Apua!! Pieraisin miehen edessä! :(
Ollaan oltu kolme vuotta yhdessä niistä vuosi saman katon alla. Olen onnistunut pidättelemään pieruja koko tän ajan mutta nyt pääsi yksi äänekäs ilmoille just kun mies tuli mun vierelle sohvalle. Menin ihan punaseks ja menin makuuhuoneeseen itkemään. Mies ei kommentoinut mitään. Ei olla puhuttu tuon jälkeen (tapahtui 2h sitten). Mitä teen??
N25
Kommentit (76)
Haha ja me taas miehen kanssa kilpaillaan siitä, kummalla tulee haisevampi pieru tai kummalla se on kovaäänisempi :D Joo, ollaan juntteja, tiedän.
Hyvänen aika! Ei sitä pierua pidä pelätä.. Pieru on luonnollista, ja joidenkin mielestä kaunista!! Se on kuin sydämen sinfonia, joka osoittaa rakkautta! Piere pois sanon minä!!
Pistä se äijä nuolee sun persereikää. Siinähän miettii sitten mitä tuli tehtyä.
Mitä mieltä anoppi on ollut asiasta?
No Presidentti Biden oli laskenut kunnon💨ja äänekkään sellaisen suoraan prinssi Charlesin ja ja hänen vaimon nenään….
……. Joten sattuuhan noita ” paremmissakin” piireissä.
Me ollaan asuttu miehen kanssa 3kk yhdessä ja antaumuksella piereskellään ja nauretaan niille yhdessä. Toki myös asiaan kuuluu tuulettaa hajuja toisen nenään. Hupia!
Ei kai tuo pieru mitään, mut mies luulee nyt.m että alst itkeen sina piertyäsi. Se jos mikä on outoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sun nyt vaan täytyy päästä tuosta häpeästä yli. Teeskentelet täydellistä sitten joissain muissa jutuissa.
*peukku voimaksi*
Hyvä neuvo, seuraavaksi kun meinaa rupsu karata niin työnnä ap vaan peukku kakkakoloon tulpaksi.
Voi himpskatti mitä touhua...:'D Mieheni kanssa molemmat päästellään jos siltä tuntuu, itse suolistosairaana en pysty pidättämään pierua ilman mahakipuja jotka lopulta vievät sairaalaan. Muutenkin jos on kovat mahakivut, mieheni hieroo alaselkää ja painelee mahaa jotta ilmat poistuvat ilman lääkkeitä. Olimme seurustelun alussa 14 ja 15 vuotiaat ja 3kk meni alun jälkeen niin ettei kumpikaan kehdannut päästää, mutta sairauteni takia miehelleni tuli selväksi etten pysty pidättämään jos ei ole pakko. Meillä on avoin ja rehellinen suhde eivätkä pierut ole sitä pilanneet...Ottakaa elämä vähän rennommin, se on vain pieru..:D