putte on Villen kalakaveri. Ja Ville saa ajaa venäjän rautateillä ilmaiseksi. Mitä luulette lähteekö saavutetut edut Venäjällä jos tuomitsee Putinin toimet? Ja onko ylipäätään tervetullut maahan?