Oletko ollut joskus jollekulle sinuun ihastuneelle unelmaa siten että hän on halunnut kuvitella sinut tietynlaiseksi jollainen et ole?
Ja jotenkin yrittää omistaa sinulle ominaisuuksia esim. persoonallisuuden piirteitä ja ajatuksia joita fantasioi sinulla olevan?
Kommentit (20)
Juu. Kuvitellut tyhmäksi, palvelijaksi, anteliaaksi ja sellaiseksi jolla ei ole arvomaailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän vttua tässä yritetään sanoa?
Ei tässä sua vainota. Aloittajan kysymys vain osui sun tilanteeseen sattumalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä sua vainota. Aloittajan kysymys vain osui sun tilanteeseen sattumalta.
Ei todellakaan osunut.
Ainut joka on todella "nähnyt" mut oli narsisti. Se miten kuvaili mua hyvällä tavalla oli ihmeellistä, miten se näkeekin sellaista mitä kukan muu ei ole nähnyt. Toisaalta sitten näki sellaista mitä en tunnistanut itsestäni mutta monessa osui oikeaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainut joka on todella "nähnyt" mut oli narsisti. Se miten kuvaili mua hyvällä tavalla oli ihmeellistä, miten se näkeekin sellaista mitä kukan muu ei ole nähnyt. Toisaalta sitten näki sellaista mitä en tunnistanut itsestäni mutta monessa osui oikeaan.
Tuntui kuin me nähtiin toisemme tavalla mitä ei kenenkään toisen kanssa olla nähty. Mutta harmi kun oli niin pahasti ongelmainen, olisi voinut olla hyvä ystävyys jos pääkoppa olis hänellä ollut kunnossa.
Lisäys
Diih, joskus voisin kuvitella olevani joku muu. Tai sitten en.
Puolisoni ei tehnyt tuollaisia.
Jos joku muu on ollut minuun ihastunut, niin minähän en voi tietää, mitä henkilö on ajatellut. Varsinkaan, jos tunteita ei ole mitenkään sanoitettu.
Erikoinen aloitus.
T: tuntematon
Joku joskus kuvitteli, että koska olen juristi.ktm, niin tienasisin huomattavan paljon. - N en tienannut vaan olin työkkärin asiakas, jolla ei ole, eikä tuolloinkaan ollut edes omaa autoa tai asuntoa ns. paremmalla paikalla.
On hyvä aloitus, koska jäin miettimään asiaa. Nykyinen mieheni näkee minussa sellaisia negatiivisia asioita mitkä ei pidä paikkaansa. Se satuttaa. Ja ihmetyttää.
Mutta myönteisiä asioita, en ole kuullut.
Kyllä. Minusta tuntuu että tällaisia ujoja ihmisiä pidetään yleensäkin superkiltteinä, vähän nössöinä ja tahdottomina, helposti vietävissä olevina, jopa tyhminä. Monelle on ehkä tullut yllätyksenä ettei asia omalla kohdallani ole näin. En ole se ihminen jolle kelpaa kuka vaan ja joka viedään tuosta vaan, ja tämä on harmittanut joitakin. Ujon ja herttaisen pinnan alla olen voimakastahtoinen, temperamenttinen ja tarvittaessa ikävä kyllä myös erittäin v-mäinen.
Varmaan joku kellä puutteellinen itsetuntemus, voi alkaa kehitellä jotain fantasioita tuntemattomasta ihmisestä.
En kyllä tiedä miksi, mutta ei ole ensimmäinen asia mikä ihmetyttää tässä maailmassa.
Mistä sitä tietää mitä ihastujat ajattelee ihastuksen kohteitaan?
Tavallaan. Ulkonäön perusteella jotkut muka rakastuu saman tien vaikkei tuntisi minua yhtään ihmisenä. Luullaan vaan että olisin ilman muuta sellainen juuri sopiva. Myös ammatin perusteella oletetaan kovin, millainen minun täytyy olla. Huvittavaa.
Varmaan jokainen kaukaa ihastunut kehittää jonkunlaisen fantasiamaailman ihastuksestaan. Oikeassa suhteessa väärät mielikuvat sitten murenevat.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen käytöksestä pystyt päättelemään aika paljon siitä millaisena toinen sinua pitää, vaikka hän ei asiaa suoraan sanoisikaan.
Kyllä! Eräs mies ihastui minuun ihan päätä pahkaa, lähetteli ruusukimppuja ja aneli treffeille. Vähitellen kävi sitten ilmi, että hän etsi itselleen söpöä, kaunista ja itseään vähemmän kouluttautunutta naista. Sellaista siis, johon voisi suhtautua isällisen alentuvasti. Koska olen tanssija, hän luuli löytäneensä minusta sellaisen. Harmittavasti olen myös taloustieteen maisteri:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen käytöksestä pystyt päättelemään aika paljon siitä millaisena toinen sinua pitää, vaikka hän ei asiaa suoraan sanoisikaan.
Vaihtoehtoja on lukuisia, mikä on syynä jos tunteenosoituksensa jälkeen tulee osoittajalta pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja on lukuisia, mikä on syynä jos tunteenosoituksensa jälkeen tulee osoittajalta pakit.
Siis pakit tulevat ihmiseltä joka on osoittanut tunteita sinua kohtaan, tarkoitatko tällaista tilannetta? Tietysti siihen on monia syitä, mutta usein syynä on kuitenkin se, että olet tutustumisen myötä paljastunut erilaiseksi kuin hän on fantasioissaan kuvitellut.