Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: Mitä mieltä jos nainen kysyy..

Vierailija
20.08.2015 |

Treffeillä ajeletteko karvoitustanne? Rinta- ja selkäkarvoja lähinnä, ei intiimialueita? Olisiko kiusallista? Jos tunnettu kuukausi pari.

Naisena miettisin jos mies ajattelisi mun karvojen ajelemista että haluaisi sänkyyn -> miten se voisi olla negatiivista? Useampi mies on vaivautunut jos olen kommentoinut karvoista mitään, toiset taas tietävät itsekin että naiset käyvät kuumana käsi- ja rintakarvoihin ja ottavat positiivisesti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itse menis kysymään.. kokeilisin/katsoisin. ;)

Vierailija
2/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pari kuukautta tapailin tuossa naista joka ilmoitti ensitreffeillä olevansa posliini ja sanoi että odottaa minulta vähintään siistittyä sieltä, kun seuraavan kerran tavataan. Tietynlainen lupaushan toi oli, joten tein työtä käskettyä, ja....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus taas. Eikö tyhmille voisi perustaa siirtokuntaa avaruuteen ja laittaa kuuraketit selkään?

Vierailija
4/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä nyt taas? Kysyn nyt samantien pyyhkiikö peppua ollenka,..

Vierailija
5/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pienenä yksityiskohtana voin mainita että EN siis kysynyt sitä, kirjoitin vähän epämääräisesti, vaan mietin onko niin ja mies halusi tietää mitä olin katsonut ja kerroin sitten rehellisesti.

Ap

Vierailija
6/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Ajattelisin, että on vähän omituinen nainen.

Vierailija
7/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäisin mistä hän tykkää ja toimisin sen mukaisesti, ja sitten hakisin toimintaa. Ihan yks hailee se minulle on, oma karvoitus, joten miksi en näkisi pientä vaivaa naisen kiinnostuksen kohottamiseksi. Rintakarvoja en ole ikinä ajanut, kukaan ei ole ilmaissut toiveitaan siitä minulle. Tietysti odottaisin vastapuolelta samaa toiveiden huomioon ottamista tämmöisen keskusteun jälkeen.

Vierailija
8/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tosi outoa, jos joku kysyisi tuollaista jossain kahvilassa tokilla treffeillä. Ehkä vähän vähemmän outoa, jos oltaisiin toisen kotona ja oletuksena on, että myöhemmin illalla on luvassa vaakamamboa... Siltikin olisi aika outoa. En itse ikinä kysyisi, vaan mieluummin katsoisin kun seksin aika tulee. :) Ihmettelisin, jos mies vaatisi posliinia minulta.

N22

Vierailija
9/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:49"]

Outo kysymys. Ajattelisin, että on vähän omituinen nainen.

[/quote]

Vaikka mies itse haluaisi tietää ja kysyisi naiselta mitä katsoi? Auts. Olisi pitänyt valehdella. :)

Vierailija
10/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä katsoit? Missä ja koska?

Vierailija
11/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vaadi mieheltä mitään ajelua, yleisesti tykkään että karvoja saa olla, mutta kai niitä teoriassa voisi olla liikaakin mun makuun, ei ole vielä tullut sellaista vastaan. Musta mies saa ajella tai olla ajelematta oman maun mukaan mutta näkeehän sen jos ajelee ja on avonainen kaula-aukko. Sanotaanko että jonkun verran karvainen on musta miehekkäämpi kuin ihan sileä. Ja en tosiaan missään kahvilassa edes kysyttäessä myöntäisi katsoneeni rintakarvoja vaikken itse sitä osaa pitää outona jos nainen niitä katsoo, moni kuitenkin pitää kummallisena niin otan opiksi, mun luona oltiin ja miehen kysyessä kerroin mitä katsoin. Ja katson mä kiinnostavassa miehessä paljon muitakin juttuja. :) Ap

Vierailija
12/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:31"]No, pari kuukautta tapailin tuossa naista joka ilmoitti ensitreffeillä olevansa posliini ja sanoi että odottaa minulta vähintään siistittyä sieltä, kun seuraavan kerran tavataan. Tietynlainen lupaushan toi oli, joten tein työtä käskettyä, ja....
[/quote]

Ja tämä nainen oli 38-vee ja itse 37. Eli ei mitään teinejä.

Vierailija
13/13 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:15"]

Siis mitä katsoit? Missä ja koska?

[/quote]

Unohduin katsomaan vähän liian pitkäksi aikaa miehen lihaksia ja samalla sitten huomasin että ehkä ajelee karvojakin. En sanonut mitään mutta mies vähän myöhemmin mun luona kysyi mitä katsoin niin kerroin sitten. Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä