Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripsiteknikot/ripsien tekijät, kysyttävää!

Vierailija
19.08.2015 |

Eli ekanakin, mitä ripsihuollossa tehdään? Kysymys kuulostaa typerältä mutta itse olen ymmärtänyt että niihin ripsiin josta kuitu on irronnut, tökätään uusi kuitu. Oma ripsihuoltajani kuitenkin repii ripsiäni aina. Irrottaako hän kaikki vanhat pidennykset vai mitä hemmettiä hän kiskoo? Siis tarkoitan että en pysty esim nukahtamaan kun kokoajan tulee pieni kipeä kiskaisu.

Entä onko sellaisia pidennystupsuja, olen käsittänyt että ripsi joka liimataan on yksittäinen? Nyt olen kuitenkin löytänyt tupsuja, siis sen näköisiä kun ne kaupasta ostettavat lisäketupsut ovat, kolme-viisi ripseä yhdessä tupsussa.

Kauanko huollon tulee kestää? Tulen hulluksi kun huoltajani huoltaa yli kaksikin tuntia. Esimerkiksi eilen käydessäni tästä huollosta 45 minuuttia oli lopuksi sitä, että hän harjasi ripsiä, kasteli ne, harjasi taas, kuivasi viuhkalla, harjasi ja kasteli, välillä laittaen ilmeisesti ripsiä lisää ja rumba alkoi alusta. Mitä tämä aine on jolla hän kastelee ripset? Välillä se kirvelee hieman. Yleensä hän kastelee ripset vasta ihan lopussa.

Ja lisään vielä ettei huoltaja puhu suomea juuri ollenkaan, ja muutamat keskustelumme ovat johtaneet ihan jonnekin muualle mitä olen tarkoittanut. Käyn kyseisellä ripsihuoltajalla koska hän on ihana ja äidillinen ja olen nössö enkä kehtaa sanoa että en tule enää. Lisäksi olen miettinyt, että ehkä mulla on vaan niin herkät silmät tms että tunnen näin, vaikka tämä on ihan normaalia. En kaipaa kommentteja siitä että ei kannata käydä, tiedän ettei kannata. Ripset on muuten laitettu todella hyvin, silmälääkärikin kehui, ja pysyvät hyvin silmissä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastelee varmaan siksi ettei liima höyryäisi..? Ei kuullosta kovin ammattimaiselta paikalta. Jos sinulla on klassiset ripsipidennykset, ei kuuluisi olla ripsitupsuja.

Myöskään omat ripsihuoltajat eivät ole kuin ehkä kerran max. huollon aikana joutunut nyppäämään kunnolla. Yleensä ripset lähtee kevyemmin.

Kuullostaa, että et ole tyytyväinen paikkaan. Varaatko uuden ajan aina lähtiessä? Sano, että sinulla on meno ja soittelet myöhemmin ajan. Sitten et soita enää vaan varaat muualle. Jos et kerran ei osaa sanoa.

Vierailija
2/9 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään hajua noista tekoripsistä mutta mikset kysy huoltajalta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja itselläni yleensä menee 90min.

Vierailija
4/9 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extreme Lashesia ei yleensä harjata ollenkaan tai hyvin vähän. Lähimmä pyritään välttämään harjausta.

Vierailija
5/9 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda toiseen ripsiteknikkoon!

Vierailija
6/9 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda hammasteknikkoa

Vierailija
7/9 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysy koska hän ei puhu suomea. Esim ekalla kerralla kun kävin yritin sanoa että mulla on kerran aiemmin ollut ripset, hän käsitti sen niin että olen joskus aiemmin itse tehnyt ripsienpidennyksiä.

En ole varma ovatko nämä volyymit. Joskus puhuttiin volyymeistä mutta ei nämä omaan silmään kyllä volyymeiltä näytä. Jos ovat niin kuuluuko ripsien olla tupsuja?

Varaan ajan aina siellä. Suunnittelin soittavani ja väittäväni ettei mulla ole enää rahaa laittaa pidennyksiä. En tiedä meneekö läpi.. Ärsyttävää kun ei voi sanoa mitään kun toinen on niin mukava mamma. Tänään meinasin myöhästyä koko huollosta kun naapurin mummo oli odottanut pihalla tytärtään että menevät rannalle yhdessä ja mun kävi sitäkin sääliksi kun se odotti siinä pyyhe kädessä eikä tytärtä näy ja jäin odottamaan yhdessä. Olen nössö.

Vierailija
8/9 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla et varaa aikaa. Sano että nyt on sellainen tilanne, että työvuorosi ovat hankalat että palaat asiaan. tai sanot että on tietty meno johonka haluat siistit ripset ja yrität sovittaa sen työvuoroihisi. Palaat asiaan puhelimitse. Et yksinkertaisesti ala varaamaan enää siellä aikaa! Maksa nopeasti ja lähde pois! Pyydä vaikka ystävää soittamaan n. 2h päästä tai sano että nyt on tärkeä puhelu ja ala soittamaan samantien kun maksat samalla. Näin varaus jää tekemättä!

Vierailija
9/9 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes käy sellasella, joka ei puhu suomea? Itsellä ei tulis mieleenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän