Kysymys palstan 30-40-vuotiaille miehille.
Harrastaisitko seksiä 20-vuotiaan naisen kanssa, jos saisit mahdollisuuden?
Kommentit (27)
Vain perseeseen ja suuhun on lupa tyttöystävältä. Muuten en.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:46"]
Panisin helposti, mutta en rupeaisi seurustelemaan.
[/quote] why??
Kyllä harrastaisin, mutta tietysti se riippuu ihan naisestakin. En rupea kenen kanssa tahansa harrastamaan seksiä. Kolmisen vuotta sitten pääsinkin harrastamaan seksiä 20-vuotiaan naisen kanssa, olin silloin 30-vuotias. Oli aivan ihastuttava nainen. M33
Vastaan aviomieheni puolesta, joka on 30, itse olen 20-v. Hänelle se on arkipäivää... :)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:15"]Vastaan aviomieheni puolesta, joka on 30, itse olen 20-v. Hänelle se on arkipäivää... :)
[/quote]
Pikku-huora
Oikeesti tosta 20-v on aika lyhyt matka 15-v, nää vastaajat on jotain lapsiinsekaantujia.. 36v äijä kattelee jotain 20 v tyttöjä... Suomes taitaa olla normaalit miehet aika vähissä.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 21:02"]
Hassu kysymys, kai se nyt riippuu vähän tytöstä?
M30
[/quote]
Nimenomaan, taas joku tytsy lukenyt liikaa joko tätä palstaa tai naisten lehtiä, kun miehiä pidetään ihan toisen rodun edustajana tai eläimenä, joka valitsee jonkin iän tapaisen muuttujan perusteella pelkästään kumppaninsa. 20-vuotias nuori nainen voi muistuttaa 16-vuotiasta teiniä tai 40-vuotiasta eleganttia naista. Riippuu mistä roikkuu!
M35