Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttävimmät ketjujen pilaajat

Vierailija
19.08.2015 |

Eli mistä olet ärsyyntynyt, kun olet kirjoitellut tällä palstalla ja ottanut osaa keskusteluihin. Onko se joku joka kommentoi sanomisiasi, onko sinut ymmärretty tahallisesti väärin, onko sinut jopa syrjäytetty keskustelusta...

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:20"]Muutamat, joilla on vain yksi vakiovastaus, esim. jätä se sika
[/quote]

Varsinkin se idari jolla ei ole muuta sanottavaa, ainoastaan "Tämä"!

Vierailija
62/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaajat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä vaan. Voit jopa poistaa kaikki kunhan sitten kirjoitat itse sen siihen. Palstailen aina vain mobiililaitteilla ja hankalaa on joskus lainausten editointi. Jätän usein lainaukset kokonaan pois, jos on jo kovin pitkä.

Vierailija
64/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen epäkiinnostavat "haastateltavat", tyyliin: olen 21-vuotias nainen, kysy minulta jotain.

Vierailija
65/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ärsyttää todella paljon, jotka tulee asiallisiin ja mielenkiintoisiin keskusteluihin esiintymään ap:na!

Vierailija
66/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja joka jo avauksessa jättää kertomatta asiastaan jotain olennaista joka vaikuttaa ratkaisevasti keskustelun kulkuun ja sävyyn. Näitä yksityiskohtia saa sitten ihan nyhtämällä nyhtää esiin kunnes huomaa että niiden asia muuttuukin aivan toiseksi kuin se alunperin olikaan...

Vierailija
67/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:32"]Aloitukset tulisi laatia niin selkeiksi, ettei tulisi mielikuvaa siitä että AP keksii koko ajan juttuunsa lisää itselleen edullisia yksityiskohtia. On ikävää kommentoida, kun AP kohta lisää jonkin pointin, jonka olisi heti alussa voinut esittää. Vähentäisi turhia kommentteja ja ainakin itseni provosoitumista, myönnän!

Yksi paha on tuo kirjoittajan persoonan kimppuun käyminen tyyliin: "Oletpas typerä!" ja tietenki ne pahemmat soimasanat.

/ Anteeksi OT/Kirjautumispakko olis kannatettavaa. Suostuisin ilomielin. Ja ensitunnusten hankkiminen verkkopankkitunnuksilla, jotta vastuut olisivat kouriintuntuvammat Ja trollailusta kunnon viikkokausien bannit./Anteeksi.
[/quote] Jos ois sellanen vauvapalsta, missä voisi osa kirjoitella tunnuksen kautta, ja tämän voisi siis välitä,ja ehtona siis olisi, että siellä kirjottelisivat ne joilla on tunnukset ja sitten tämän missä ei niitä ole, niin siellä voi sitten kirjoitella vapaasti. Valitsisin itse tuon palstan missä tunnuksia käytettäisiin. Kaks mahdollista tapas siis: sekoilupalsta ja se tasokkaampi aikuisten keskustelupalsta. Ainakin tulisi eliminoitua nuo trollit äkkiä pois.

Vierailija
68/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilometrilainaukset. Saatana! 

Vierailija
69/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:56"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:25"]

Listattu jo, eli provosyyttely ja kilometrilainaukset.

Niitä quote-tageja on jopa kaksi erilaista, quote joka aloittaa lainauksen ja /quote joka lopettaa sen.

On se niin hemmetin teknistä, pelottavaa ja monimutkaista, ettei tuota voi oppia millään eikä ole mitenkään mahdollista poistaa sieltä välistä niitä ylimääräisiä viestejä. Jos jotain kiinnostaa seurata sitä keskustelua niin hän kyllä tietää mistä puhutaan, vaikkei sitä miljoonan merkin riippakiveä raahaisikaan viestistä toiseen.

[/quote]

Mä en ainakaan tajua, minkä alkuquoten mä sit poistan?

[/quote]

En minäkään ja kukaan ei myöskään neuvo, miten se tehdään. Joskus olen yrittänyt ja siitä tuli vaan yhtä sotkua, se lainattu osa ei pysynyt tummempana.

Vierailija
70/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:55"]Huumorintajuttomia av-akkoja palsta täysi. [/quote Niinpä. Ja useimmat tyhmiä kuin vasemman jalan saapas.

[/quote]jaa sää vai? ja sun kaverit?

Vierailija
71/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:48"]Sellaiset, jotka tulevat ohuthiuksisten ketjuun lällättämään paksuhiuksisuuttaan tai lapsettomien ketjuun huutelemaan, miten on aina tärpännyt ekasta yrityksestä.

Tai ne, jotka syyttää ap:ta ongelmista, aina. "Mitäs syöt liikaa?" "Itsepä olet miehesi valinnut" jne.
[/quote]

Vierailija
72/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa muuten paukuttaa vain katsomalla paljonko peukutuksia on tullut, eikä lue tekstiä ollenkaan? Myöntääkö joku? :D

Vierailija
73/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:01"]

Minkä vaan. Voit jopa poistaa kaikki kunhan sitten kirjoitat itse sen siihen. Palstailen aina vain mobiililaitteilla ja hankalaa on joskus lainausten editointi. Jätän usein lainaukset kokonaan pois, jos on jo kovin pitkä.

[/quote]

Jos haluan säästää esim. 2 viimeistä lainausta, niin EN HAHMOTA, mitkä quotet poistan. 

Vierailija
74/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaalle tulee se tekstipätkä jonka alussa on quote hakasuluissa ja lopussa /quote

JSSAP

Vierailija
75/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:15"]

[/quote]

En minäkään ja kukaan ei myöskään neuvo, miten se tehdään. Joskus olen yrittänyt ja siitä tuli vaan yhtä sotkua, se lainattu osa ei pysynyt tummempana.

[/quote]

Sen missä on aikaisin kellonaika. Jos lainaat vain viimeisintä viestiä (riittää 95 % tapauksista mainiosti!) jätät sen ylimmän alkuquoten ja loppuun tietysti myös jätetään yksi loppuquote Jos haluat kaksi lainausta, jätä kaksi ylintä alkuquotea jäljelle. 

Vierailija
76/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 22:15"]

[/quote

[/quote

Sen missä on aikaisin kellonaika. Jos lainaat vain viimeisintä viestiä (riittää 95 % tapauksista mainiosti!) jätät sen ylimmän alkuquoten ja loppuun tietysti myös jätetään yksi loppuquote Jos haluat kaksi lainausta, jätä kaksi ylintä alkuquotea jäljelle. 

[/quote

Tästä tulee ketjun kritisoima kilometrijankkaus. :) Otin toiset hakasulut loppuquoteista tahallaan pois, että havainnollistuu. Jos ylläolevasta halutaan lainata vain kaksi alinta viestiä, poista lihavoidut kohdat.

Vierailija
77/79 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää sellaiset, jotka tulevat vastaamaan pitkään ja perusteltuun viestiin onelinerilla, josta käy heti ilmi, ettei sitä viestiä, johon vastataan, ole edes kunnolla luettu.

Vierailija
78/79 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa kaikki idiootit, jotka eivät näe eroa "lainaa" ja "vastaa" -namiskojen välillä.

Ne helvetin kilometrien mittaiset lainaukset! Argh! Ei voi olla liian vaikeaa painaa VASTAA, eikä lainaa.

Jankkaajat. Ne iäinkuiset, rasittavat länkyttäjä-vänkyttäjät, joille ei mikään asia mene aloituksessa perille vaan kaikki pitäisi selittää uudelleen ja uudelleen ja vieläkään ei mene perille. Takerrutaan epäolennaisiin sivuseikkoihin eikä puhuta siitä alkuperäisestä aiheesta nyt ainakaan. Vänkyti vänkyti vänkyti byhyyy. Toivon, että tuollaiset miniaivoiset sittisontiaiset pysyisivät poissa palstoilta.

Ja ärsyttää ihmiset, jotka vastaavat jankkaajille. Ne lopettaisivat sen, jos kukaan ei reagoisi. EI SIIS REAGOIDA niin pysyisi edes joku logiikka ja taso keskusteluissa. Kiitos.

Vierailija
79/79 |
28.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jankkaamista ja metrilainailua harrastava elämäm koululainen Sirpa Peräveeltä kävi nyt alapeukuttamassa. Alapeukutuksen voisi kans poistaa tältä palstalta, niin loppuisi tuo mykkien idioottien klikkailu.