Cheek ylitti jälleen itsensä riimittelyssä
faija löydettiin pilkitä haalarit jäässä mä väsyin omaan naamaani nii dokasin naamari päässä
:D
Kommentit (169)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 08:55"]
Musta parasta Cheek-hypessä on sitä dissaavat tyypit, miten tosissaan ne on! =D Meitsi kyllä tykkää, eihän lyriikka ole mitään päätä huimaavaa (tyylitaituri - lyylitaikuri), mutta semmoisella koomisella tavalla mieluisaa. Ja jotenkin niissä biiseistä tulee vaan hyvä fiilis.
Miehen kanssa on hauska vastakkainasettelu, kun se ei tykkää Cheekistä ja esittää suorastaan vihaavansa sitä (koska musta se on just hauskaa) ja mä taas semisti tykkään, mutta esitän intohimoista fania, sitten se alkaa haukkua Cheekiä ja sen sanoituksia ja mä kuittaan sen aina että "te ootte vaan kateellisia sille". Tää väittely on meistä aina niin kovin hupaisaa.
N39
[/quote]
esileikkinsä kullakin....................................... soita tiihoselle ja kysy tuleeko kimppaan?
Jos Jarea pännii, kun "kaikki" muka on niin hiton kiinnostuneita hänen menemisistään ja panemisistaan niin onko sitä pakko toitottaa joka biisissä. Sittenhän ihmisiä vasta alkaa kiinnostaa hänen yksityisasiansa, kun korostaa oikeen olevansa niin mediaseksikäs.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 13:05"]Kuulin radiosta ainakin pätkän Cheekin haastattelusta voicelta. Kyllä mulle tuli semmonen kuva, että Cheek allkaa olla täysin kypsä julkisuuteen. Mulle tuli ihan sääli häntä kohtaan, kun kertoi miten nauttii musiikista ja tykkää keikkailla, mutta kaikkeen muuhun, mitä julkisuus tuo tullessaan vaikutti niin väsyneeltä. Ja sitten perään tuli tää uus biisi. Toivottavasti löytää tasapainon elämäänsä.
[/quote]
Sitten hän tauolla oivalsi ettei 'jare' osaa olla ilman cheekiä ja toiste päin ja kaipasi takaisin 'kotiin'. Ja siitä tää uusi biisi ilmeisesti kertoo.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:42"]
Ei sillä musalla ole mitään väliä, teinityttöjen seinät pitää tapetoida kivan näköisten miesartistien kuvilla. Cheek on markkinointiosaston taidonnäyte, miten paskasta musiikista, kömpelöistä sanoituksista huolimatta stadionit myydään täyteen. Musiikilla ei ole oikeastaan väliä. Jare voisi laulaa vaikka Suomi-iskelmää tai poppia niin silti myisi platinaa.
Kysymys on vaan miten ja kenelle myydään. Sama musiikki ja sanoitukset ei myisi jos laulaja olisi ruma.
[/quote]
Näin varmasti on. Kyllä paljon menestyksestä on varmasti ulkomusiikillisten keinojen kautta tullutta. Ulkonäkö, vaatteet tyyli, imago. Kaikki varmasti tarkkaan mietittyä. Kyllä se laskelmointi näkyy. Ei mun mielestä koskaan ole ollut aito. Ja nyt tämä isän kuolemankin vetäminen esiin. Yksi pelikortti otettu käyttöön.
Kuka muistaa vielä new kids on the blockin ja take thatin sekä kotimaisen xl5:en? Poika-ja tyttöbändejä etsittiin oikein telkkarissakin.
Samasta asiasta on kyse nytkin. Markkunointiosasto tekee brändin, jota markkinoidaan isosti. Pari, kolme levyä ehkä neljä ja yhtye/artisti ilmoittaa lopettavansa. Niin käy aina.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:46"]
Ei sillä musalla ole mitään väliä, teinityttöjen seinät pitää tapetoida kivan näköisten miesartistien kuvilla. Cheek on markkinointiosaston taidonnäyte, miten paskasta musiikista, kömpelöistä sanoituksista huolimatta stadionit myydään täyteen. Musiikilla ei ole oikeastaan väliä. Jare voisi laulaa vaikka Suomi-iskelmää tai poppia niin silti myisi platinaa.
Kysymys on vaan miten ja kenelle myydään. Sama musiikki ja sanoitukset ei myisi jos laulaja olisi ruma.
[/quote]
Jos jokunen fanittaa häntä ulkoisten seikkojen takia niin ok, mutta en todellakaan ymmärrä miksi moni teinityttö haluisi tapetoida seinänsä kohta lähemmäs 35-v perus suomiäijän näköisen miehen kuvilla :D Myönnän, ettei Jaren ulkonäön upeus oo mulle oikeen auennu.
T: N25
[/quote]
Mutta onhan se ottanut selvän tyylieron muihin räppäreihin nähden. Siinä missä muut esiintyy lähinnä köyhinä itä-helsinkiläisinä resuisine vaatteineen, niin Jare on ottanut Boss-puvut, shamppanjan ja kalliit autot tyylikeinokseen. Onhan siinä kontrastia. Ehkä se vetoaa jotenkin. Toki jos kaikki se luxus riisuttaisiin, niin mitä jäisi jäljelle..? 35v standardi tradenomi Lahdesta.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 10:24"]
Mä en nyt osaa lainata tänne Sä huudat- biisin sanoja enkä edes linkata, mutta lukekaapa/kuunnelkaa ajatuksella ne sanat! Sehän ihan selvästi kertoo Jaren omasta elämästä! Tottakai sanoituksiin laitetaan aina jotain provosoivaa ja liioitellaan, mutta kyllä mun mielestä useimmat Jaren kirjoittamista teksteistä käsittelee sen omaa elämää, muistoja, kokemuksia, niin hyviä kuin huonoja. Nytkin sanat koskevat niin isänsä menettämistä, joka sai hänet juomaan suruun ym. sekä siitä kuinka lehdistö ym. ei anna hänen edes vapaalla olla rauhassa. Mun mielestä tuollaiset sanoitukset on aika merkittäviä ja ne pitäisi lukea/kuunnella ajatuksella ennen kuin ottaa yhden kohdan jonka perusteella alkaa haukkumaan. Ja kaiken lisäksi Jare ei pelkää pilkata ja nuhdella sanoilla itseään, mikä on mun mielestä aika arvostettavaa! -N21 Ja ennen kun joku alkaa älisemään mun iästä mitään, niin sanonpa vielä, että mä kuuntelen musiikkia laidasta laitaan. Tykkään niin iskelmästä, popista kuin rapistakin. Fiiliksen mukaan! Ja mun lemppari on Juha Tapio, niin se nyt on ainakin mun mielestä aika kaukana Cheekistä! ;)
[/quote] eiköhän se ole ihan kuule toisin päin
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:46"]
[/quote]
Jos jokunen fanittaa häntä ulkoisten seikkojen takia niin ok, mutta en todellakaan ymmärrä miksi moni teinityttö haluisi tapetoida seinänsä kohta lähemmäs 35-v perus suomiäijän näköisen miehen kuvilla :D Myönnän, ettei Jaren ulkonäön upeus oo mulle oikeen auennu.
T: N25
[/quote]
Mutta onhan se ottanut selvän tyylieron muihin räppäreihin nähden. Siinä missä muut esiintyy lähinnä köyhinä itä-helsinkiläisinä resuisine vaatteineen, niin Jare on ottanut Boss-puvut, shamppanjan ja kalliit autot tyylikeinokseen. Onhan siinä kontrastia. Ehkä se vetoaa jotenkin. Toki jos kaikki se luxus riisuttaisiin, niin mitä jäisi jäljelle..? 35v standardi tradenomi Lahdesta.
[/quote]
Jep, eiköhän siihen ihailtavuuteen oo tuonu rutkasti lisää kaikki rahalla saatavat ulkoiset seikat ja peniksen jatkeet. Uskoisin, ettei vielä 2000-luvun puolenvälin Jaren ulkoinen olemus olis nii kolahtanut (niihin joihin kolahtaa nyt).
42 jatkaa vielä.
Kyllä huomaa taas, että ollaan me suomalaiset niin kateellista kansaa että! Yleensä valitetaan, että nuoret on vallannut av:n eivätkä osaa käyttäytyä ym., mutta taitaa olla nyt taas kerran toisin päin.. Miettikääpä te niin vanhat ja viisaat omaa nuoruuttanne. Oliko Eput, Popeda, Leevi And the leavings, Dingo ym. aikanaan teidän vanhempien mielestä hyviä roolimalleja nuorille, oliko heidän musiikki oikeaa musiikkia ym.? Nyt on tainnut teille vain ikä tehdä kepposet, kun ette pysty muitamaan että musiikki muuttuu ja ihmiset myös ;)
Ja onhan se ihan selvä, että monen ilkeän kommentin takana on vain kateus, vaikka eihän sitä edes itselle myönnetä. Ja joo, nehän on julkisuuden henkilöitä, niitähän saa siis haukkua, koska itsehän ne ovat julkisuuteen tulleet. Voi taivas sanon mä! Mulle on ainakin pienestä pitäen opetettu, että ihmisiä me vaan kaikki ollaan. Oltiin sitten julkkiksia tai perus mattimeikäläisiä, rikkaita tai köyhiä, kauniita tai rumia. Tottahan se on, että joillakin se julkisuus ja raha nostaa pissan päähän, mutta uskallanpa väittää, että aika harvassa sellaiset kumminkin on. Ja palaten tän keskustelun aiheeseen, Jareen siis, niin jos hänellä olis pää aivan täynnä pissaa, niin luulempa että siinä vaiheessa kaikki biisitkin ois täynnä pelkkää pintaliitoa, samppanjaa ja naisia. Mutta nyt niin ei ole. Joo, biiseissä on edellä mainitsemiani asioita sitä en kiistä, mutta myös paljon paljon muuta! Ei Jare varmastikaan käsittelisi silloin sanoituksia aiheita joihin moni muukin voi samaistua ja jotka ovat oikeasti käsittelemisen arvoisia oman mielen terveydenkin kannalta. Ja kohta joku jo huutelee taas kerran, ettö onpa mautonta ym. mutta mun mielestä jokaisella on - ja saa olla- omat tapansa käsitellä asioitaan. Enkä mä jaksa uskoa, että Jaren perhe ottaa sanoituksia turhan vakavasti. Itseasiassa uskon, että he ovat ylpeitä pojasta, aivan kuin isänsäkin taivaassa. Rappiin nyt kun yleisesti kuuluu kieli, eleet, elämän tapa ym. jotka ei sovi esim. iskemään ja mun mielestä tää pitäisi huomioida paljon useammin.
Ja kyllä mä tiedän, että voin olla aivan väärässäkin kyseisen henkilön kohdalla, mutta mä en vaan usko sitä. Mun mielestä vaikka ihminen on julkisuudessa, kuuluu hänen silti saada elää omaa elämäänsä. Mä uskon että Jarekin on pystynyt enemmän nauttimaan viime aikoina elämästään ulkomailla, joissa häntä ei niin tunneta. Ja se on aika harmi omasta mielestäni, sillä jokaisella pitäisi olla oikeus elää omaa elämää joka paikassa (tässä tapauksessa tarkoitan esim. perheen kanssa oloa ym.)! Ja kyllä, hän on valinnut uran julkisuudessa, mutta niin on moni muukin ja ilman heitä meillä ei olisi viihdettä; ei musiikkia, elokuvia, sarjoja...
-N21, joka jo valmiiksi kiittää saamistaan alapeukuista ;)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:02"]
42 jatkaa vielä. Kyllä huomaa taas, että ollaan me suomalaiset niin kateellista kansaa että! Yleensä valitetaan, että nuoret on vallannut av:n eivätkä osaa käyttäytyä ym., mutta taitaa olla nyt taas kerran toisin päin.. Miettikääpä te niin vanhat ja viisaat omaa nuoruuttanne. Oliko Eput, Popeda, Leevi And the leavings, Dingo ym. aikanaan teidän vanhempien mielestä hyviä roolimalleja nuorille, oliko heidän musiikki oikeaa musiikkia ym.? Nyt on tainnut teille vain ikä tehdä kepposet, kun ette pysty muitamaan että musiikki muuttuu ja ihmiset myös ;) Ja onhan se ihan selvä, että monen ilkeän kommentin takana on vain kateus, vaikka eihän sitä edes itselle myönnetä. Ja joo, nehän on julkisuuden henkilöitä, niitähän saa siis haukkua, koska itsehän ne ovat julkisuuteen tulleet. Voi taivas sanon mä! Mulle on ainakin pienestä pitäen opetettu, että ihmisiä me vaan kaikki ollaan. Oltiin sitten julkkiksia tai perus mattimeikäläisiä, rikkaita tai köyhiä, kauniita tai rumia. Tottahan se on, että joillakin se julkisuus ja raha nostaa pissan päähän, mutta uskallanpa väittää, että aika harvassa sellaiset kumminkin on. Ja palaten tän keskustelun aiheeseen, Jareen siis, niin jos hänellä olis pää aivan täynnä pissaa, niin luulempa että siinä vaiheessa kaikki biisitkin ois täynnä pelkkää pintaliitoa, samppanjaa ja naisia. Mutta nyt niin ei ole. Joo, biiseissä on edellä mainitsemiani asioita sitä en kiistä, mutta myös paljon paljon muuta! Ei Jare varmastikaan käsittelisi silloin sanoituksia aiheita joihin moni muukin voi samaistua ja jotka ovat oikeasti käsittelemisen arvoisia oman mielen terveydenkin kannalta. Ja kohta joku jo huutelee taas kerran, ettö onpa mautonta ym. mutta mun mielestä jokaisella on - ja saa olla- omat tapansa käsitellä asioitaan. Enkä mä jaksa uskoa, että Jaren perhe ottaa sanoituksia turhan vakavasti. Itseasiassa uskon, että he ovat ylpeitä pojasta, aivan kuin isänsäkin taivaassa. Rappiin nyt kun yleisesti kuuluu kieli, eleet, elämän tapa ym. jotka ei sovi esim. iskemään ja mun mielestä tää pitäisi huomioida paljon useammin. Ja kyllä mä tiedän, että voin olla aivan väärässäkin kyseisen henkilön kohdalla, mutta mä en vaan usko sitä. Mun mielestä vaikka ihminen on julkisuudessa, kuuluu hänen silti saada elää omaa elämäänsä. Mä uskon että Jarekin on pystynyt enemmän nauttimaan viime aikoina elämästään ulkomailla, joissa häntä ei niin tunneta. Ja se on aika harmi omasta mielestäni, sillä jokaisella pitäisi olla oikeus elää omaa elämää joka paikassa (tässä tapauksessa tarkoitan esim. perheen kanssa oloa ym.)! Ja kyllä, hän on valinnut uran julkisuudessa, mutta niin on moni muukin ja ilman heitä meillä ei olisi viihdettä; ei musiikkia, elokuvia, sarjoja... -N21, joka jo valmiiksi kiittää saamistaan alapeukuista ;)
[/quote]
Haukkaa happea ja kappalejako ois jees :)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:47"]
Haluisin että Jarella tulisi messias-vaiheen (olen suurin ja hienoin taiteilija) jälkeen gospel/hengellistymisvaihe. Tulisi esim. (joulu)markkinoille virsilevy. Jos nyt tulevan levyn nimi on alpha omega, niin ohan siinäkin tietty tiettyä hengellisyyttä kyllä (a ja o, alku ja loppu).
Voisin jo kuvitella naistenlehtien otsikot: "Cheek: Suosio kasvoi liian suureksi, menetin yhteyden itseeni" "Jare avoimeina: olin sisältä kuollu". Nyt olisi sitten rauha ja Jeesus löytynyt ja kaikki se liian suureksi kasvanut maallinen menestys övereine sanoituksineen olisi ollut vain itsestään epävarman ja rikkinäisen pojan uhoa :'(
Hengellisen vaiheen biisejä voisi olla vaikka "Iso-Jesse ja mä", "sielu", "kuka muu muka (sut pelastaa ku Jeesus)"
[/quote]
ja sitte vl-suviserojen loppuunmyynti seuraavat 40 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:50"]
Mä luulen, että tuo jäähallikiertue on täysi floppi. Tuskin vetää lyhyessä ajassa täyteen noita kaikkia kun mukana on sekä Helsingin jäähalli että Hartwall. Ja kaikki muut suomen isoimmat jäähallit.
[/quote] älä yliarvioi suomalaisia.. paska myy
Mä haukkaan happea sitten kun aikuiset ihmiset saa sen järjen valon päähänsä. Tai okei, edes pilkahduksen siitä! ;)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 13:02"]
42 jatkaa vielä. Kyllä huomaa taas, että ollaan me suomalaiset niin kateellista kansaa että! Yleensä valitetaan, että nuoret on vallannut av:n eivätkä osaa käyttäytyä ym., mutta taitaa olla nyt taas kerran toisin päin.. Miettikääpä te niin vanhat ja viisaat omaa nuoruuttanne. Oliko Eput, Popeda, Leevi And the leavings, Dingo ym. aikanaan teidän vanhempien mielestä hyviä roolimalleja nuorille, oliko heidän musiikki oikeaa musiikkia ym.? Nyt on tainnut teille vain ikä tehdä kepposet, kun ette pysty muitamaan että musiikki muuttuu ja ihmiset myös ;) Ja onhan se ihan selvä, että monen ilkeän kommentin takana on vain kateus, vaikka eihän sitä edes itselle myönnetä. Ja joo, nehän on julkisuuden henkilöitä, niitähän saa siis haukkua, koska itsehän ne ovat julkisuuteen tulleet. Voi taivas sanon mä! Mulle on ainakin pienestä pitäen opetettu, että ihmisiä me vaan kaikki ollaan. Oltiin sitten julkkiksia tai perus mattimeikäläisiä, rikkaita tai köyhiä, kauniita tai rumia. Tottahan se on, että joillakin se julkisuus ja raha nostaa pissan päähän, mutta uskallanpa väittää, että aika harvassa sellaiset kumminkin on. Ja palaten tän keskustelun aiheeseen, Jareen siis, niin jos hänellä olis pää aivan täynnä pissaa, niin luulempa että siinä vaiheessa kaikki biisitkin ois täynnä pelkkää pintaliitoa, samppanjaa ja naisia. Mutta nyt niin ei ole. Joo, biiseissä on edellä mainitsemiani asioita sitä en kiistä, mutta myös paljon paljon muuta! Ei Jare varmastikaan käsittelisi silloin sanoituksia aiheita joihin moni muukin voi samaistua ja jotka ovat oikeasti käsittelemisen arvoisia oman mielen terveydenkin kannalta. Ja kohta joku jo huutelee taas kerran, ettö onpa mautonta ym. mutta mun mielestä jokaisella on - ja saa olla- omat tapansa käsitellä asioitaan. Enkä mä jaksa uskoa, että Jaren perhe ottaa sanoituksia turhan vakavasti. Itseasiassa uskon, että he ovat ylpeitä pojasta, aivan kuin isänsäkin taivaassa. Rappiin nyt kun yleisesti kuuluu kieli, eleet, elämän tapa ym. jotka ei sovi esim. iskemään ja mun mielestä tää pitäisi huomioida paljon useammin. Ja kyllä mä tiedän, että voin olla aivan väärässäkin kyseisen henkilön kohdalla, mutta mä en vaan usko sitä. Mun mielestä vaikka ihminen on julkisuudessa, kuuluu hänen silti saada elää omaa elämäänsä. Mä uskon että Jarekin on pystynyt enemmän nauttimaan viime aikoina elämästään ulkomailla, joissa häntä ei niin tunneta. Ja se on aika harmi omasta mielestäni, sillä jokaisella pitäisi olla oikeus elää omaa elämää joka paikassa (tässä tapauksessa tarkoitan esim. perheen kanssa oloa ym.)! Ja kyllä, hän on valinnut uran julkisuudessa, mutta niin on moni muukin ja ilman heitä meillä ei olisi viihdettä; ei musiikkia, elokuvia, sarjoja... -N21, joka jo valmiiksi kiittää saamistaan alapeukuista ;)
[/quote]
Kaikkien persettä ei tarvitse nuolla, vaikka he menestyisivätkin. Artistit, jotka on noin isosti esillä saavat arvostelua eittämättä niskaansa, niin myös moni sellainen, joista itse pidän. Osa on pelkkää kateutta, mutta ei nämä Jaret ja muut ole silti yli-ihmisiä, jotka tekevät vain ja ainoastaan oikeita valintoja, joista ei saisi kritiikkiä esittää. Jare on pelannut palikkansa hyvin, mutta olen myös sitä mieltä, että paljon on melua myös tyhjästä, jolla ei ole mitään tekemistä artistin hyvyyden kanssa.
Jos luki mun ensimmäisen viestin, niin varmasti sai selvän, että mä en oo mikään Cheekin superfani, mutta kuuntelen sitä kyllä kun fiilis on oikea ja vielä tykkäänkin siitä. Mun kirjoitus olikin suunnattu niille, jotka haluavat vain haukkumisen ilosta haukkua ja pilkata kaikkea. Ei mulla enää muuta, niin ei tarvi sitä happeekaan niin haukata ;)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 02:20"]
Silti cheek on Suomen isoin stara.kaks loppuunmyytyä stadikkaa..kuka tekee teistä perässä?
[/quote]
Tuohan on vain idioottien ansiota, koska he ovat mahdollistaneet sen.
En ymmärrä, kuinka kenenkään mielestä Cheek on hyvä, kun se on lähinnä nolo. Ihmiset fanittavat näitä ihan muista kuin musiikillisista syistä, mitä minä puolestani en ymmärrä lainkaan..
Ja ihan pakko vielä lisätä, että tietysti Jare itse varmastikin on ihan tarkoituksellisesti pysytellyt julkisuudessa jossakin määrin, ehkä välillä jopa kyseenalaisin keinoin, en mä sitä kiellä, mutta kyllä suurin syyllinen tässä on varmastikin lehdistö. Yleensä jos joku artisti/yhtye on mennyt keikkatauolle, niin toivetta on pääsääntöisesti kuunneltu, mutta Cheekin tapauksessa tuntuu, että lehdistö ei kunnioita tätä vähimmässäkään määrin. Eli en yhtään ihmettele, että Jare haluaa sanoituksissa tuoda tämän julki ja julkisesti jopa myöntää, että se suoraan sanottuna vituttaa.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 12:33"]
Onko Cheekillä edes biisiä, joka ei kertoisi Cheekistä tai Jaresta?:D :D :D :D
[/quote]
Pitäiskö olla? Ei monella muullakaan räppärillä ole.
[/quote]
Oletko ikinä kuunnellut suomalaista räppiä? Siis tarkoitan nyt tosiaan räppiä enkä edm-hiphoppia.
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 11:47"]Kuka sitä siinä biisissä "huutaa kotiin"? Tyttöystävä? Kuka muuten on Cheekin tyttöystävä?
[/quote]
Katsoin Cheekin haastattelun, jossa hän kertoi, että biisi kertoo Jaren ja Chhekin suhteesta ja kuinka hänen koti on missä sydän on ja "sä et kukaan ilman mua enkä mä oo kukaan ilman sua" niin se puhui Jarena Cheekille ja musiikilleen ilmeisesti. Näin sen ymmärsin.