Kolmen kimpasta
Miehei aloitteesta olemme harrastanet kolmen kimppaa melko aktiivisesti. Alussa aloitimme ruotsin laivoilla tuntemattomien kanssa. Nytten sitten on mieheni puolituttu ollut mukana muutamien kuukausien ajan. Mielestäni ku puhutaan kolmen kimpasta pitää erottaa se että onko joku jota ei tunne tai tuntee. Tämän nyt jo vakiokumppanin kanssa meillä on mennyt hyvin ja olen itse oppinut nauttimaan tilanteesta paljon. Kyseinen kaveri on erittäin hellä ja taitava rakastaja ja meillä on melkein kerran viikossa viime aikoina ollut seksiä. Parasta on että ei ole minkään ravintoillan jälkeen vaan ihan selvinpäin. Näen itse järjestelyn erittäin hyvänä omalla kohdalla. Nautin kun on kahden miehen keksipisteessä ja mielestäni on kiva että vaoi täysin vapautuneesti nauttia seksistä myös toisen kanssa kun oman miehen kanssa. Suhteemme ei ole kärsinyt van pikemminkin ymärrys seksin nautinnoista välillämme on lisääntynyt. Se että voi myöntää ja myös näyttää sen tosiasian että nainen voi seksistä nauttia toisen kun oma miehen kanssa on itselleni ollut positiivsta. Mikäli suhteeseen tälläinen sopii niin suositelen muiden kokeilevan. Ns ravintolaillan jälkeinen seksi tuntemattoman kanssa meidän kanssa ei siis ollenkaan sopinut minulle vaan se että on vakipartneri mukana on erittäin hyvä. Minulle kesti muutaman keran enennkuin uskalsin vapautuneesti nautia toisen meiehen rakastelusta kun oma mies on mukana ja se on täysin luonnollsista että näin on. Onko muilla lukijoilla vastaavia kokemuksia tästä vai onko kolmen kimppa aina ollut alkoholin jälkeen tapahtuvaa tomintaa?
Nim. Onnelllisesti naimisissa ja kolmen kimpasta nauttiva vaimo
Kommentit (100)
Meillä on kokemusta kolmenkimpasta ja allekirjoittaisin tuon pitkäaikaisen suhteen edut. Toisaalta kovin intensiivinen kolmisuhde ajautuu varmasti ongelmiin. Meillä etäisyyttä on sen verran paljon, että tapaamme aika harvoin, mutta sitä hauskempaa silloin.
Voisin kuvitella miehenä, että olisi vaikea katsoa sivusta, jos toinen mies työntyisi vaimooni.. miten nainen sen kokee, kun oma mies on vieressä ja vierasta tavaraa saa sisään? Luulisi, että ennemmin tai myöhemmin tästä tulee ongelmia, vai voiko tosiaan olla noin avointa..
En siis ole asian suhteen mitenkään tiukkapipo, onhan miesten yleisin fantasia päästä sänkyyn kahden naisen kanssa, myös minulla.
antoisia hetkiä teillä...
Meillä vasta suunnitteilla... ja jännitys kova:)
Vinkkejä alkuun...
Kiinnostus kova mutta kyllä jännittää tuleeko siitä mitään, joku tutu mies olisi kiva tai puolituttu mutta eipä tule mieleen ehdotella tuttaville:) Miten teillä lahti käyntiin puolitutun kanssa...?
olisiko ahdistavaa työntyä vieraan naisen sisään...
Jotenkin uskon että jos kaikkien halu kimppakiva niin tuskin se nyt ahdistavaa on....
Jännää ja kiihottavaa kun tietäisi että oma mies (se paras!) mukana ja ikäänkuin kuitenkin omistaa minut:) Ja silti voisi nauttia muustakin:)
Siinä saa parin oma seksielämä olla aika kohdallaan ja itsetuntojen tulee olla kovat. Esim. oma vaimoni ei saa yhdyntäorgasmeja, sitten mukaan tuleekin kolmas pyörä, joka saa vaimon huutamaan sarjaorgasmien kourissa. Pitäisi tietysti olla onnellinen vaimon puolesta, että hän saa kunnon nautinnon, mutta kyllä syvällä sisällä minulla olisi paha ole...
JiiKoo
Ihmiset joille kolmen kimppa käy, niin kumpikaan osapuoli ei voi kovin pahoillaan olla puolison pettämisestäkään " Mies/vaimo ei tällä kertaa ehtinyt mukaan" .
Eikä siitä mitään olisi tullutkaan, jos meillä ei olisi ollut selvät roolit. Miehet vei ja minä vikisin. Sai vain heittäytyä ja olla pantavana. Ei se minusta hankalaa ollut. Olihan oma mies siinä innolla mukana. Mutta kyllähän rakastelu ja orgasmin saaminen toisen miehen kanssa oman katsellessa oli ristiriitaista. Siinä kun nousee esiin kysymys onko se vain seksiä vai tunteita myös. Ja kun tunteita alkaa olla niin rakastellakin haluaisi rauhassa kahdestaan. No onneksi toisella miehellä ei mitään tunteita ollut, joten ystävyys päättyi sopuisasti.
Vierailija:
Voisin kuvitella miehenä, että olisi vaikea katsoa sivusta, jos toinen mies työntyisi vaimooni.. miten nainen sen kokee, kun oma mies on vieressä ja vierasta tavaraa saa sisään? Luulisi, että ennemmin tai myöhemmin tästä tulee ongelmia, vai voiko tosiaan olla noin avointa..En siis ole asian suhteen mitenkään tiukkapipo, onhan miesten yleisin fantasia päästä sänkyyn kahden naisen kanssa, myös minulla.
Aloin chattaamaan varatun miehen kanssa, jonka oma seksielämä oli pystyyn kuollut. Hän kertoi paljon avovaimostaan joka ei kyennyt seksiin. Mies ja minä halusimme seksiä. Emme kuitenkaan koskaan tavanneet ja vuosi sitten mies sai seksielämänsä kuntoon avovaimonsa kanssa. He kuitenkin haluaisivat kokeilla kolmen kimppaa. Ongelmana on että en koe avovaimoa haluttavana, olen hetero ja vaikka kuinka monta kertaa olen sanonut etten halua lukea avovaimon vagina-juttuja, niitä satelee aika ajoin. Minusta ei saa kirjoittaa tai sanoa mitään haluttavaa, koska olen parhaimmillaan "lisäke", enkä ole koskaan muuta sanonut haluavani olevan. Viimeksi mies sai hirveän ragen koska sanoin että olisin tullut katsomaan kuinka he harrastavat seksiä. Miltä tämä kuulostaa teiltä? Vinkkejä miten edetä?
^ minkä ikäinen olet ja mistäpäin?
Meillä suunnitellaan kolmen kimppaa. Lisää päivityksiä aiheesta tulossa:
http://molinay.blogspot.fi/2013/07/kolmen-kimppa-suunnittelua-osa-12.html
Miehen unelma on päästä sänkyyn kahden naisen kanssa (ainakin minun unelma);)/ vilivallaton
Mun kohdalla kolmen kimppa on aina ollut niin, että kaksi naista ja mies. Mua nimenomaan kiihottaa myös se ajatus, että mies on siinä semmoinen alfauros ja pökkii vuorotellen sitä naista, jota sattuu haluamaan. Mä en haluaisi kahdestaan naisen kanssa sänkyyn mennä, kyllä siinä pitä olla mies mukana, joka vähän ohjailee tilannetta ja meidän molempien naisten toimintaa.
Yksi kiihottavin juttu kolmen kimpassa (2naista 1mies) on se, kun ollaan naisen kanssa siinä nuoleskeltu toisiamme ja sit asetutaan kontalleen, suudellaan ja mies nai vuorotellen. Ihana tarkkailla sen toisen naisen ilmeitä, suudella samalla ja odottaa, milloin mies tulee naimaan minua...
Hessu tässä hei.Kiinnosti julkituomasi.Olen ehkä vanhempi,kuitenkin kaipaan ryhmäseksiä-vaikka en ole koskaan ko.tapahtumaa kokenut.Olen erittäin rehellinen,rakkaudellinen,hellä ja herkkä-lisäten vielä olen romantikko.En ole paha kenellekkään.En myöskään pahan näköine.Haluaisin tutustua-mikäli sopii?Kaikkea hyvää.Rakkaudella Hessu
>Hessu tässä hei.Huomioin kirjoituksesi.Olen ehkä hieman vanhempi,mutta haluaisin yhteyttä.Olen hyvin arkinen mies,täysin rehellinen,rakkaudellinen,hellä ja herkkä-lisäten vielä,olen romantikko.En pahan näköine,enkä koskaan ko.sexiä.Mieleni tekisi.Voisko olla näin,että ottaisitte yhteyttä?Kaikkea hyvää.Rakkaudella Hessu:-))
>Hessu tässä hei.Luin kertomuksesi.Olen ehkä hieman vanhempi.Olen aivan tavallinen arkinen mies.Luonteeltani olen erittäin rehellinen,rakkaudellinen,hellä ja herkkä-lisäten vielä olen romantikko.Koskaan en ole kokenut ko.tapahtumaa,mieleni tekee.Samoin minulla en ole koskaan kokenut.Tosin mieli tekee.En ole paha kenellekkään.Toivoisin että ottaisitte yhteyttä.Kaikkea hyvää teille.Rakkaudella Hessu:-))
"avoimuutta tosiaan tarvitaan
Ihmiset joille kolmen kimppa käy, niin kumpikaan osapuoli ei voi kovin pahoillaan olla puolison pettämisestäkään " Mies/vaimo ei tällä kertaa ehtinyt mukaan","
Nimenomaan ei näin! Jos lähdetään kimppailemaan, niin silloin ei petetä! Se mikä tapahtuu, tapahtuu avoimesti eikä toisen seläntakana.
Toki jokaisella parilla on omat sääntönsä ja toisilla on myös niitä "tänään sun vuoros, jään lasten kanssa kotiin", mutta pääsääntöisesti se mitä tapahtuu, on avointa.
Mua henk.koht loukkaisi ihan älyttömästi jos mies kävisi salaa jossakin, samoin mieheni ei hyväksyisi. Käymme kimppailemassa noin kerran/kk. Välillä parin kanssa, välillä vähän suuremmalla joukolla.
Mie kiihotun kun katon vierestä kun koulukaveri nussii vaimoani ja paljaalla tietty. Otti eteen kun vaimo ratsasti ja koulukaveri tyhjensi pussit vaimon sisään.
Kirjoitin jo aiemmin tänne "Parin seuraa" . Itseäni kiinnostaa tosi paljon päästä parin seuraan mutta paria ei ole vaan löytynyt. Fantasiani on, että saisin vaimon houkuteltua mukaan kolmenkimpaan eli mies meille mukaan. Vaimo ei oikein ole lämmennyt asialle.
Minua se kiihoittaa suunnattomasti nähdä vaimon nauttivan ja saada kunnolla vierasta. Kun tämä tuskin toteutuus haluaisin olla parin mukana tuottamassa tyydytystä parin vaimolle.
M46
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin jo aiemmin tänne "Parin seuraa" . Itseäni kiinnostaa tosi paljon päästä parin seuraan mutta paria ei ole vaan löytynyt. Fantasiani on, että saisin vaimon houkuteltua mukaan kolmenkimpaan eli mies meille mukaan. Vaimo ei oikein ole lämmennyt asialle.
Minua se kiihoittaa suunnattomasti nähdä vaimon nauttivan ja saada kunnolla vierasta. Kun tämä tuskin toteutuus haluaisin olla parin mukana tuottamassa tyydytystä parin vaimolle.M46
V...u, miten räpelletty tarinan kyhäelmä...
Ukko ei pystynytkään seksiin kun toinen mies oli samassa huoneessa. Siihen jäi kimppakokeilut.