Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu, että elämä on sitten pilalla tästä eteenpäin..

Vierailija
20.08.2015 |

Ahdistaa, vituttaa ja itkettää. Sairastuin ikävään tautiin, joka oikeasti on tuntunut vievän minulta kaiken elämänilon. Pelkään, että tauti etenee aivokalvontulehdukseksi tai tartutan sen muihin tai itseeni, esimerkiksi silmään, josta voi sokeutua tai alapäähän, tai että joku tuleva poikaystävä suuseksiä antaessaan siirtää sen alapäähäni. Henkinen tuska tämän taudin kanssa on ihan mieletön, ulkona en ole käynyt kahteen viikkoon, kun oirejakso päällä. Uusii 1-2 kertaa kuukaudessa ja runsain oirein, kuumetta, kurkkukipua, päänsärkyä ja rakkuloita. Haluaisin myös hankkia joskus lapsia, mutta pelkään että lapsi saa tartunnan vauva-aikana ja siitä aiheutuvia vakavia komplikaatioita. Pelkään myös, että tuleva poikaystävä jättää minut tämän takia. Eniten ahdistaa se, että sain tartunnan ilman omaa syytä, eräs mies halusi kostaa ja tartutti taudin minuun tahallaan. Huuliherpes siis kyseessä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you girl!

Vierailija
42/45 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:44"]

I feel you girl!

[/quote]

Minä tunnen sinut tyttö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:38"]

Pelkään myös, että tuleva poikaystävä jättää minut tämän takia. Huuliherpes siis kyseessä.

[/quote]

Aiheesta pelkäät. Minäkin kartan herpeksellisiä, hepatiitillisia tai hivillisiä naisia. Vaikka se virukset olisivat kontrolloitavissa, en välitä ottaa riskiä sen tarttumisesta minuun.

Vierailija
44/45 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihmisillä ongelmat.... mieti jos olisitkin saanut AIDSin? lopeta toi vitun vinkuminen

Vierailija
45/45 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:43"]

Ei kannata kättäytyä siten, että joku haluaa kostaa. Kannattaa myös pysyä loitolla kostonhimoisista ihmisistä.

[/quote]

no en mielestäni ole käyttäytynyt siten, että kenelläkään oikeasti olisi mitään syytä kostaa. Jälkeenpäin tämä mies oli vaan vahingoniloinen ja laittoi viestin, että toivottavasti herpes tarttui sinuunkin. :( tämä kaikki vain siksi etten halunnut enää tavata. olin eka treffeillä miehen kanssa ja tämä mies sitten suuteli minua väkisin kun olimme kahvilla tapaamassa ensikertaa ja sanoin, ettei tästä varmaan tule mitään ja olin lähdössä pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi