Asun Hyrynsalmella eli Suomen Barcelonassa. Kateutesi asteikolla 1-5?
Kommentit (44)
Perhanan hyryläiset.
T. Suomussalmelainen
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:39"]
Perhanan hyryläiset. T. Suomussalmelainen
[/quote]
mun isä asuu siellä uuden naisesa kaa :D
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:43"]Siellä on jänniä jätkiä
[/quote]
Poroja siellä on
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:43"]Siellä on jänniä jätkiä
[/quote]
Poroja siellä on
[/quote]
Niitäkin varmaa
Puolanka, Hyrynsalmi ja Suomussalmi ovat ehkä suomen masentavimpia kuntia.
-Ex-yläkainuulainen-
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:55"]Puolanka, Hyrynsalmi ja Suomussalmi ovat ehkä suomen masentavimpia kuntia.
-Ex-yläkainuulainen-
[/quote]
Et oo vissiin koskaan Kemissä käyny?
En edes tiedä, missä Hyrynsalmi on, mutta Barcelona on tutumpi. Mitä yhteistä näillä paikoilla on?
Voisitko myös suositella kivaa hotellia, hyviä ruokaravintoloita ja nähtävyyksiä Hyrynsalmelta? Mitä ostaisimme tuliaisiksi ja mistä? Olenne nelihenkinen prrhe, lapset teini-ikäisiä. Meitä kiinnostaa taide, tekniikka, museot ja arkkitehtuuri.
Annan pisteet sitten loman jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:32"]Kateutesi?
[/quote]
Mun isä kavereineen on tullu sinne yläkainuuseen riitaa haastamaan. Kuulema riitti kysymys "monelta juna lähtee?" Kertonee enemmän Paltamosta kuin Hyrskästä. :D
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 23:01"]En edes tiedä, missä Hyrynsalmi on, mutta Barcelona on tutumpi. Mitä yhteistä näillä paikoilla on?
Voisitko myös suositella kivaa hotellia, hyviä ruokaravintoloita ja nähtävyyksiä Hyrynsalmelta? Mitä ostaisimme tuliaisiksi ja mistä? Olenne nelihenkinen prrhe, lapset teini-ikäisiä. Meitä kiinnostaa taide, tekniikka, museot ja arkkitehtuuri.
Annan pisteet sitten loman jälkeen.
[/quote]
Siellä joku Kajaanin irvileuka höpisee
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:32"]Kateutesi?
[/quote]
Mun isä kavereineen on tullu sinne yläkainuuseen riitaa haastamaan. Kuulema riitti kysymys "monelta juna lähtee?" Kertonee enemmän Paltamosta kuin Hyrskästä. :D
[/quote]
Niin siis silloin nuorena tulleet, jäi se pois.
Ajoin tuossa kerran 120kmh siitä Hyrynsalmen keskustan läpi.
Kateus 100/5
*
Kateus 7/5...olkaa onnellisia, että ootte Kainuusta. Olla jostain Kymenlaaksosta...ei mitään rispektiä!!!!
Olen Puolangalta eikä ole masis paikka, upee kesäpaikka ja jouluna aivan magee, siellä on kuvattu paljon elokuviakin. En asu enää siellä vaan etelä-Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Puolanka, Hyrynsalmi ja Suomussalmi ovat ehkä suomen masentavimpia kuntia.
-Ex-yläkainuulainen-
Vierailija kirjoitti:
Ja sukunimi on Heikkinen vai Kemppainen? :D kun ei siellä muita tunnu olevan.
Terv. Erään hyrskäläisen tytär
On myös Kela nimisiä ja Moilasia
Se on kiva typpukylä. Ohikulkupaikka matkalla Rukalle.
Se hautausmaa pelottava joen yläpuolella. Ette kai ui siinä
Suomen vanhimmat asukkaat vai miten se meni vai eniten vanhuksia väkimäärään suhteutettuna.
Puolanka ei ole masentava. Siellä on hienot maisemat, vaarat ja järvet sekä omalaatuisen huumorin omaavia ihmisiä. T. Puolangalta kotoisin
asun tosi lähellä ja mun 3 kaveria asuu hyrynsalmella! :D