Apua!! Pieraisin miehen edessä! :(
Ollaan oltu kolme vuotta yhdessä niistä vuosi saman katon alla. Olen onnistunut pidättelemään pieruja koko tän ajan mutta nyt pääsi yksi äänekäs ilmoille just kun mies tuli mun vierelle sohvalle. Menin ihan punaseks ja menin makuuhuoneeseen itkemään. Mies ei kommentoinut mitään. Ei olla puhuttu tuon jälkeen (tapahtui 2h sitten). Mitä teen??
N25
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:56"]Ekassa suhteessani nuorena pidättelin sitä pierua neljä vuotta ja sitten päätin, ettei ikinä enää. Jos se nykyistä miestäni häiritsee, niin ettiköönsä toisen, miehen mielipidettä tärkeämpää mulle on mukavuus omassa kodissani. Enkä muutenkaan ole naisellinen, puhun härskejä, reenaan lujaa, lyhyessä tukassani ja tennareissani pieren menemään ja silti miehiä on aina riittänyt. Ehkä mää oon sitten niin mukava?
[/quote]
No susta tykkää ne tietyntyyliset miehet..
[/quote]No aika erityylisiä on tässä vuosien varrella ollut.. Ehkä yhteisenä nimittäjänä se, että jokainen on sanonut pitävänsä aidoista ja luonnollisista naisista, joilla on omat mielipiteet, eikä ole miestä myötäileviä hihittäjiä.
[/quote]
Joo voi että kun kolahti taas ? Tiedän kyllä että ei tollasella miehekkäästi käyttäytymällä naisella laatumiehiä ole.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:43"]
Muuta pois. Välttele miestäsi siihen asti kunnes hän lähtee kotoa töihin tai muualle ja muuta sitten.
[/quote]Juu. Laita makuuhuoneen ovi yöksi lukkoon ja huomenna miehen mentyä töihin pakkaat laukkusi ja katoat taaksesi katsomatta, koskaan palaamatta. Aika kuivaa kyyneleet.
Vitun pieru-Liisa. Munaa et siltä ukolta enää saa, et varsinkaan takaapäin. Mee jollekin farters.com-sivulle etsimään kaltaistasi seuraa, pervo!
Multa on livahtanut kerran mieheni seurassa (yhdessä oltu 13 vuotta). Eka oltiin vähän häkeltyneitä molemmat, sitten naurettiin hysteerisesti tippa silmässä asialle. Totesin vaan että pitäähän mun kerran elämässäni kokeilla miltä se tuntuu. Mies valitettavasti ei ole ihan yhtä hienotunteinen kun minä yleensä.
Me ollaan oltu yhdessä 20v enkä koskaan piere mieheni kuullen.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:43"]
Voi hyvää päivää! Satavarma, että miehesi tietää, mikä se pieru on. Siis luonnollinen tapahtuma. Muista, että se joka pierua pidättää, niin hänellä on jotain salattavaa, sanoo vanha kansa. Nyt otat ja keskustelette asian halki, poikki ja pinoon. Ei mitään hävettävää.
[/quote]No tottakai se mies tietää mikä pieru on,mutta on ominut sen vain omaan käyttöönsä ja tyttöystävä ei tietenkään piere, koska sehän on tyttöystävä(nainen) ja naiset(ainakaan hienot sellaiset) ei piere , koska naiset ei miesten mielestä ole edes ihmisiä. Ainakin jos tätä AV:tä on uskominen;D. AP:llä ei todellakaan ole muuta vaihtoehtoa kun lähteä suhteesta kun hämärä laskeutuu.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:00"]
Luuletteko te naiset et miehenne pitää teitä oikeasti seksikkäänä kun pitää pierrä jo niin alkuvaiheessa? Vastaus on: ei pidä.
[/quote]Ihana provo ja vielä saanut 16 alapeukkua, vaikka joku on tämän piruuttaan laittanut.Ei edes mies ole niin tyhmä.että oikeasti olisi tuota nieltä. Normi tietää,että nainen on ihminen ja ihminen pieree.Toki ei ole kiva jos piereskellään toisten kuullen ja haistaan. Pieremään voi mennä vaikka ulos tai parvekkeelle, eikä myrkyttää kaikkien ilmaa.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:00"] Luuletteko te naiset et miehenne pitää teitä oikeasti seksikkäänä kun pitää pierrä jo niin alkuvaiheessa? Vastaus on: ei pidä. [/quote] Jos pierut aiheuttavat erektiohäiriön niin seuraavaa prinsessaa vaan etsimään, ehkä sinäkin lopulta löydät naisen, joka ei piere. [/quote] No mun nainen ei piere mun seurassa :) on muutenkin naisellinen että siitä vaan mallia pierevät siat
[/quote]Eikö tässä nyt kuitenkin ollut kysymys ihmisistä eikä sioista. Piereekö possut muuten? Ne on niiiin suloisia pienenä. En voi kuvitella,että sellainen pieni töpselinenä pieree...
Nainen on muumi tai lumiukko, ei pyllyä, mies ei pysty katsomaan enään päin pierevää naista.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:35"]Olen onnistunut pidättelemään pieruja koko tän ajan mutta nyt pääsi yksi äänekäs ilmoille just kun mies tuli mun vierelle sohvalle. Menin ihan punaseks ja menin makuuhuoneeseen itkemään. Mies ei kommentoinut mitään.??
N25
[/quote]
Tietenkään miehesi ei kommentoinut pieruasi, miestäsi tuskin haittaa lainkaan jos silloin tällöin pieraiset. Naisen pierusta valittavat miehet ovat enimmäkseen niitä erittäin korkean sivistystason omaavia miehiä. Matalamman sivistystason miehiä ei yleensä haittaa pieraisisit tahallisestikin useampiakin kertoja, koska he tietävät että pieru on täysin luonnollinen asia mitä on ihan turha hävetä ja he piereskelevät itsekin häpeilemättä.
[/quote]Minä en ikinä ole kuullut KENENKÄÄN miehen valittavan pieruista. En korkeasti- enkä matalasti koulutetun. Kyllä kai normaali järjellä varustettu mies tajuaa,että IHMINEN piereskelee.No ,tottakai minäkin sanon miehelle,että menee muualle haisemaan, mutta en tarkoita sitä,ettei sais piereskellä, mutta ei tarvii ihan maamallekaan tulla pärisemään.En minäkään miehen viereen tule piereskelemään, vaikka kovasti ilmavaivoista kärsinkin kun on tuo laktoosivaiva.
Miten sä ap kehtaat... Paree hävetäkin sitten! hyvä että tajusit edes toiseen huoneeseen lähteä itkemään, sääliä on tuollaisen jälkeen turha mieheltä pyytää. Tiedossa on miehen puolelta pihtailua ainakin kaksi vuotta ja lopuksi surullisesti päättyvä parisuhdeterapia eli sitä parempi mitä nopeammin nyt itse päätät vain pakata kamasi ja lähteä!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 19:00"]Luuletteko te naiset et miehenne pitää teitä oikeasti seksikkäänä kun pitää pierrä jo niin alkuvaiheessa? Vastaus on: ei pidä.
[/quote] naiset ovat muumeja
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 20:59"]Multa on livahtanut kerran mieheni seurassa (yhdessä oltu 13 vuotta). Eka oltiin vähän häkeltyneitä molemmat, sitten naurettiin hysteerisesti tippa silmässä asialle. Totesin vaan että pitäähän mun kerran elämässäni kokeilla miltä se tuntuu. Mies valitettavasti ei ole ihan yhtä hienotunteinen kun minä yleensä.
[/quote]
Ei voi olla totta. "Eka oltiin vähän häkeltyneitä"!? Uskomatonta typeryyttä. :D
Kolme vuotta oltu miehen kanssa yhdessä ja kertaakaan en ole päästellyt miehen kuullen.. ja ainoastaan kerran olen kuullut mieheni pieraisevan, sekin unissaan :D ihmisiä on erilaisia. En mä halua kaasutella toisen ihmisen läsnäollessa vaikka kuinka olisi läheinen, ei ole kohteliasta. Tietty jos vahingossa pääsee niin ei se maailmaa kaada. Voihan sinne vessaankin mennä haisemaan vai paskotteko myös ovi auki? Onhan sekin normaali kehon toiminto.
Kalu kovenee entisestään, kun hässii naisen peräaukkoa täydessä kiimassa ja kuuluu *pier pier*
Yäk mä inhoon tälläsiä pieteskeleviä pariskuntia. Itse olen seurustellut kolme vuotta enkä kertaakaan pieraissut miehen kuullen ainakaan tahalteen.
[quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="19.08.2015 klo 18:37"]
Eiks miehes piereskele koskaan?
[/quote]
Tottakai mutta miehiltä se onkin odotettua.
AP
[/quote]
Ja naisetko ei piereskele?
Voi jestas! Suhde on hataralla pohjalla, jos se meinaa yhteen pieruun kaatua
Nolaat itsesi siinä, kun pakenet makkariin ja porast siä pari tuktia noin typerästä asiasta.
Miehesi täytyy nyt mennä parisuhdeterapeutille jotta hän pääsee tuosta yli.