Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! Millainen aamu sinulla oli?

Vierailija
20.08.2015 |

:)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just herättiin. Makoilen vielä sängyssä, luen spostit, uutiset ja AV:n sillä aikaa kun 3v. riehuu 1v.:n kanssa. Meillä on onneksi aina ollut hyvin nukkuvat lapset ja rennot aamut :)

Vierailija
22/33 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kaikista parhain aamu, mutta eiköhän se tästä pikkuhiljaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Huono, niinkuin aina nykyään. Esimies v*ttuilee ja nipottaa milloin mistäkin. Työpaikan palvelut asiakkaille huonontuu huonontumistaan esimiehen ymmärtämättömyyden vuoksi. Hän ei ole työnsä tasalla ja purkaa kiukkuaan työntekijöihin ja joskus jopa asiakkaisiin... ja kun palvelut huononevat, minä olen se joka saan kuraa niskaani myös asiakkailta. En jaksa tätä enää!!!

Vierailija
24/33 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvonnut. Erittäin turvonnut. Yritän päästä yösyömis- ja ahmimishäiriöstä eroon, mutta eipä ollut viime yökään se yö jona olisin onnistunut. 

Vierailija
25/33 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Herasin torkuttelemaan ja sitten nousin ylös ja keitin kahvia ja annoin kissoille ruokaa ja herätin yhden teinin. Söin aamiaisen ja luin hesaria, viikkasin pyykkiä ja katsoin aamuteeveetä ja kudoin pari kerrosta sukkaa. Laitoin petivaatteet ulos tuulettumaan, lähetin rakkaalleni viestin ja konsultoin toista teiniä mitä ottaa tanssitreeneihin kun mennään suoraan sieltä Taiteiden yöhön. Sitten puin ja pakkasin salkun ja lähdin töihin kolmen mustikkamuffinsin kanssa.

Vierailija
26/33 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys kellonsoittoon klo 6.00. Mies jäi nukkumaan, olemme molemmat lomalla, mutta täytyy noita koulukkaita ajaa opintielle. Aamiainen pöytään ja vilkaisu aamu-tv:tä samalla, kun söin. Muksut ylös ja minä painuin marjapuskaan herukoita noukkimaan, nyt on mehu tuloillaan. Mies lähti järvelle verkoille, tuossa on normaaleita kotihommia odottamassa. Mutta päivä muuten aikaa peuhata tuolla makkarin puolella..
Onnittelut sille vauvan saaneelle perheelle!

Vierailija
27/33 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin sänkyyn silutrelemään kissaa ja muistelemaan uniani. Kävin kuorimassa ihon sokerilla kun kerran alasti olun, se on pitänyt jo monena päivänä tehdä. Keitin kahvit ja ruokin kissat, pelasin tason Bubble witch sagaa. Kohta aamupala, tupakka, joogaa ja siivoamista.

Vierailija
28/33 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin tosi ihana ja positiivinen ketju! Onnea vauvan saaneelle, tsemppiä kaikille joiden aamu ei ole mennyt kivasti ja iloista päivää kaikille!

T:ap

Ps. nyt lähden haastatteluun. Jännittää!

Vierailija
29/33 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla hirveään pamahdukseen, tv hajosì. Nyt keittelen puuroa lapsille ja mies jolla on 4 päivää vapaata lähti ostamaan uutta. Isommat leikkii ja pienin 2kk makoilee leikkikehässä

Vierailija
30/33 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva 7kk heräsi kuudelta, vaikka nukkuu normaalisti kahdeksaan. Puoli tuntia nukutin kunnes suostui uinahtamaan uudestaan. Siinä vaiheessa en itse enää saanut unta, joten nousin puuron ja kahvin keittoon. Tässä me on nyt aamupuuhailtu ja kohta lähdetään ulos. Äiti kenties lukemaan lehteä johonkin puiston penkille ja vauva rattaisiin päiväunille :)

Vierailija
31/33 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin heti herättyäni ettei tänäaamuna väsytä yhtään, mutta kun sain kahvikupin käteeni niin käsi vapisi ihan perkeleesti ja tajusin miten koomassa vielä olen :D

Vierailija
32/33 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireinen, ja kipeä. Jalka aivan hemmetin kipeä, ja kauhe kiire töihin. Mutta hyvää huomenta :)

Vierailija
33/33 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettelin teinit aamulla kouluun ja kömmin sitten vauvan kainaloon torkkumaan vielä hetkeksi. Ihanaa, mä olen niin onnellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi