Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä itse tekisitte?

Vierailija
10.06.2026 |

Olin yöllä menossa alakertaan hakemaan vettä, nukutaan mieheni kanssa yläkerrassa ja alakerrassa nukkuu 18v ja 14v tyttäremme, vanhemmalla tytöllä oli poikakaveri yökylässä, portaita alas kävelessäni kuulen tyttären ja sen  poikaystävän huoneesta seksiääniä ja samalla nään että 14v tytär on oven takana, käsi housuissa, hän ei huomannut minua, käännyin takaisin yläkertaan, en ole kertonut tyttärille tai miehelleni mitä näin, kannattaako kertoa vai pidänkö omana tietona, mitä te tekisitte?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, ihan normaalia.

Vierailija
2/3 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta kerro. Ihan perus provohan tämä on. Kertoo kyllä enemmänki apn ajatusmaailmasta kun ei muuhun kykene päivän aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli seurusteli aikoinaan koulun kauneimman tytön kanssa ja näin miten he pussailivat ja hiplailivat toisiaan kaiken aikaa. Hormonihuuruiselle varhaisteinille kaikki tuo oli valtavan kiihottavaa. Tyttö makasi veljen sängyssä jalat levällään ja siro käsi kurottautui hieromaan veljen pystyssä seisovaa kalua. Samalla hän sai veljen sormista kosteudesta kiiltelevään pimppiinsä. 

Miten paljon tyttö olikaan koukistanut jalkojaan ja miten hurjan levällään hän piti niitä. Jotenkin se näky siinä veljen sängyllä on pinttynyt päähäni. Itse yhdyntää en koskaan nähnyt, koska ovi nykäistiin kiinni veljen toimesta kyrbä siinä samalla pystyssä heiluen ja iskien mulle silmää, joten tyydytin sitten itseni kuuntelemalla ääniä ja kuvittelemalla mitä oven toisella puolella tapahtui. Vanhemmat olivat usein yhtä aikaa töissä, eikä meillä ollut muita lapsia kuin me veljekset, joten näitä kiimaisia hetkiä ilokseni riitti.

Jos olisin jäänyt puuhistani kiinni siinä veljen ovella, olisin hävennyt itseäni maanrakoon. Jos itse vanhempana näkisin mitä poikani tekisi, olisin hiljaa. Vaimo/mies ei välttämättä (enää) ymmärrä mitä teini-iän hormonimyräkkä tarkoittaa ja miksi noin tapahtui. Eikä tätä oltu tarkoitettu vanhemman silmille, joten pitäisin salaisuuden kun kukaan ei vahingoittunut ja/tai ei ollut väkivaltaa tai pakottamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme