Ärsyttävimmät ketjujen pilaajat
Eli mistä olet ärsyyntynyt, kun olet kirjoitellut tällä palstalla ja ottanut osaa keskusteluihin. Onko se joku joka kommentoi sanomisiasi, onko sinut ymmärretty tahallisesti väärin, onko sinut jopa syrjäytetty keskustelusta...
Kommentit (79)
Jaa että ohjekirja provoilijoille??
No itse ärsyynnyn välillä näihin, jotka määrittelevät keskustelun kulkevan tiettyä kaavaa, ja esim kommentoivat omiin teksteihin jotain täysin epäolennaista...Ja välillä herää ajatus, että yrittikö henkilö kuitenkin syrjäyttää mut keskustelusta ulos, eikä niinkään ymmärtää omaa kantaa...Ja päädyn siihen tulokseen,että kyseessä ehkä olikin se joka pätee.
Sellaiset muka vitsikkäät kommentit, joista ei tiedä, tarkoittaakobkirjoittaja sanomaansa vai päinvastoin.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:40"]Tahallinen väärinymmärtäminen, kirjoitusvirheisiin takertuminen, provo-huutelu.
[/quote] Samaa mieltä! Tuo on musta siinä mielessä törkeää, koska monista teksteistä kyllä ymmärtää mitä siinä on, ja kelle tahansa voi sattua kirjoitusvirheitä....ehkä nämä tyypit on niitä jotka tahallisesti piikittelevät! Ja muutenkin se epäolennnaista!
Minä ja mun mieS. Kaikkien av-ketjujen tappajat.
sarkasmi on huumorin lajeista kaikkein vaativin
Joo kirjoitusvirheistä huomauttelu ja provon huutelu minustakin. Lisäksi perustelemattomat alapeukut ärsyttävät ja salaliittoteoriat vievät tällä palstalla ihan liikaa huomiota (tyyliin, modet ovat mamuhyysäreitä, Jenni Vartiaisen sukulaisia tai Säre syrämmes -yhdistyksen puuhanaisia).
Ne, jotka heti hyökkäävät silmille ja alkavat haistetella jos joku ei ole ihan tasan samaa mieltä kaikesta heidän kanssaan.
Sellaiset, jotka tulevat ohuthiuksisten ketjuun lällättämään paksuhiuksisuuttaan tai lapsettomien ketjuun huutelemaan, miten on aina tärpännyt ekasta yrityksestä.
Tai ne, jotka syyttää ap:ta ongelmista, aina. "Mitäs syöt liikaa?" "Itsepä olet miehesi valinnut" jne.
Se, kun pari keskustelijaa alkaa jankata jostain täysin irrelevantista asiasta, mikä äityy usein kilometrilainauksiksi ja tekee keskustelun lukemisesta rasittavaa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:48"]
Se, kun pari keskustelijaa alkaa jankata jostain täysin irrelevantista asiasta, mikä äityy usein kilometrilainauksiksi ja tekee keskustelun lukemisesta rasittavaa.
[/quote]
Taitaa tosiaan olla vain kaksi tyyppiä. Aina ihan samantyyliset jankuttajat. Tulee mieleen, että ovat modeja toistensa pillissä.
No ainakin sellainen on törkeetä, että jos jollain on joku oikeasti hätänä niin sitä tahallisesti laitetaan alas...katoaa koko idea koko keskustelusta,ainakin mulle tulee kunnon kostonhimot sitä "haukkujaa" kohtaan, no mut lähinnä tollaset tyypit ei ajattele yhtään mitä kirjoittaa. Täytyy vaan toivoa, että ne joilla se hätä on ei ota itseensä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:44"]Sellaiset muka vitsikkäät kommentit, joista ei tiedä, tarkoittaakobkirjoittaja sanomaansa vai päinvastoin.
[/quote] Etkö ymmärrä sarkasmia? Ja juu. Minua itseäni ärsyttää toistuvat "Jätä se sika!" -kommentit. Pari ekaa kertaa, kun sen kommentin näki oli ihan hauska juttu. Ei enää. Sitten ärsyttää provoilijat ja ahdasmieliset homofoobikot. Jenni Vartiaisen vihaaja on myös rasittava :Dd
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:44"]
Sellaiset muka vitsikkäät kommentit, joista ei tiedä, tarkoittaakobkirjoittaja sanomaansa vai päinvastoin.
[/quote]
Tarkoitatko sarkasmia?
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:48"]Sellaiset, jotka tulevat ohuthiuksisten ketjuun lällättämään paksuhiuksisuuttaan tai lapsettomien ketjuun huutelemaan, miten on aina tärpännyt ekasta yrityksestä.
Tai ne, jotka syyttää ap:ta ongelmista, aina. "Mitäs syöt liikaa?" "Itsepä olet miehesi valinnut" jne.
[/quote] Joo! Tollaset on jotenkin niin ala-arvoisia kommentteja!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:48"]Se, kun pari keskustelijaa alkaa jankata jostain täysin irrelevantista asiasta, mikä äityy usein kilometrilainauksiksi ja tekee keskustelun lukemisesta rasittavaa.
[/quote] No näistä keskustelijoista tietää, että mikä niiden tapa keskustella jo heti alkuunsa on.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:48"]
Sellaiset, jotka tulevat ohuthiuksisten ketjuun lällättämään paksuhiuksisuuttaan tai lapsettomien ketjuun huutelemaan, miten on aina tärpännyt ekasta yrityksestä.
[/quote]
Nää. Ja sitten semmoiset keskustelijat, joilla ei ole alkeellisintakaan logiikkaa ajattelussa, kaikki tunteet vain oksennetaan ulos ja niitä kutsutaan sitten mielipiteiksi.
Huumorintajuttomia av-akkoja palsta täysi.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:44"]Sellaiset muka vitsikkäät kommentit, joista ei tiedä, tarkoittaakobkirjoittaja sanomaansa vai päinvastoin.
[/quote] Etkö ymmärrä sarkasmia? Ja juu. Minua itseäni ärsyttää toistuvat "Jätä se sika!" -kommentit. Pari ekaa kertaa, kun sen kommentin näki oli ihan hauska juttu. Ei enää. Sitten ärsyttää provoilijat ja ahdasmieliset homofoobikot. Jenni Vartiaisen vihaaja on myös rasittava :Dd
[/quote] Joo itse mietin joitain ketjuja välillä, että kirjoittaako niitä yksi ja sama henkilö...Ja musta tuntuu, että täällä on ollu montakin ketjua saman henkilön aloittamaan, siis nämä ketjut mitkä on keksittyjä....tulee aina mieleen sitten uutta ketjua lukiessa,että onko tämä nyt oikea vai keksitty tarina.
Tahallinen väärinymmärtäminen, kirjoitusvirheisiin takertuminen, provo-huutelu.